Goed borstelen scheelt meer dan de helft. En ik vind het wel gezellig. En aangezien er hier toch verder niemand anders in bed ligt, mogen ze het van mij gewoon hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:03 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind dat echt niets, katten die in/op bed liggen
Al die haren
Ik vind dat je dat dan ook moet accepterenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Goed borstelen scheelt meer dan de helft. En ik vind het wel gezellig. En aangezien er hier toch verder niemand anders in bed ligt, mogen ze het van mij gewoon hoor.
Maar op andere momenten in bed is haar niet zo fijn nee. Daarom altijd lekker scheren![]()
Ligt eraan. Beetje haar prima, maar om mijn neus in een oerwoud, compleet met dierengeluiden te stoppen, gaat me iets te verquote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat dan ook moet accepteren
Zeur!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ligt eraan. Beetje haar prima, maar om mijn neus in een oerwoud, compleet met dierengeluiden te stoppen, gaat me iets te ver
Je kan dr toch ook gewoon weigerenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef teknomist het volgende:
Oh shit, mijn secretaresse heeft me toegevoegd op facebook, nu kan ik geen gekke dingen daar meer neer zetten. (Ik kon haar natuurlijk niet weigeren.)
Mwoah, ze zal het niet merken hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 18:06 schreef teknomist het volgende:
Dat vind ik niet aardig.En ik zit toch nog maar 2 maanden op die opdracht...
Is ze lekker?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef teknomist het volgende:
Oh shit, mijn secretaresse heeft me toegevoegd op facebook, nu kan ik geen gekke dingen daar meer neer zetten. (Ik kon haar natuurlijk niet weigeren.)
Gewoon in een groep "werk" gooien en bepaalde dingen blokkerenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef teknomist het volgende:
Ja een leuk dingetje, ze gaat alleen trouwen.quote:
Dat kan? Eens effe checken dan...quote:Op maandag 5 juli 2010 18:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gewoon in een groep "werk" gooien en bepaalde dingen blokkeren
Ja, je kan allerlei groepen aanmaken end an ook kiezen wat ze wel/niet mogen zien qua informatie / berichten / foto'squote:
Ok, ik heb haar in een groep 'werk' gezet en dan klik ik op 'instellingen wijzigen' en dan is alles wit; geen verborgen streams. Hoe voeg ik die toe?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, je kan allerlei groepen aanmaken end an ook kiezen wat ze wel/niet mogen zien qua informatie / berichten / foto's
Oh, dat is raarquote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ok, ik heb haar in een groep 'werk' gezet en dan klik ik op 'instellingen wijzigen' en dan is alles wit; geen verborgen streams. Hoe voeg ik die toe?
Alles kan kapotquote:Op maandag 5 juli 2010 18:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja een leuk dingetje, ze gaat alleen trouwen.
quote:
Het is gelukt.quote:
Linkje?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:07 schreef teknomist het volgende:
Ze is nu uitgesloten van mijn berichten en wause foto's waarop ik getagd ben.
Naar mijn FB of die specifieke foto's?quote:
Je FB natuurlijk!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Naar mijn FB of die specifieke foto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |