1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
Is ie bij Studio Ajax (AT5) ook nooit.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Monolith het volgende:
Jack is nog niet eens zo vervelend vandaag.
Peter R de Vries is een azijnzeiker.quote:foto Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Is ie bij Studio Ajax (AT5) ook nooit.
Zegt meestal wel zinnige dingen over voetbal.
(net als Peter Rrrrrr trouwens)
Zou top zijn, ja. Ook als ze het breder trekken, want deze heren kunnen over alles wel een gezellige, semi-inhoudelijke show maken. Hopelijk mét Hansie.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef grazz het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=74534
hahahaha derksen op de pot! Geweldig
En weet niks meer dan voetbal dan de gemiddelde Nederlander..quote:
Als het over Ajax gaat heeft ie meestal gelijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef wolferl het volgende:
Peter R de Vries is een azijnzeiker.
Peter R de Vries is een verzuurde en niet-grappige versie van Johan Derksen.quote:foto Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En weet niks meer dan voetbal dan de gemiddelde Nederlander..
Mwoah..quote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
En weet niks meer dan voetbal dan de gemiddelde Nederlander..
plek zat nog, het waren er toch pas 8quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef grazz het volgende:
haha zullen we ook maar alvast een plaatsje reserveren?![]()
je vergeet drie nullenquote:foto Op maandag 5 juli 2010 22:39 schreef frensje het volgende:
[..]
plek zat nog, het waren er toch pas 8
8000quote:
Je bent gewoon een manquote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef frensje het volgende:
[..]
8000verstond 8 (lezen en luisteren gaat niet samen
)
Zou toch een blunder zijn als Nederland word uitgeschakeld tegen Uruguay.quote:foto Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Alleen maar over de huldiging praten, fuck de halve finale en de finale.
Kan het me bijna niet voorstellen dat dat gaat gebeuren, MAAR je weet maar nooit. Toch, van wat ik hoor en lees, probeert Bert de jongens scherp te houden en hij is zeker die wedstrijd tegen Rusland niet vergeten. De spelers denk ik ook niet. Ik dacht dat het niet spannend zou worden, maar ik voel het nu toch wel komen..quote:Op maandag 5 juli 2010 22:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zou toch een blunder zijn als Nederland word uitgeschakeld tegen Uruguay.
Tegen Rusland zouden we namelijk ook 'even' winnen.
quote:foto Op maandag 5 juli 2010 22:49 schreef wolferl het volgende:
Zag ik Maarten Spanjer nou zitten? Vriend van Gijp.
"Jij bent echt een paragnost he? Jij wist dat je een groen bandje kreeg, dus trok je een groen shirt aan!"quote:
Tegen een gast in het publiek, "jij bent toch paragnost? Je wist natuurlijk van tevoren dat je een groen bandje zou krijgen dus dacht je, ik pas m'n shirt erop aan"quote:
Dat was de magnetiseur van dirk..quote:Op maandag 5 juli 2010 22:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Tegen een gast in het publiek, "jij bent toch paragnost? Je wist natuurlijk van tevoren dat je een groen bandje zou krijgen
dus dacht je, ik pas m'n shirt erop aan"
Zou ik maar niet doenquote:
Nja deze was vrij briljantquote:
"Briljant"?quote:foto Op maandag 5 juli 2010 22:57 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nja deze was vrij briljant
Majesteit majesteit
het staat volgende week in alle kranten
Majesteit majesteit
dan ben jij je baantje kwijt
de nieuwe koningin heet dan Yolanthe
gijp verwees heel ff naar mediacourantquote:Op maandag 5 juli 2010 23:02 schreef Paul het volgende:
Hebben ze het eignelijk al gehad over die dagelijkse talkshow?
Oerekwaj..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:05 schreef superworm het volgende:
Waarom blíjft Derksen consequent Uruguay verkeerd uitspreken? Genee en Gijp trouwens ook vaak.
Zo hoort het ja, of hooguit Oeroekwai. Ik hoor ze Joerokwai en Joeroegwee zeggen.quote:
het zwakke van Jack is dat hij geen zelfspot heeft, dit in tegenstelling tot johanquote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef Vic_Vega het volgende:
Jack werd echt keihard geowned door Jomanda
quote:foto Op maandag 5 juli 2010 23:09 schreef Yonjuuni het volgende:
Gijp z'n advies voor elke goede, gevaarlijke speler is: "Laat hem maar gaan, joh. Kan geen kwaad".
FOPPE....FOPPE de haan...quote:Op maandag 5 juli 2010 23:15 schreef Stofje het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ronald Koeman en Jan Mulder aan tafel
Beetje hierop gebaseerd geloof ik.
Probeerseltje voor de late night op 4.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:15 schreef -Willempie- het volgende:
MUTE
Ach..Nog 1 a 2 nummers en je hoort haar nooit weer...Hopelijk geeft dat wat troost..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Kan iemand de stembanden van Lisa Loïs verwijderen ofzo?![]()
![]()
Nee want die heeft zelf zijn stembanden verwijderd..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van die Kurt Cobain, daar hoor je ook niks meer van..
Het is dan ook allang etenstijd geweest.quote:
Wel een aparte en volgens mij niet bijzonder praktische manier om zelfmoord te plegen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:21 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Nee want die heeft zelf zijn stembanden verwijderd..
Ik zeg ja... Dan hebben P&W een groot probleem..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:19 schreef Paul het volgende:
'Late-night talkshow Genee, Derksen en Van der Gijp'
Te veel animo.. Kost te veel...Wel jammer.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:25 schreef WammesWaggel het volgende:
De aflevering van gisteren is niet meer online te bekijken, dat kan niet meer na 22.20 uur![]()
Ik was er zaterdag, ze zeiden dat ze nog genoeg plaatsen hadden voor maandag en dat we gelijk wel konden reserverenquote:
En een sigaarhoudertje op het stuur..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef marcodej het volgende:
Zien jullie het ook voor je? Johan op een duur racefietsje met een helm op zijn hoofd, die een postbode probeert te lossen.
Dat is puur de pers die een bepaald beeld van hem hebben gecreëerd .. Wat dat betreft kan de pers je maken en breken..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Davids nog steeds erg tof
Blinker is echt een fuckin' daas.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis en het eerste dat ik hoor is dat Blinker de kabel mist. En graag een splitsing ziet tussen blank en zwart. Of begrijp ik het verkeerd ?
Ja maar zo zit de wereld niet in elkaarquote:Op maandag 5 juli 2010 23:33 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat is puur de pers die een bepaald beeld van hem hebben gecreëerd .. Wat dat betreft kan de pers je maken en breken..
Mooie voorbode op het latenight-programma.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:34 schreef sjorsvdg het volgende:
Goed dat Derksen Genees vooroordelen even pareert.
Dat zou geweldig zijn!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mooie voorbode op het latenight-programma.
Helaas wel zo langzamerhand.. Kijk maar eens naar het buitenland kwa pers.etc, dat hebben wij nog tegoed..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar zo zit de wereld niet in elkaar
Die moet een belwinkel beginnen, daar is het wel een type voor..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik hoop echt dat dit de laatste keer is dat Regi is geweest.
Zou dat echt niet getruct zijn?quote:
onder zijn huidkleurige shirtje jaquote:Op maandag 5 juli 2010 23:41 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die heeft bijna altijd een bal bij zich..
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er is maar 1 correcte uitspraak:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Simpsons Uruguay
En dan over John de Wolf de dief beginnen.quote:
komt tquote:Op maandag 5 juli 2010 23:52 schreef -Willempie- het volgende:
Hopelijk gaat Johan hier zo dadelijk snoeihard tegenin.
Is charlatan genoeg?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:52 schreef -Willempie- het volgende:
Hopelijk gaat Johan hier zo dadelijk snoeihard tegenin.
Hebben ze 'm nou gewoon vervangen voor iemand uit het publiek? XDquote:Op maandag 5 juli 2010 23:52 schreef Xenomaniac het volgende:
Prima, ze hebben Regi van tafel gehaald en aan de bar geparkeerd.
Lezen ze mee? Hallo hallo..contact?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:52 schreef Xenomaniac het volgende:
Prima, ze hebben Regi van tafel gehaald en aan de bar geparkeerd.
Die is nog steeds op zoek naar acceptatie...quote:Op maandag 5 juli 2010 23:54 schreef kalinhos het volgende:
Jack is irritant, met zn continu in de camera kijken oftie wel grappig is.
Die is nog nooit grappig geweest. Heeft altijd mensen nodig in zijn programma's om een lach te scoren.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:54 schreef kalinhos het volgende:
Dat moet wel, hoe kwam Johan anders opeens bij Oeroekwaai?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:54 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Lezen ze mee? Hallo hallo..contact?
Hij schijnt ook Mandela vrij te hebben gekregen.quote:
Toch waren die telefoongesprekken vroegah op de radio wel grappig, vooral de Kwisbast.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is nog nooit grappig geweest. Heeft altijd mensen nodig in zijn programma's om een lach te scoren.
+1quote:Op maandag 5 juli 2010 23:54 schreef kalinhos het volgende:
Had ie ook gejat van Dolf Brouwers/Sjef van Oekel.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch waren die telefoongesprekken vroegah op de radio wel grappig, vooral de Kwisbast.
Die man verdient gewoon zijn geld met mensen oplichten. Dan kun je zulke vijandige reacties verwachten.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:59 schreef sjorsvdg het volgende:
Ik vind het een beetje vijandig allemaal. Die man heeft blijkbaar veel mensen geholpen, prima toch?
Ja geweldig.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:59 schreef sjorsvdg het volgende:
Ik vind het een beetje vijandig allemaal. Die man heeft blijkbaar veel mensen geholpen, prima toch?
Sjef van Oekel, vooral als strip goed. Getekend door advanced Theo van den Boogaard in stijl van de klare lijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ie ook gejat van Dolf Brouwers/Sjef van Oekel.
Maar dat was wel ingestraald..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja geweldig.
Ze betalen ook honderden euro's voor een fles Spa blauw bij Yomanda
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:03 schreef -Willempie- het volgende:
Aad de Mos morgen?
Die gast die keihard faalde bij Sparta jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aad de Mos?Die wordt toch altijd afgekraakt?
Yah, verbaast me best wel hoe redelijk die gast over komt. Ook beetje slap van Derksen dat hij het niet wil proberen. Hij zou natuurlijk ook wel een flater slaan als het wel iets zou helpenquote:Tsja, baat het niet dan schaadt het niet. De Gier komt best ok over.
Toch is het één van de slimste voetbalmensen van Nederland. Ik hoor hem nooit onzin verkondigen. Maar hij wordt een beetje als een dorpsgek door iedereen behandelt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aad de Mos?Die wordt toch altijd afgekraakt?
Zelfde als met pedo's en verkrachters. Zeggen ze ook vaak van 'Dat had ik nou niet van hem verwacht.'quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:05 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Yah, verbaast me best wel hoe redelijk die gast over komt. Ook beetje slap van Derksen dat hij het niet wil proberen. Hij zou natuurlijk ook wel een flater slaan als het wel iets zou helpen
Henk de Gier heeft destijds zijn ruggengraat weggebeitst. Die gelooft alles.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:05 schreef tong80 het volgende:
Dat iemand zoalsReggie Blinker zegt ik geloof in hem
Het is idd de ideale analist. Maar als trainer een grote faler.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch is het één van de slimste voetbalmensen van Nederland. Ik hoor hem nooit onzin verkondigen. Maar hij wordt een beetje als een dorpsgek door iedereen behandelt.²
Noem die resultaten eens.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:06 schreef Xaobotnik het volgende:
en nu dat gedoe weer omtrent Henk de Gier door hem een charlatan te noemen, terwijl hij zijn doelen wel degelijk haalt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:07 schreef essence het volgende:
Aad heeft een enorme voetbalvisie, kent ook echt iedere speler die er op alle velden te vinden is.. maar af en toe heeft hij gewoon een dag zn medicijnen niet genomen lijkt het vaak..
Klopt ja, en ook altijd zo quasi nonchalant alsof die het niet meer goed weet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef Aloulou het volgende:
Toch valt Gijp weer door de mand. Wel popie jopie meelullen maar zelf ook naar die medicijnman zijn geweest en hij moet dat zelf aanhalen, waarna Rene het pas toegeeft. Net zoals die zonnebril over sneijder en vervolgens snel erover heen lullen toen zijn eigen filmpje kwam. Beetje jammer, humor ten koste van anderen maar niet jezelf op bepaalde punten.
1. Hoevaak is hij er geweest? Als ik vdGijp zo hoor hooguit 3 keer.quote:foto Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef Aloulou het volgende:
Toch valt Gijp weer door de mand. Wel popie jopie meelullen maar zelf ook naar die medicijnman zijn geweest en hij moet dat zelf aanhalen, waarna Rene het pas toegeeft. Net zoals die zonnebril over sneijder en vervolgens snel erover heen lullen toen zijn eigen filmpje kwam. Beetje jammer, humor ten koste van anderen maar niet jezelf op bepaalde punten.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef Aloulou het volgende:
Ach kom, dit soort personen vallen keer op keer door de mand wanneer hun zweverige geneuzel eens aan serieus empirisch onderzoek wordt onderworpen. Pijntjes e.d. zijn natuurlijk de ideale problemen om met dit soort 'methoden' te verhelpen aangezien daar een placebo effect een zeer grote rol kan spelen. Het miraculeus laten verdwijnen van tumoren, binnen een paar dagen laten herstellen van een gecompliceerde botbreuk e.d. behoren uiteraard niet tot het repertoire van dit soort mafkezen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:06 schreef Xaobotnik het volgende:
Tsja, die Derksen is zo ongelofelijk conservatief ingesteld dat hij het vermogen ontbeert te zwichten voor het betere argument. Dat gedoe over de kabel waar hij een hoop onzin over blijft herhalen terwijl het meerdere malen tegengesproken is door mensen die er echt wel meer van weten en er uit de eerste hand iets over kunnen zeggen en nu dat gedoe weer omtrent Henk de Gier door hem een charlatan te noemen, terwijl hij zijn doelen wel degelijk haalt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch is het één van de slimste voetbalmensen van Nederland. Ik hoor hem nooit onzin verkondigen. Maar hij wordt een beetje als een dorpsgek door iedereen behandelt.²
Allard Kalf krijgt iedereen wakker met z'n gezeik.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:19 schreef DrDentz het volgende:
Shit shit, Henk de Gier toverde mij in slaap want ik lag klaar om Johans keiharde afstraffing te zien en word wakker tijdens een programma met Allard Kalf.
1. So? Gaat om het principe. Als die Henk er niets over had gezegd had Rene dat zeker niet gedaan maar wel leuk meelachen natuurlijk over die gestoorde medicijnman en Dirk Kuyt die hem eenmaal in twee weken laat overvliegen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:19 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
1. Hoevaak is hij er geweest? Als ik vdGijp zo hoor hooguit 3 keer.
2. Dat was tegen FC Beflap in oost-Drenthe
Hij serveerde toen wel even keihard Peter R de Vries af die directeur van Ajax wilde worden. Toch aandoenlijk van onder zo'n helmpje.quote:
Let wel: Ik zeg niet dat De Gier of andere magnetiseurs geweldige helers zijn. Maar feit is wel dat ze mensen helpen. Het is misschien niet voor iedereen, maar er is een reden dat ze bestaan en dat er mensen terug blijven komen. Daarom vind ik dat je zelf misschien wel mag denken dat het niet werkt voor jouw, maar hoef je iemand nog niet wel te zetten als een charlatan zoals Derksen, of alles doodleuk onder de noemer van een placeboeffect te plaatsen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach kom, dit soort personen vallen keer op keer door de mand wanneer hun zweverige geneuzel eens aan serieus empirisch onderzoek wordt onderworpen. Pijntjes e.d. zijn natuurlijk de ideale problemen om met dit soort 'methoden' te verhelpen aangezien daar een placebo effect een zeer grote rol kan spelen. Het miraculeus laten verdwijnen van tumoren, binnen een paar dagen laten herstellen van een gecompliceerde botbreuk e.d. behoren uiteraard niet tot het repertoire van dit soort mafkezen.
Het blad van Blinker doet het kennelijk wel redelijk. En Blinker kan waarschijnlijk goed netwerken en heeft sowieso zijn contacten in de voetbalwereld. Verder is het een oud speler van Oranje en Feyenoord. De combinatie van deze dingen geeft hem het voorrecht om uitgenodigd te worden voor dit soort programma's. Anderen hangen de hele tijd langs jeugdvelden rond. Die komen niet in contact met mensen en worden dus niet uitgenodigd. Verder zijn het vaak in nog veel mindere mate praters dan die society-mensen zoals Blinker tegenwoordig is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Op basis waarvan zit die Regi daar eigenlijk?
Weet iemand dat?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regi_Blinker
Ik zie het niet.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef marcodej het volgende:
Zien jullie het ook voor je? Johan op een duur racefietsje met een helm op zijn hoofd, die een postbode probeert te lossen.
Ik snap ook niet waarom ze een ex international en oprichter van een sportblad uitnodigen in een voetbalprogramma. Je zou daar eerder een brandweerman verwachten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Op basis waarvan zit die Regi daar eigenlijk?
Weet iemand dat?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regi_Blinker
Ik zie het niet.
Ze 'moeten' gewoon elke keer een andere gast erbij hebben. Waarom zit Wouter Bos er? Waarom zit Peter R. de Vries er? Gewoon vulling lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:55 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze een ex international en oprichter van een sportblad uitnodigen in een voetbalprogramma. Je zou daar eerder een brandweerman verwachten.
Je vergeet er nog een.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:14 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ze 'moeten' gewoon elke keer een andere gast erbij hebben. Waarom zit Wouter Bos er? Waarom zit Peter R. de Vries er? Gewoon vulling lijkt mij.
Wat vond je van deze uitzending Banshee? Ik was erbij vandaag, het was bijna onwerkelijkquote:foto Op dinsdag 6 juli 2010 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Henk de Gier heeft destijds zijn ruggengraat weggebeitst. Die gelooft alles.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop