Voor sommige is het blijkbaar heel boeiendquote:Op maandag 5 juli 2010 15:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Boeiend waar Breda bij hoort ze hebben toch hun eigen topic,.
Ja maar Heimolen heeft ook z'n eigen topic.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Boeiend waar Breda bij hoort ze hebben toch hun eigen topic,.
Dit vindt ik de beste. Nu klaarquote:Op maandag 5 juli 2010 15:02 schreef teknomist het volgende:
Breda is Oost-West-Brabant. Of West-Midden-Brabant.
Ik had het al in mijn agenda genoteerd voor die maandag erna: "huldiging Nederlands elftal".quote:Op maandag 5 juli 2010 15:28 schreef EDMAN- het volgende:
Ander onderwerp: volgende zondag gaat Nederland gvd geschiedenis schrijven!
WK-finale. Erg optimistischquote:Op maandag 5 juli 2010 15:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En wat hebben wij met Heimolen te maken?
En hoezo gaan we geschiedenis schrijven?
Heimolen ligt in West-Brabantquote:Op maandag 5 juli 2010 15:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En wat hebben wij met Heimolen te maken?
En hoezo gaan we geschiedenis schrijven?
Maar mag teknomist dan wel hier posten?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:35 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Heimolen ligt in West-Brabant
En de Heense Molen dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:38 schreef teknomist het volgende:
Ik woon niet in Heimolen, maar ik vond destijds dat het wel een eigen topic verdiende.
Of 't Kladde.quote:
Het was gewoon een persiflage op mijn Halsteren-topicquote:Op maandag 5 juli 2010 15:38 schreef teknomist het volgende:
Ik woon niet in Heimolen, maar ik vond destijds dat het wel een eigen topic verdiende.
Jaquote:
Zeg hee het is DE Kladde hequote:
Nou laten we het op lekkere wijven houdenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:36 schreef EDMAN- het volgende:
Bijna bijna bijna 17:00 \o/, heb het gehad voor vandaag.
Dat gevoel ga ik morgen weer krijgen, ben nu gelukkig nog vrijquote:Op maandag 5 juli 2010 16:36 schreef EDMAN- het volgende:
Nog 2 minuten!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:36 schreef EDMAN- het volgende:
Nee! Gewoon lekker in de kattenbak!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |