Ik heb de Giro gezien en dat was wel grappig. Maar goed; wij kwamen aanrijden "Hey, een helikopter, dan moeten ze nog langskomen!"; paar minuten gewacht en weer wegquote:Op maandag 5 juli 2010 11:02 schreef EDMAN- het volgende:
is het het wachten nou echt waard? zou liever op een berg staan en de renners kapot zien gaan een uur lang, dan ze in 2 minuten langs zien razen
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef EDMAN- het volgende:
Weet je wat trouwens totale armoede is?
Je gaat emt een meisje naar het strand Scheveningen. Je vertrekt op tijd, koelbox met flesje wijn mee, aan alles lijkt gedacht.
je komt om 11:00 aan en hebt een perfecte parkeerplek recht aan het strand. Je loopt naar een betaalautomaat (waarvan er om de 10 meter 1 staat) en wil de (belachelijke) prijs betalen voor een uurtje of 6/7. STAAT ER GVD NERGENS EEN CHIPKNIP OPLAADPUNT EN NIEMAND WIL GELD WISSELEN!.
Zo stap je dus noodgedwongen in de auto om een bank te vinden met chip. Duurde dat al lang.. zijn we terug bij het strand, staat ALLES vol.
godverdomme wat was dat vervelend. dit hoort eignelijk in KLB maar daar heb ik ff geen zin in.
waarom in godsnaam geen oplaadpunt aan het strand????
lag thuisquote:
Goed zo jongenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:47 schreef EDMAN- het volgende:
Zal die fout iig niet meer maken én het was nog erg gezellig, maar toch
De nacht ervoor jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:54 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Volle tank benzine ¤70,-
Parkeren in Scheveningen ¤15,60
Koelbox ¤25,-
Fles wijn ¤12,-
Neuken op het strand, onbetaalbaarTankpasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Parkeren 15 totaal ja
Flesje had zij mee
Gratis BBQ meegenomen bij het nationale vrouwen beachsoccer
Neuken op het strand: helaas :p De nacht ervoor: onbetaalbaar (K)Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:54 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Volle tank benzine ¤70,-
Parkeren in Scheveningen ¤15,60
Koelbox ¤25,-
Fles wijn ¤12,-
Neuken op het strand, onbetaalbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
Nou, je moet er wat voor over hebben om de nacht ervoor te neuken!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Tankpas![]()
Parkeren 15 totaal ja
Flesje had zij mee
Gratis BBQ meegenomen bij het nationale vrouwen beachsoccer
Neuken op het strand: helaas :p De nacht ervoor: onbetaalbaar (K)
Ja! Dat dus. En die reclamestoet was ook leukquote:Op maandag 5 juli 2010 11:04 schreef teknomist het volgende:
Nou, het wachten zelf is ook leuk - het is alsof je op een camping staat, maar dan aan de openbare weg: overal BBQ's, bier, zonnetje, campers... Dus dat wachten op zich is geen straf!
Ik maak me helemaal niet drukquote:Op maandag 5 juli 2010 10:20 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ondanks dat eenvoudig aangetoond kan worden dat jouw beeld feitelijk onjuist is wil je persé je subjectieve gelijk halen ofzoWaar maak je je zo druk om joh? Heb je ooit een Breda-trauma opgelopen?
hahaquote:Op maandag 5 juli 2010 12:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, je moet er wat voor over hebben om de nacht ervoor te neuken!
Nee ik nietquote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo te lezen dus niemand naar bosbad hoeven/splesj geweest.. jammer was wel benieuwd of ik nog mensen van hier heb uitgekaffert omdat ze verkeerd van de glijbaan gingen ofzo
Je werkt bij Bosbadhoevenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo te lezen dus niemand naar bosbad hoeven/splesj geweest.. jammer was wel benieuwd of ik nog mensen van hier heb uitgekaffert omdat ze verkeerd van de glijbaan gingen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |