Ach..Nog 1 a 2 nummers en je hoort haar nooit weer...Hopelijk geeft dat wat troost..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Kan iemand de stembanden van Lisa Loïs verwijderen ofzo?![]()
![]()
Nee want die heeft zelf zijn stembanden verwijderd..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van die Kurt Cobain, daar hoor je ook niks meer van..
Het is dan ook allang etenstijd geweest.quote:
Wel een aparte en volgens mij niet bijzonder praktische manier om zelfmoord te plegen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:21 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Nee want die heeft zelf zijn stembanden verwijderd..
Ik zeg ja... Dan hebben P&W een groot probleem..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:19 schreef Paul het volgende:
'Late-night talkshow Genee, Derksen en Van der Gijp'
Te veel animo.. Kost te veel...Wel jammer.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:25 schreef WammesWaggel het volgende:
De aflevering van gisteren is niet meer online te bekijken, dat kan niet meer na 22.20 uur![]()
Ik was er zaterdag, ze zeiden dat ze nog genoeg plaatsen hadden voor maandag en dat we gelijk wel konden reserverenquote:
En een sigaarhoudertje op het stuur..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef marcodej het volgende:
Zien jullie het ook voor je? Johan op een duur racefietsje met een helm op zijn hoofd, die een postbode probeert te lossen.
Dat is puur de pers die een bepaald beeld van hem hebben gecreëerd .. Wat dat betreft kan de pers je maken en breken..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Davids nog steeds erg tof
Blinker is echt een fuckin' daas.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis en het eerste dat ik hoor is dat Blinker de kabel mist. En graag een splitsing ziet tussen blank en zwart. Of begrijp ik het verkeerd ?
Ja maar zo zit de wereld niet in elkaarquote:Op maandag 5 juli 2010 23:33 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat is puur de pers die een bepaald beeld van hem hebben gecreëerd .. Wat dat betreft kan de pers je maken en breken..
Mooie voorbode op het latenight-programma.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:34 schreef sjorsvdg het volgende:
Goed dat Derksen Genees vooroordelen even pareert.
Dat zou geweldig zijn!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mooie voorbode op het latenight-programma.
Helaas wel zo langzamerhand.. Kijk maar eens naar het buitenland kwa pers.etc, dat hebben wij nog tegoed..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar zo zit de wereld niet in elkaar
Die moet een belwinkel beginnen, daar is het wel een type voor..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik hoop echt dat dit de laatste keer is dat Regi is geweest.
Zou dat echt niet getruct zijn?quote:
onder zijn huidkleurige shirtje jaquote:Op maandag 5 juli 2010 23:41 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die heeft bijna altijd een bal bij zich..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |