Jaweeeel!quote:
Hans is mijn fakequote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ow ja ik is Cora als je het echt wilt weten
Bye the way ik zie geen gemeenschappelijke vrienden enkel vrienden gelinkt door iemand anders.
Nou hij is verstuurd hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ik beloof
Ik ben erg maar zo erg nou ook weer niet
Ow het zwemmen? Hahaquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:39 schreef EDMAN- het volgende:
tralalalala, wordt steeds zenuwachtiger hier
Ik kijk liever de Tourquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:53 schreef EDMAN- het volgende:
Wat denk je jongen? Nog 1 stap richting een fucking WK finale. History in the making
Respect voor je Spareis.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
KutTour. Reis je verdomme helemaal naar Spa om vervolgens de saaiste finish ooit te zien.
Nee en was 't ook niet echt van planquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:02 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Respect voor je Spareis.
Ben jij al lid van de hyves?
Ga je echt menen dat je die knap/lekker vindt?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee en was 't ook niet echt van plan
Overigens was het zo saai nou ook weer niet in Spa..
[ afbeelding ]
Die zou ik ook wel kunnen geven, liefst nog met d'r politiepakje aanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je geilt alleen maar op haar omdat ze handboeien heeftquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na 2 jaar TU ligt de knap/lekker grens significant lager dan bij de gemiddelde mens. Hoe dan ook, ja, 'k vind d'r serieus knap/schattig/befbaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ga je echt menen dat je die knap/lekker vindt?
Dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je geilt alleen maar op haar omdat ze handboeien heeft
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:14 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, dat was me het dagje wel vandaag, en morgen weer zo druk helaas.
[..]
Die zou ik ook wel kunnen geven, liefst nog met d'r politiepakje aan![]()
![]()
Ik wel volgens mijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had er serieus nog nooit van gehoord anders hoor
Ik ga vanavond ook naar de marktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:40 schreef automatic_ het volgende:
Zo, nog even "rusten", omkleden en naar de markt
Hip!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:40 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook naar de markt
't Is een verslaving hèquote:
quote:
Het zal wel lekker druk zijn denk ikquote:
Ja maar nou kan ik jou herkennenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het zal wel lekker druk zijn denk ik
Je kan mij ook herkennen aan mij vuvuzelaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:56 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Je kan mij ook herkennen aan mij vuvuzela
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Tja, kwestie van smaak misschien. Ze kan misschien wel streng kijken, maar daar moet je doorheen kijken. Beetje player als ik weet dat wel...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe kan je dat nou vinden
Hehequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tja, kwestie van smaak misschien. Ze kan misschien wel streng kijken, maar daar moet je doorheen kijken. Beetje player als ik weet dat wel...
Zou je dat wijf niet een hele pauw in d'r reet steken?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:50 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
BTW al de tweede keer dat ik succesvol een FOK!kaart lanceer![]()
[..]
Woah ze nog maar 14 hequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zou je dat wijf niet een hele pauw in d'r reet steken?
Dat zou ik wel eens willen zien op d'r blog, zij voorovergebogen op een keukentafel, en dat er dan nog net een paar veren uitsteken![]()
![]()
Dacht dat ze al 15 was, kleine meisjes worden snel groot. Maar ik kots werkelijk van het feit dat iemand zo aandachtsgeil is, dat is echt verschrikkelijk. Heel dat schijtblog, ik heb ook vreselijke spijt dat ik een of ander youtube filmpje heb gezien waarin zij een kutoptreden geeft. Gadverdamme, sowieso heel die cultuurquote:
Hartstikke lachequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dacht dat ze al 15 was, kleine meisjes worden snel groot. Maar ik kots werkelijk van het feit dat iemand zo aandachtsgeil is, dat is echt verschrikkelijk. Heel dat schijtblog, ik heb ook vreselijke spijt dat ik een of ander youtube filmpje heb gezien waarin zij een kutoptreden geeft. Gadverdamme, sowieso heel die cultuurX 200.000
Sympathiek, juichen allemaal voor oranje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |