http://nos.nl/artikel/169527-de-tour-is-in-belgie.htmlquote:In Putten kijken naar de renners die Nederland verlaten
Met petjes en dikke lagen zonnebrand op stonden vandaag duizenden mensen urenlang langs de route van de Tour de France. Ze hoopten... (meer)
Vast wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik woon een kilometer buiten de lijntjes, mag ik ook meeposten hier?
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:36 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
tha_rizzo, waarom zit je trouwens opeens altijd hier? Ben je verhuisd ofzo?
Het is om m'n nieuwe UI kracht bij te zetten
Omdat ik in West-Brabant woon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Bredaquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:34 schreef Monitor het volgende:Top 100 van donderdag 17 juni 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
032. 146 heywoodu
033. 145 Kluts
034. 144 nattermann
035. 142 D.
036. 139 Chuck_Norris
037. 138 chewbacca_maatschappij
037. 138 Kyr
039. 137 mstr
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:30 schreef Monitor het volgende:Top 100 van zondag 4 juli 2010
93. 065 chewbacca_maatschappij
94. 064 tliciouz
94. 064 PdeHoog
Hoilooquote:
Woensdag vakantiequote:Op maandag 5 juli 2010 09:00 schreef teknomist het volgende:
Heerlijk zo'n brakke maandag. Ik kijk al weer uit naar het weekend.
Ik pas in september een weekje.quote:
Wow, da's flink kut.quote:
Je OP klopt niet eensquote:Op maandag 5 juli 2010 08:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
BredaKijk nou eens goed in de OP.
Het is niet mijn OP.quote:
En daar zit Breda dus niét bij. Dat dat topic nou niet loopt kan ik toch ook niks aan doen.quote:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Gemeente Bergen op Zoom
[ afbeelding ]Gemeente Etten-Leur
[ afbeelding ]Gemeente Halderberge
[ afbeelding ]Gemeente Moerdijk
[ afbeelding ]Gemeente Roosendaal
[ afbeelding ]Gemeente Rucphen
[ afbeelding ]Gemeente Steenbergen
[ afbeelding ]Gemeente Woensdrecht
[ afbeelding ]Gemeente Zundert
Ach, het zal niet druk worden. Ik ben al onderbezet en dat zal van de zomer alleen maar erger worden.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:23 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wow, da's flink kut.Succes met werken dan
Goh, heb ik sinds afgelopen week toevallig het bestuursconvenant West-Brabant op m'n bureau liggen, ondertekend door de colleges van burgemeester en wethouders van de gemeenten.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:32 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Het is niet mijn OP.
En daarbij komt dat er heel duidelijk staat:
[..]
En daar zit Breda dus niét bij. Dat dat topic nou niet loopt kan ik toch ook niks aan doen.
quote:Onder West-Brabant wordt verstaan het grondgebied van de gemeenten Aalburg, Alphen-Chaam, Baarle Nassau, Bergen op Zoom, Breda, Drimmelen, Etten-Leur, Geertruidenberg, Halderberge, Moerdijk, Oosterhout, Roosendaal, Rucphen, Steenbergen, Tholen, Werkendam, Woensdrecht, Woudrichem en Zundert
Nou en hier op FOK! is het anders. Lees anders maar even #1, daar hebben we uitgebreid met elkaar besproken wat er wel en wat er niet in hoorde.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Goh, heb ik sinds afgelopen week toevallig het bestuursconvenant West-Brabant op m'n bureau liggen, ondertekend door de colleges van burgemeester en wethouders van de gemeenten.
Ik citeer:
[..]
* chewbacca_maatschappij heeft de tour gezien vanaf de berm van de Putsewegquote:Op maandag 5 juli 2010 09:46 schreef EDMAN- het volgende:
Moggûh, hoe was iedereens weekend? Le tour nog gezien?
* EDMAN- is lekker op 80% van zijn lichaam verbrand
Same here, ik stond zelfs vlakbij Chew.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:47 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
* chewbacca_maatschappij heeft de tour gezien vanaf de berm van de Putseweg
Ja inderdaad, Tholen. En Aalburg/Woudrichem is meer regio Tilburg, dus niet Breda laat staan West-Brabant.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:49 schreef teknomist het volgende:
Ah, Breda is dermate groot dat dat wel een eigen topic kan hebben, en je zou het wel als West-Brabant kunnen beschouwen (hoewel ik het meer bij Midden-Brabant vind horen, net als Tilburg, Oosterhout, Gilze). Maar Tholen???
Was jij die debiel die twee minuten voor passage aankwam en voor mijn neus ging staan terwijl ik de hele ochtend/middag had gewachtquote:Op maandag 5 juli 2010 09:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Same here, ik stond zelfs vlakbij Chew.
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:46 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nou en hier op FOK! is het anders. Lees anders maar even #1, daar hebben we uitgebreid met elkaar besproken wat er wel en wat er niet in hoorde.
Daarbij: dat convenantTholen
![]()
Tja, ik verzin het niet, dit is nu eenmaal de vastgestelde indeling. Natuurlijk kan jouw mening hiervan afwijken, maar dat het er bij hoort is eenvoudigweg een onweerlegbaar feit. Het vervolgens negeren en naar #1 verwijzen vind ik daarom nogal kinderachtig.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:49 schreef teknomist het volgende:
Ah, Breda is dermate groot dat dat wel een eigen topic kan hebben, en je zou het wel als West-Brabant kunnen beschouwen (hoewel ik het meer bij Midden-Brabant vind horen, net als Tilburg, Oosterhout, Gilze). Maar Tholen???
''Een'' convenant wil toch niet zeggen een vastgestelde indeling? Er bestáát geen vastgelegde indeling voor regio's buiten provincies. Er zouden alleen samenwerkingsverbanden tussen gemeenten kunnen zijn, maar that's all. Daarbij weet elke debiel toch dat Tholen een Zeeuws eiland is en dus op geen enkele manier bij Brabant hoort.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik verzin het niet, dit is nu eenmaal de vastgestelde indeling. Natuurlijk kan jouw mening hiervan afwijken, maar dat het er bij hoort is eenvoudigweg een onweerlegbaar feit. Om het vervolgens te negeren en naar #1 te verwijzen vind ik nogal kinderachtig.
Woon je in een gemeente vermeld in de OP?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Punt 1. Breda behoort tot West-Brabant.
Punt 2. Ik woon niet in Breda.
Hehe, nee.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Was jij die debiel die twee minuten voor passage aankwam en voor mijn neus ging staan terwijl ik de hele ochtend/middag had gewacht
Ik stond wel in de bocht, dus je zag die zee van wielrenners zo op je afkomen. Echt vetquote:
Maar Tholen moet wel geannexeerd worden!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
''Een'' convenant wil toch niet zeggen een vastgestelde indeling? Er bestáát geen vastgelegde indeling voor regio's buiten provincies. Er zouden alleen samenwerkingsverbanden tussen gemeenten kunnen zijn, maar that's all. Daarbij weet elke debiel toch dat Tholen een Zeeuws eiland is en dus op geen enkele manier bij Brabant hoort.
Nee. Helemaal niet zelfs. Dat zou toch zonde zijn van de Zeeuwse cultuur op Tholen!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:04 schreef teknomist het volgende:
[..]
Maar Tholen moet wel geannexeerd worden!
De indeling betreft inderdaad intergemeenlijke samenwerkingsverbanden. Doet niets aan de kern van de zaak af. Geografisch gezien is "West" immers ook een behoorlijk rekbaar begrip. Indeling naar bestuur is wat telt, omdat het geen subjectieve mening is.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
''Een'' convenant wil toch niet zeggen een vastgestelde indeling? Er bestáát geen vastgelegde indeling voor regio's buiten provincies. Er zouden alleen samenwerkingsverbanden tussen gemeenten kunnen zijn, maar that's all. Daarbij weet elke debiel toch dat Tholen een Zeeuws eiland is en dus op geen enkele manier bij Brabant hoort.
Klopt. Maar omdat het hier op FOK! handig is, hebben wij daarom aan de hand van de algemene intepretatie van dat rekbare begrip een lijst vastgesteld waar mogelijke gemeenten in staan.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
De indeling betreft inderdaad intergemeenlijke samenwerkingsverbanden. Doet niets aan de kern van de zaak af. Geografisch gezien is "West" immers ook een behoorlijk rekbaar begrip. Indeling naar bestuur is wat telt, omdat het geen subjectieve mening is.
Klopt, maar ook veel in Zierikzee, Goes of in Tholen zelf.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:08 schreef teknomist het volgende:
Annexatie met cultuurbehoud.En Tholen staat al met één been in West-Brabant, heel veel lieden zitten op een middelbare school in Steenbergen of Bergen op Zoom of vieren carnaval hier...
Ondanks dat eenvoudig aangetoond kan worden dat jouw beeld feitelijk onjuist is wil je persé je subjectieve gelijk halen ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 10:08 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Klopt. Maar omdat het hier op FOK! handig is, hebben wij daarom aan de hand van de algemene intepretatie van dat rekbare begrip een lijst vastgesteld waar mogelijke gemeenten in staan.
Ja, dat woont hij.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Woon je in een gemeente vermeld in de OP?
Precies en nu weer lief doen!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:55 schreef automatic_ het volgende:
Oja en verder zeuren jullie.
Ik heb helemaal niet lang gewacht eigenlijk. Ik was toevallig in Antwerpen, wist dat de tour daar doorheen zou rijden, en de route staat gewoon online. De kans om het dan even te kunnen zien vond ik wel mooi.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:02 schreef EDMAN- het volgende:
is het het wachten nou echt waard? zou liever op een berg staan en de renners kapot zien gaan een uur lang, dan ze in 2 minuten langs zien razen
Ik heb de Giro gezien en dat was wel grappig. Maar goed; wij kwamen aanrijden "Hey, een helikopter, dan moeten ze nog langskomen!"; paar minuten gewacht en weer wegquote:Op maandag 5 juli 2010 11:02 schreef EDMAN- het volgende:
is het het wachten nou echt waard? zou liever op een berg staan en de renners kapot zien gaan een uur lang, dan ze in 2 minuten langs zien razen
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef EDMAN- het volgende:
Weet je wat trouwens totale armoede is?
Je gaat emt een meisje naar het strand Scheveningen. Je vertrekt op tijd, koelbox met flesje wijn mee, aan alles lijkt gedacht.
je komt om 11:00 aan en hebt een perfecte parkeerplek recht aan het strand. Je loopt naar een betaalautomaat (waarvan er om de 10 meter 1 staat) en wil de (belachelijke) prijs betalen voor een uurtje of 6/7. STAAT ER GVD NERGENS EEN CHIPKNIP OPLAADPUNT EN NIEMAND WIL GELD WISSELEN!.
Zo stap je dus noodgedwongen in de auto om een bank te vinden met chip. Duurde dat al lang.. zijn we terug bij het strand, staat ALLES vol.
godverdomme wat was dat vervelend. dit hoort eignelijk in KLB maar daar heb ik ff geen zin in.
waarom in godsnaam geen oplaadpunt aan het strand????
lag thuisquote:
Goed zo jongenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:47 schreef EDMAN- het volgende:
Zal die fout iig niet meer maken én het was nog erg gezellig, maar toch
De nacht ervoor jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:54 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Volle tank benzine ¤70,-
Parkeren in Scheveningen ¤15,60
Koelbox ¤25,-
Fles wijn ¤12,-
Neuken op het strand, onbetaalbaarTankpasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Parkeren 15 totaal ja
Flesje had zij mee
Gratis BBQ meegenomen bij het nationale vrouwen beachsoccer
Neuken op het strand: helaas :p De nacht ervoor: onbetaalbaar (K)Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:54 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Volle tank benzine ¤70,-
Parkeren in Scheveningen ¤15,60
Koelbox ¤25,-
Fles wijn ¤12,-
Neuken op het strand, onbetaalbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
Nou, je moet er wat voor over hebben om de nacht ervoor te neuken!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Tankpas![]()
Parkeren 15 totaal ja
Flesje had zij mee
Gratis BBQ meegenomen bij het nationale vrouwen beachsoccer
Neuken op het strand: helaas :p De nacht ervoor: onbetaalbaar (K)
Ja! Dat dus. En die reclamestoet was ook leukquote:Op maandag 5 juli 2010 11:04 schreef teknomist het volgende:
Nou, het wachten zelf is ook leuk - het is alsof je op een camping staat, maar dan aan de openbare weg: overal BBQ's, bier, zonnetje, campers... Dus dat wachten op zich is geen straf!
Ik maak me helemaal niet drukquote:Op maandag 5 juli 2010 10:20 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ondanks dat eenvoudig aangetoond kan worden dat jouw beeld feitelijk onjuist is wil je persé je subjectieve gelijk halen ofzoWaar maak je je zo druk om joh? Heb je ooit een Breda-trauma opgelopen?
hahaquote:Op maandag 5 juli 2010 12:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, je moet er wat voor over hebben om de nacht ervoor te neuken!
Nee ik nietquote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo te lezen dus niemand naar bosbad hoeven/splesj geweest.. jammer was wel benieuwd of ik nog mensen van hier heb uitgekaffert omdat ze verkeerd van de glijbaan gingen ofzo
Je werkt bij Bosbadhoevenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo te lezen dus niemand naar bosbad hoeven/splesj geweest.. jammer was wel benieuwd of ik nog mensen van hier heb uitgekaffert omdat ze verkeerd van de glijbaan gingen ofzo
Daar ben ik allang niet meer geweest! Moet ik weer eens doen eik...quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier in 0164 ook hoorquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nee ik niet, had ik beter kunnen doen ipv strand
mijn zusje is daar net gaan werken, weet niet precies hoe of wat. Suzanne heet ze
NOS gaat daar mensen interviewen als het lekker weer is.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ken ook niet iedereen daar hoor
Maar inderdaad ik werk bij Bosbad Hoeven, is wel leuk betaald een kleurtje krijgen
En voor de mensen die er al lang niet meer geweest zijn de super krater een glijbaan is echt lachen.
Oke, zag ze zaterdag wel me camera lopen maar ze moestne vluchten voor de regen en onweerquote:Op maandag 5 juli 2010 13:09 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
NOS gaat daar mensen interviewen als het lekker weer is.
Bestaan die nog?!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha, had haar ook naar huis kunnen sturen de volgende dag, maar * EDMAN- = gentleman
Aantonen dat Breda in West-Brabant ligt?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:27 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik maak me helemaal niet drukMaar toon toch maar eens aan. Ben benieuwd.
het is SAP, dus het antwoord is automatisch JA.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:45 schreef teknomist het volgende:
ben ik 2 dagen bezig om mijn SAP-account te unlocken. Is dat nu zo moeilijk?
Verbazing alomquote:Op maandag 5 juli 2010 14:12 schreef automatic_ het volgende:
Kom op zeg, het is toch algemeen bekend dat Breda bij West-Brabant hoort
Overigens; ik moet ook nog wel ergens een convenant hebben liggen waaruit dat blijkt. Aangezien we hier met "bewijzen" gaan gooien
Ja, dat snap ikquote:
Het heeft sap noch kracht.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:14 schreef Tokus het volgende:
[..]
het is SAP, dus het antwoord is automatisch JA.
Thanks!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
Maaaar gezellig dat je hier bent hoor
Uit een apple komt ook geen sapquote:
Voor sommige is het blijkbaar heel boeiendquote:Op maandag 5 juli 2010 15:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Boeiend waar Breda bij hoort ze hebben toch hun eigen topic,.
Ja maar Heimolen heeft ook z'n eigen topic.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Boeiend waar Breda bij hoort ze hebben toch hun eigen topic,.
Dit vindt ik de beste. Nu klaarquote:Op maandag 5 juli 2010 15:02 schreef teknomist het volgende:
Breda is Oost-West-Brabant. Of West-Midden-Brabant.
Ik had het al in mijn agenda genoteerd voor die maandag erna: "huldiging Nederlands elftal".quote:Op maandag 5 juli 2010 15:28 schreef EDMAN- het volgende:
Ander onderwerp: volgende zondag gaat Nederland gvd geschiedenis schrijven!
WK-finale. Erg optimistischquote:Op maandag 5 juli 2010 15:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En wat hebben wij met Heimolen te maken?
En hoezo gaan we geschiedenis schrijven?
Heimolen ligt in West-Brabantquote:Op maandag 5 juli 2010 15:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En wat hebben wij met Heimolen te maken?
En hoezo gaan we geschiedenis schrijven?
Maar mag teknomist dan wel hier posten?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:35 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Heimolen ligt in West-Brabant
En de Heense Molen dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:38 schreef teknomist het volgende:
Ik woon niet in Heimolen, maar ik vond destijds dat het wel een eigen topic verdiende.
Of 't Kladde.quote:
Het was gewoon een persiflage op mijn Halsteren-topicquote:Op maandag 5 juli 2010 15:38 schreef teknomist het volgende:
Ik woon niet in Heimolen, maar ik vond destijds dat het wel een eigen topic verdiende.
Jaquote:
Zeg hee het is DE Kladde hequote:
Nou laten we het op lekkere wijven houdenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:36 schreef EDMAN- het volgende:
Bijna bijna bijna 17:00 \o/, heb het gehad voor vandaag.
Dat gevoel ga ik morgen weer krijgen, ben nu gelukkig nog vrijquote:Op maandag 5 juli 2010 16:36 schreef EDMAN- het volgende:
Nog 2 minuten!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:36 schreef EDMAN- het volgende:
Nee! Gewoon lekker in de kattenbak!quote:
Goed borstelen scheelt meer dan de helft. En ik vind het wel gezellig. En aangezien er hier toch verder niemand anders in bed ligt, mogen ze het van mij gewoon hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:03 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind dat echt niets, katten die in/op bed liggen
Al die haren
Ik vind dat je dat dan ook moet accepterenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Goed borstelen scheelt meer dan de helft. En ik vind het wel gezellig. En aangezien er hier toch verder niemand anders in bed ligt, mogen ze het van mij gewoon hoor.
Maar op andere momenten in bed is haar niet zo fijn nee. Daarom altijd lekker scheren![]()
Ligt eraan. Beetje haar prima, maar om mijn neus in een oerwoud, compleet met dierengeluiden te stoppen, gaat me iets te verquote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat dan ook moet accepteren
Zeur!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ligt eraan. Beetje haar prima, maar om mijn neus in een oerwoud, compleet met dierengeluiden te stoppen, gaat me iets te ver
Je kan dr toch ook gewoon weigerenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef teknomist het volgende:
Oh shit, mijn secretaresse heeft me toegevoegd op facebook, nu kan ik geen gekke dingen daar meer neer zetten. (Ik kon haar natuurlijk niet weigeren.)
Mwoah, ze zal het niet merken hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 18:06 schreef teknomist het volgende:
Dat vind ik niet aardig.En ik zit toch nog maar 2 maanden op die opdracht...
Is ze lekker?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef teknomist het volgende:
Oh shit, mijn secretaresse heeft me toegevoegd op facebook, nu kan ik geen gekke dingen daar meer neer zetten. (Ik kon haar natuurlijk niet weigeren.)
Gewoon in een groep "werk" gooien en bepaalde dingen blokkerenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef teknomist het volgende:
Ja een leuk dingetje, ze gaat alleen trouwen.quote:
Dat kan? Eens effe checken dan...quote:Op maandag 5 juli 2010 18:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gewoon in een groep "werk" gooien en bepaalde dingen blokkeren
Ja, je kan allerlei groepen aanmaken end an ook kiezen wat ze wel/niet mogen zien qua informatie / berichten / foto'squote:
Ok, ik heb haar in een groep 'werk' gezet en dan klik ik op 'instellingen wijzigen' en dan is alles wit; geen verborgen streams. Hoe voeg ik die toe?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, je kan allerlei groepen aanmaken end an ook kiezen wat ze wel/niet mogen zien qua informatie / berichten / foto's
Oh, dat is raarquote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ok, ik heb haar in een groep 'werk' gezet en dan klik ik op 'instellingen wijzigen' en dan is alles wit; geen verborgen streams. Hoe voeg ik die toe?
Alles kan kapotquote:Op maandag 5 juli 2010 18:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja een leuk dingetje, ze gaat alleen trouwen.
quote:
Het is gelukt.quote:
Linkje?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:07 schreef teknomist het volgende:
Ze is nu uitgesloten van mijn berichten en wause foto's waarop ik getagd ben.
Naar mijn FB of die specifieke foto's?quote:
Je FB natuurlijk!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Naar mijn FB of die specifieke foto's?
Zo, ik ben beheerder dus zo kunnen we elkaar makkelijk vinden op FB.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:15 schreef teknomist het volgende:
Momentje, ik maak wel even een West-Brabant groep aan...
http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=141537852526886
SPOILERboem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:40 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
En als ik nou heel erg gehecht ben aan mijn anonimiteit hier op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ook geen meeeeeeeet!“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
Kunnen we geen hyvespagina oprichten daar heb ik nog een paar fakes staanquote:
Ik zag het ja, lekker naar de klote.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:47 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
BTW mijn FOK! gaat crazy op dit topic![]()
[ afbeelding ]
Hehe daar heb ik mooi een screenshotje vanquote:Op maandag 5 juli 2010 19:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik zag het ja, lekker naar de klote.
YEAH. Maar even terug naar deze:quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:46 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Kunnen we geen hyvespagina oprichten daar heb ik nog een paar fakes staan
Ik heb alleen nog maar een inactieve hyves-pagina... maar van mij mag je.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:52 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
YEAH. Maar even terug naar deze:
[..]
Ow ik bedoelde een groeps-hyves. Maar okequote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar een inactieve hyves-pagina... maar van mij mag je.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik gebruik hyves niet echt meer.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ow ik bedoelde een groeps-hyves. Maar oke![]()
BTW: hoe kan dit?! 7 pagina's binnen 24 uur. Wij gaan echt veel te snel![]()
Nou, maak jij em of maak ik emquote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ik gebruik hyves niet echt meer.
Jij hebt dezelfde achternaam als mijn moederquote:
Hehe zó vet om te zien wat Teknomist IRL isquote:Op maandag 5 juli 2010 20:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij hebt dezelfde achternaam als mijn moeder
Hahaha, op zich een achternaam die hier in de contreien veelvuldig voorkomt...quote:Op maandag 5 juli 2010 20:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij hebt dezelfde achternaam als mijn moeder
Wat is het? Franken? Withagen?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hahaha, op zich een achternaam die hier in de contreien veelvuldig voorkomt...
Ja, maar tochquote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hahaha, op zich een achternaam die hier in de contreien veelvuldig voorkomt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Ja ik zag hetquote:
Wachten?quote:
Nou geloof me, nog even en op facebook lopen evenveel paupers rond. In verhouding dan he want het zijn er dan miljoenen meer..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef teknomist het volgende:
Een tegenreactie op de chaos die Hyves heet denk ik. Ik gebruik facebook toch al weer een geruime tijd...
CU2?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:26 schreef teknomist het volgende:
Ja, alleen is facebook niet Nederlands zoals die paupersites als hyves, CU2 en sugababes. Ik zie het wel.
CU2quote:Op maandag 5 juli 2010 21:26 schreef teknomist het volgende:
Ja, alleen is facebook niet Nederlands zoals die paupersites als hyves, CU2 en sugababes. Ik zie het wel.
Deze post is waardeloos zonder link!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:58 schreef Fredo55 het volgende:
Ik keek net even op mijn Cu2, schaamteloos fout gewoon.
klikquote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Deze post is waardeloos zonder link!
Die domme vragenlijsten ook altijd.quote:
quote:# MSN Nickname:
(au)SieG..(x)Whole Lot A Bitches & A Whole Lot Of Ho's(z) .. (*)ZwolleJood(R) :[ Power of Linkin Park :[ ..De Tiran is bijna dead8-)
??, net pas hyves en facebook aangemaakt of wat?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou ben lid van de fok hyves en facebook.. jippie
nee had ik al.. ik kan de facebook pagina niet vinden... :squote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:28 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
??, net pas hyves en facebook aangemaakt of wat?
Volgens mij is die al wegquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
nee had ik al.. ik kan de facebook pagina niet vinden... :s
Zie nu hier, 4de plaatsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:02 schreef Monitor het volgende:Top 100 van maandag 5 juli 2010
001. 376 Good.vs.Evil
002. 314 Japsnars
003. 296 Kally
004. 291 chewbacca_maatschappij
005. 251 iBenny
Is er een speciale facebook/hyves voor fok of voor westbrabant dan ofzo?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
nee had ik al.. ik kan de facebook pagina niet vinden... :s
http://fokwestbrabant.hyves.nl/quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:06 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Is er een speciale facebook/hyves voor fok of voor westbrabant dan ofzo?
En wie zijn Cora Joost Hans en Rachel dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:07 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
http://fokwestbrabant.hyves.nl/
Dat ga ik niet zeggen op FOK!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
En wie zijn Cora Joost Hans en Rachel dan?
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
En wie zijn Cora Joost Hans en Rachel dan?
Edman wordt bedonderdquote:
Ik denk het welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:32 schreef Gutz het volgende:
Vanavond maar 'ns kijken wat we ervan bakken tegen Uruguay (Of zoals homer simpson het zegt: u ur gay)
Hopen dat 't weer lekker vol staat op de markt in Roosendaal.
3FM geluisterd zeker?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:32 schreef Gutz het volgende:
Jezus, wat voor tempo hebben jullie erin zitten met die topics!
Vanavond maar 'ns kijken wat we ervan bakken tegen Uruguay (Of zoals homer simpson het zegt: u ur gay)
Hopen dat 't weer lekker vol staat op de markt in Roosendaal.
Trouwens, op de telegraaf site, de KNVB heeft 't hotel van 't Nederlands elftal niet lang genoeg gereserveerd. Vanaf morgen zijn ze dakloos
Dat ook, maar ik heb het hier zo druk dat ik echt zo'n gevoel heb van waar moet ik beginnen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ah hij mist zijn katjes en EDMAN wordt nou lid
Hahaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ja die had ik nog niet eerder gehoord
Je moest eens weten welk grapje bij mijn naam altijd gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ja die had ik nog niet eerder gehoord
Nou, gooi hem eens in de groepquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je moest eens weten welk grapje bij mijn altijd gemaakt wordt.
Jaweeeel!quote:
Hans is mijn fakequote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ow ja ik is Cora als je het echt wilt weten
Bye the way ik zie geen gemeenschappelijke vrienden enkel vrienden gelinkt door iemand anders.
Nou hij is verstuurd hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ik beloof
Ik ben erg maar zo erg nou ook weer niet
Ow het zwemmen? Hahaquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:39 schreef EDMAN- het volgende:
tralalalala, wordt steeds zenuwachtiger hier
Ik kijk liever de Tourquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:53 schreef EDMAN- het volgende:
Wat denk je jongen? Nog 1 stap richting een fucking WK finale. History in the making
Respect voor je Spareis.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
KutTour. Reis je verdomme helemaal naar Spa om vervolgens de saaiste finish ooit te zien.
Nee en was 't ook niet echt van planquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:02 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Respect voor je Spareis.
Ben jij al lid van de hyves?
Ga je echt menen dat je die knap/lekker vindt?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee en was 't ook niet echt van plan
Overigens was het zo saai nou ook weer niet in Spa..
[ afbeelding ]
Die zou ik ook wel kunnen geven, liefst nog met d'r politiepakje aanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je geilt alleen maar op haar omdat ze handboeien heeftquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na 2 jaar TU ligt de knap/lekker grens significant lager dan bij de gemiddelde mens. Hoe dan ook, ja, 'k vind d'r serieus knap/schattig/befbaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ga je echt menen dat je die knap/lekker vindt?
Dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je geilt alleen maar op haar omdat ze handboeien heeft
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:14 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, dat was me het dagje wel vandaag, en morgen weer zo druk helaas.
[..]
Die zou ik ook wel kunnen geven, liefst nog met d'r politiepakje aan![]()
![]()
Ik wel volgens mijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had er serieus nog nooit van gehoord anders hoor
Ik ga vanavond ook naar de marktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:40 schreef automatic_ het volgende:
Zo, nog even "rusten", omkleden en naar de markt
Hip!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:40 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook naar de markt
't Is een verslaving hèquote:
quote:
Het zal wel lekker druk zijn denk ikquote:
Ja maar nou kan ik jou herkennenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het zal wel lekker druk zijn denk ik
Je kan mij ook herkennen aan mij vuvuzelaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:56 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Je kan mij ook herkennen aan mij vuvuzela
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Tja, kwestie van smaak misschien. Ze kan misschien wel streng kijken, maar daar moet je doorheen kijken. Beetje player als ik weet dat wel...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe kan je dat nou vinden
Hehequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tja, kwestie van smaak misschien. Ze kan misschien wel streng kijken, maar daar moet je doorheen kijken. Beetje player als ik weet dat wel...
Zou je dat wijf niet een hele pauw in d'r reet steken?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:50 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
BTW al de tweede keer dat ik succesvol een FOK!kaart lanceer![]()
[..]
Woah ze nog maar 14 hequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zou je dat wijf niet een hele pauw in d'r reet steken?
Dat zou ik wel eens willen zien op d'r blog, zij voorovergebogen op een keukentafel, en dat er dan nog net een paar veren uitsteken![]()
![]()
Dacht dat ze al 15 was, kleine meisjes worden snel groot. Maar ik kots werkelijk van het feit dat iemand zo aandachtsgeil is, dat is echt verschrikkelijk. Heel dat schijtblog, ik heb ook vreselijke spijt dat ik een of ander youtube filmpje heb gezien waarin zij een kutoptreden geeft. Gadverdamme, sowieso heel die cultuurquote:
Hartstikke lachequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dacht dat ze al 15 was, kleine meisjes worden snel groot. Maar ik kots werkelijk van het feit dat iemand zo aandachtsgeil is, dat is echt verschrikkelijk. Heel dat schijtblog, ik heb ook vreselijke spijt dat ik een of ander youtube filmpje heb gezien waarin zij een kutoptreden geeft. Gadverdamme, sowieso heel die cultuurX 200.000
Sympathiek, juichen allemaal voor oranje!quote:
Ja! Ze zijn normaal gekleed maar juichen wel voor "ons"quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Sympathiek, juichen allemaal voor oranje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |