Dat is puur de pers die een bepaald beeld van hem hebben gecreëerd .. Wat dat betreft kan de pers je maken en breken..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Davids nog steeds erg tof
Blinker is echt een fuckin' daas.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis en het eerste dat ik hoor is dat Blinker de kabel mist. En graag een splitsing ziet tussen blank en zwart. Of begrijp ik het verkeerd ?
Ja maar zo zit de wereld niet in elkaarquote:Op maandag 5 juli 2010 23:33 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat is puur de pers die een bepaald beeld van hem hebben gecreëerd .. Wat dat betreft kan de pers je maken en breken..
Mooie voorbode op het latenight-programma.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:34 schreef sjorsvdg het volgende:
Goed dat Derksen Genees vooroordelen even pareert.
Dat zou geweldig zijn!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mooie voorbode op het latenight-programma.
Helaas wel zo langzamerhand.. Kijk maar eens naar het buitenland kwa pers.etc, dat hebben wij nog tegoed..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar zo zit de wereld niet in elkaar
Die moet een belwinkel beginnen, daar is het wel een type voor..quote:Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik hoop echt dat dit de laatste keer is dat Regi is geweest.
Zou dat echt niet getruct zijn?quote:
onder zijn huidkleurige shirtje jaquote:Op maandag 5 juli 2010 23:41 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die heeft bijna altijd een bal bij zich..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |