quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:03 schreef -Willempie- het volgende:
Aad de Mos morgen?
Die gast die keihard faalde bij Sparta jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aad de Mos?Die wordt toch altijd afgekraakt?
Yah, verbaast me best wel hoe redelijk die gast over komt. Ook beetje slap van Derksen dat hij het niet wil proberen. Hij zou natuurlijk ook wel een flater slaan als het wel iets zou helpenquote:Tsja, baat het niet dan schaadt het niet. De Gier komt best ok over.
Toch is het één van de slimste voetbalmensen van Nederland. Ik hoor hem nooit onzin verkondigen. Maar hij wordt een beetje als een dorpsgek door iedereen behandelt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aad de Mos?Die wordt toch altijd afgekraakt?
Zelfde als met pedo's en verkrachters. Zeggen ze ook vaak van 'Dat had ik nou niet van hem verwacht.'quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:05 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Yah, verbaast me best wel hoe redelijk die gast over komt. Ook beetje slap van Derksen dat hij het niet wil proberen. Hij zou natuurlijk ook wel een flater slaan als het wel iets zou helpen
Henk de Gier heeft destijds zijn ruggengraat weggebeitst. Die gelooft alles.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:05 schreef tong80 het volgende:
Dat iemand zoalsReggie Blinker zegt ik geloof in hem
Het is idd de ideale analist. Maar als trainer een grote faler.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch is het één van de slimste voetbalmensen van Nederland. Ik hoor hem nooit onzin verkondigen. Maar hij wordt een beetje als een dorpsgek door iedereen behandelt.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |