Was jij die debiel die twee minuten voor passage aankwam en voor mijn neus ging staan terwijl ik de hele ochtend/middag had gewachtquote:Op maandag 5 juli 2010 09:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Same here, ik stond zelfs vlakbij Chew.
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:46 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nou en hier op FOK! is het anders. Lees anders maar even #1, daar hebben we uitgebreid met elkaar besproken wat er wel en wat er niet in hoorde.
Daarbij: dat convenantTholen
![]()
Tja, ik verzin het niet, dit is nu eenmaal de vastgestelde indeling. Natuurlijk kan jouw mening hiervan afwijken, maar dat het er bij hoort is eenvoudigweg een onweerlegbaar feit. Het vervolgens negeren en naar #1 verwijzen vind ik daarom nogal kinderachtig.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:49 schreef teknomist het volgende:
Ah, Breda is dermate groot dat dat wel een eigen topic kan hebben, en je zou het wel als West-Brabant kunnen beschouwen (hoewel ik het meer bij Midden-Brabant vind horen, net als Tilburg, Oosterhout, Gilze). Maar Tholen???
''Een'' convenant wil toch niet zeggen een vastgestelde indeling? Er bestáát geen vastgelegde indeling voor regio's buiten provincies. Er zouden alleen samenwerkingsverbanden tussen gemeenten kunnen zijn, maar that's all. Daarbij weet elke debiel toch dat Tholen een Zeeuws eiland is en dus op geen enkele manier bij Brabant hoort.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik verzin het niet, dit is nu eenmaal de vastgestelde indeling. Natuurlijk kan jouw mening hiervan afwijken, maar dat het er bij hoort is eenvoudigweg een onweerlegbaar feit. Om het vervolgens te negeren en naar #1 te verwijzen vind ik nogal kinderachtig.
Woon je in een gemeente vermeld in de OP?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Punt 1. Breda behoort tot West-Brabant.
Punt 2. Ik woon niet in Breda.
Hehe, nee.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Was jij die debiel die twee minuten voor passage aankwam en voor mijn neus ging staan terwijl ik de hele ochtend/middag had gewacht
Ik stond wel in de bocht, dus je zag die zee van wielrenners zo op je afkomen. Echt vetquote:
Maar Tholen moet wel geannexeerd worden!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
''Een'' convenant wil toch niet zeggen een vastgestelde indeling? Er bestáát geen vastgelegde indeling voor regio's buiten provincies. Er zouden alleen samenwerkingsverbanden tussen gemeenten kunnen zijn, maar that's all. Daarbij weet elke debiel toch dat Tholen een Zeeuws eiland is en dus op geen enkele manier bij Brabant hoort.
Nee. Helemaal niet zelfs. Dat zou toch zonde zijn van de Zeeuwse cultuur op Tholen!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:04 schreef teknomist het volgende:
[..]
Maar Tholen moet wel geannexeerd worden!
De indeling betreft inderdaad intergemeenlijke samenwerkingsverbanden. Doet niets aan de kern van de zaak af. Geografisch gezien is "West" immers ook een behoorlijk rekbaar begrip. Indeling naar bestuur is wat telt, omdat het geen subjectieve mening is.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
''Een'' convenant wil toch niet zeggen een vastgestelde indeling? Er bestáát geen vastgelegde indeling voor regio's buiten provincies. Er zouden alleen samenwerkingsverbanden tussen gemeenten kunnen zijn, maar that's all. Daarbij weet elke debiel toch dat Tholen een Zeeuws eiland is en dus op geen enkele manier bij Brabant hoort.
Klopt. Maar omdat het hier op FOK! handig is, hebben wij daarom aan de hand van de algemene intepretatie van dat rekbare begrip een lijst vastgesteld waar mogelijke gemeenten in staan.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
De indeling betreft inderdaad intergemeenlijke samenwerkingsverbanden. Doet niets aan de kern van de zaak af. Geografisch gezien is "West" immers ook een behoorlijk rekbaar begrip. Indeling naar bestuur is wat telt, omdat het geen subjectieve mening is.
Klopt, maar ook veel in Zierikzee, Goes of in Tholen zelf.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:08 schreef teknomist het volgende:
Annexatie met cultuurbehoud.En Tholen staat al met één been in West-Brabant, heel veel lieden zitten op een middelbare school in Steenbergen of Bergen op Zoom of vieren carnaval hier...
Ondanks dat eenvoudig aangetoond kan worden dat jouw beeld feitelijk onjuist is wil je persé je subjectieve gelijk halen ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 10:08 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Klopt. Maar omdat het hier op FOK! handig is, hebben wij daarom aan de hand van de algemene intepretatie van dat rekbare begrip een lijst vastgesteld waar mogelijke gemeenten in staan.
Ja, dat woont hij.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Woon je in een gemeente vermeld in de OP?
Precies en nu weer lief doen!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:55 schreef automatic_ het volgende:
Oja en verder zeuren jullie.
Ik heb helemaal niet lang gewacht eigenlijk. Ik was toevallig in Antwerpen, wist dat de tour daar doorheen zou rijden, en de route staat gewoon online. De kans om het dan even te kunnen zien vond ik wel mooi.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:02 schreef EDMAN- het volgende:
is het het wachten nou echt waard? zou liever op een berg staan en de renners kapot zien gaan een uur lang, dan ze in 2 minuten langs zien razen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |