Ach..Nog 1 a 2 nummers en je hoort haar nooit weer...Hopelijk geeft dat wat troost..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Kan iemand de stembanden van Lisa Loïs verwijderen ofzo?![]()
![]()
Nee want die heeft zelf zijn stembanden verwijderd..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van die Kurt Cobain, daar hoor je ook niks meer van..
Het is dan ook allang etenstijd geweest.quote:
Wel een aparte en volgens mij niet bijzonder praktische manier om zelfmoord te plegen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:21 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Nee want die heeft zelf zijn stembanden verwijderd..
Ik zeg ja... Dan hebben P&W een groot probleem..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:19 schreef Paul het volgende:
'Late-night talkshow Genee, Derksen en Van der Gijp'
Te veel animo.. Kost te veel...Wel jammer.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:25 schreef WammesWaggel het volgende:
De aflevering van gisteren is niet meer online te bekijken, dat kan niet meer na 22.20 uur![]()
Ik was er zaterdag, ze zeiden dat ze nog genoeg plaatsen hadden voor maandag en dat we gelijk wel konden reserverenquote:
En een sigaarhoudertje op het stuur..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef marcodej het volgende:
Zien jullie het ook voor je? Johan op een duur racefietsje met een helm op zijn hoofd, die een postbode probeert te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |