Noem die resultaten eens.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:06 schreef Xaobotnik het volgende:
en nu dat gedoe weer omtrent Henk de Gier door hem een charlatan te noemen, terwijl hij zijn doelen wel degelijk haalt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:07 schreef essence het volgende:
Aad heeft een enorme voetbalvisie, kent ook echt iedere speler die er op alle velden te vinden is.. maar af en toe heeft hij gewoon een dag zn medicijnen niet genomen lijkt het vaak..
Klopt ja, en ook altijd zo quasi nonchalant alsof die het niet meer goed weet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef Aloulou het volgende:
Toch valt Gijp weer door de mand. Wel popie jopie meelullen maar zelf ook naar die medicijnman zijn geweest en hij moet dat zelf aanhalen, waarna Rene het pas toegeeft. Net zoals die zonnebril over sneijder en vervolgens snel erover heen lullen toen zijn eigen filmpje kwam. Beetje jammer, humor ten koste van anderen maar niet jezelf op bepaalde punten.
1. Hoevaak is hij er geweest? Als ik vdGijp zo hoor hooguit 3 keer.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef Aloulou het volgende:
Toch valt Gijp weer door de mand. Wel popie jopie meelullen maar zelf ook naar die medicijnman zijn geweest en hij moet dat zelf aanhalen, waarna Rene het pas toegeeft. Net zoals die zonnebril over sneijder en vervolgens snel erover heen lullen toen zijn eigen filmpje kwam. Beetje jammer, humor ten koste van anderen maar niet jezelf op bepaalde punten.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef Aloulou het volgende:
Ach kom, dit soort personen vallen keer op keer door de mand wanneer hun zweverige geneuzel eens aan serieus empirisch onderzoek wordt onderworpen. Pijntjes e.d. zijn natuurlijk de ideale problemen om met dit soort 'methoden' te verhelpen aangezien daar een placebo effect een zeer grote rol kan spelen. Het miraculeus laten verdwijnen van tumoren, binnen een paar dagen laten herstellen van een gecompliceerde botbreuk e.d. behoren uiteraard niet tot het repertoire van dit soort mafkezen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:06 schreef Xaobotnik het volgende:
Tsja, die Derksen is zo ongelofelijk conservatief ingesteld dat hij het vermogen ontbeert te zwichten voor het betere argument. Dat gedoe over de kabel waar hij een hoop onzin over blijft herhalen terwijl het meerdere malen tegengesproken is door mensen die er echt wel meer van weten en er uit de eerste hand iets over kunnen zeggen en nu dat gedoe weer omtrent Henk de Gier door hem een charlatan te noemen, terwijl hij zijn doelen wel degelijk haalt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch is het één van de slimste voetbalmensen van Nederland. Ik hoor hem nooit onzin verkondigen. Maar hij wordt een beetje als een dorpsgek door iedereen behandelt.²
Allard Kalf krijgt iedereen wakker met z'n gezeik.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:19 schreef DrDentz het volgende:
Shit shit, Henk de Gier toverde mij in slaap want ik lag klaar om Johans keiharde afstraffing te zien en word wakker tijdens een programma met Allard Kalf.
1. So? Gaat om het principe. Als die Henk er niets over had gezegd had Rene dat zeker niet gedaan maar wel leuk meelachen natuurlijk over die gestoorde medicijnman en Dirk Kuyt die hem eenmaal in twee weken laat overvliegen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:19 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
1. Hoevaak is hij er geweest? Als ik vdGijp zo hoor hooguit 3 keer.
2. Dat was tegen FC Beflap in oost-Drenthe
Hij serveerde toen wel even keihard Peter R de Vries af die directeur van Ajax wilde worden. Toch aandoenlijk van onder zo'n helmpje.quote:
Let wel: Ik zeg niet dat De Gier of andere magnetiseurs geweldige helers zijn. Maar feit is wel dat ze mensen helpen. Het is misschien niet voor iedereen, maar er is een reden dat ze bestaan en dat er mensen terug blijven komen. Daarom vind ik dat je zelf misschien wel mag denken dat het niet werkt voor jouw, maar hoef je iemand nog niet wel te zetten als een charlatan zoals Derksen, of alles doodleuk onder de noemer van een placeboeffect te plaatsen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach kom, dit soort personen vallen keer op keer door de mand wanneer hun zweverige geneuzel eens aan serieus empirisch onderzoek wordt onderworpen. Pijntjes e.d. zijn natuurlijk de ideale problemen om met dit soort 'methoden' te verhelpen aangezien daar een placebo effect een zeer grote rol kan spelen. Het miraculeus laten verdwijnen van tumoren, binnen een paar dagen laten herstellen van een gecompliceerde botbreuk e.d. behoren uiteraard niet tot het repertoire van dit soort mafkezen.
Het blad van Blinker doet het kennelijk wel redelijk. En Blinker kan waarschijnlijk goed netwerken en heeft sowieso zijn contacten in de voetbalwereld. Verder is het een oud speler van Oranje en Feyenoord. De combinatie van deze dingen geeft hem het voorrecht om uitgenodigd te worden voor dit soort programma's. Anderen hangen de hele tijd langs jeugdvelden rond. Die komen niet in contact met mensen en worden dus niet uitgenodigd. Verder zijn het vaak in nog veel mindere mate praters dan die society-mensen zoals Blinker tegenwoordig is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Op basis waarvan zit die Regi daar eigenlijk?
Weet iemand dat?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regi_Blinker
Ik zie het niet.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef marcodej het volgende:
Zien jullie het ook voor je? Johan op een duur racefietsje met een helm op zijn hoofd, die een postbode probeert te lossen.
Ik snap ook niet waarom ze een ex international en oprichter van een sportblad uitnodigen in een voetbalprogramma. Je zou daar eerder een brandweerman verwachten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Op basis waarvan zit die Regi daar eigenlijk?
Weet iemand dat?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regi_Blinker
Ik zie het niet.
Ze 'moeten' gewoon elke keer een andere gast erbij hebben. Waarom zit Wouter Bos er? Waarom zit Peter R. de Vries er? Gewoon vulling lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:55 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze een ex international en oprichter van een sportblad uitnodigen in een voetbalprogramma. Je zou daar eerder een brandweerman verwachten.
Je vergeet er nog een.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:14 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ze 'moeten' gewoon elke keer een andere gast erbij hebben. Waarom zit Wouter Bos er? Waarom zit Peter R. de Vries er? Gewoon vulling lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |