Interesseert me geen flikker waar hij in gelooft, als hij er maar ballen intikt.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:52 schreef tong80 het volgende:
Dirk Kuijt mensen, Dirk Kuijt gelooft in Voodoo.
VI van vanavond.quote:
En als aanvulling: Mooi voetbal kan me niks interesseren, het gaat om het resultaatquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:00 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Voetballers worden niet geselecteerd op hun intelligentie.
Gelezen in een andere krant, maar hier staat hetzelfde artikel:quote:Op maandag 5 juli 2010 23:55 schreef erkel het volgende:
Misschien moeten voetballers toch maar na de/het MAVO/VMBO minimaal 2 jaar langer onderwijs volgen.
Vroeger noemden ze dit soort dingen bijgeloof. Nu betalen ze honderden euro's aan iemand die hun het bijgeloof aanpraat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:11 schreef venomsnake het volgende:
Ach boeien, als Dirk zich er goed bij voelt.. Gaan veel meer spelers naar die man, net zoals er veel spelers zijn die naar zo'n vaag vrouwtje in Servie gaan voor behandeling. Als ze daardoor beter presteren of sneller fit zijn zie ik het probleem niet..
Ik denk dat als je zoveel verdient als Kuijt dat je dan niet zo druk maakt om een paar honderd euro...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger noemden ze dit soort dingen bijgeloof. Nu betalen ze honderden euro's aan iemand die hun het bijgeloof aanpraat.
Daarom zoekt die charlatan het ook niet bij kleuterjuffrouwen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:15 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik denk dat als je zoveel verdient als Kuijt dat je dan niet zo druk maakt om een paar honderd euro...
ik heb liever een strakke kleuterjuf dan kuijt in bed...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom zoekt die charlatan het ook niet bij kleuterjuffrouwen.
Jawel, hij behandelt 100 mensen per week. Waaronder vast ook wel kleuterjuffen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom zoekt die charlatan het ook niet bij kleuterjuffrouwen.
Je bent weer eens niet op de hoogte. Niemand had die man van tevoren ooit gezien.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Ajax in 1995 had toch ook zo'n rare medicijnman / tovenaar rondlopen? Dus het werkt wel.
Hier zie je hem ook nog in groen pak bij 4:20
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:55 schreef erkel het volgende:
na de/het MAVO/VMBO
Rijkaard duwt 'm mooi weg.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Ajax in 1995 had toch ook zo'n rare medicijnman / tovenaar rondlopen? Dus het werkt wel.
Hier zie je hem ook nog in groen pak bij 4:20
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |