Daar ben ik allang niet meer geweest! Moet ik weer eens doen eik...quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo te lezen dus niemand naar bosbad hoeven/splesj geweest.. jammer was wel benieuwd of ik nog mensen van hier heb uitgekaffert omdat ze verkeerd van de glijbaan gingen ofzo
Hier in 0164 ook hoorquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:33 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nee ik niet, had ik beter kunnen doen ipv strand
mijn zusje is daar net gaan werken, weet niet precies hoe of wat. Suzanne heet ze
NOS gaat daar mensen interviewen als het lekker weer is.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ken ook niet iedereen daar hoor
Maar inderdaad ik werk bij Bosbad Hoeven, is wel leuk betaald een kleurtje krijgen
En voor de mensen die er al lang niet meer geweest zijn de super krater een glijbaan is echt lachen.
Oke, zag ze zaterdag wel me camera lopen maar ze moestne vluchten voor de regen en onweerquote:Op maandag 5 juli 2010 13:09 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
NOS gaat daar mensen interviewen als het lekker weer is.
Bestaan die nog?!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:32 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha, had haar ook naar huis kunnen sturen de volgende dag, maar * EDMAN- = gentleman
Aantonen dat Breda in West-Brabant ligt?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:27 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik maak me helemaal niet drukMaar toon toch maar eens aan. Ben benieuwd.
het is SAP, dus het antwoord is automatisch JA.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:45 schreef teknomist het volgende:
ben ik 2 dagen bezig om mijn SAP-account te unlocken. Is dat nu zo moeilijk?
Verbazing alomquote:Op maandag 5 juli 2010 14:12 schreef automatic_ het volgende:
Kom op zeg, het is toch algemeen bekend dat Breda bij West-Brabant hoort
Overigens; ik moet ook nog wel ergens een convenant hebben liggen waaruit dat blijkt. Aangezien we hier met "bewijzen" gaan gooien
Ja, dat snap ikquote:
Het heeft sap noch kracht.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:14 schreef Tokus het volgende:
[..]
het is SAP, dus het antwoord is automatisch JA.
Thanks!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
Maaaar gezellig dat je hier bent hoor
Uit een apple komt ook geen sapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |