Jaweeeel!quote:
Hans is mijn fakequote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ow ja ik is Cora als je het echt wilt weten
Bye the way ik zie geen gemeenschappelijke vrienden enkel vrienden gelinkt door iemand anders.
Nou hij is verstuurd hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ik beloof
Ik ben erg maar zo erg nou ook weer niet
Ow het zwemmen? Hahaquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:39 schreef EDMAN- het volgende:
tralalalala, wordt steeds zenuwachtiger hier
Ik kijk liever de Tourquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:53 schreef EDMAN- het volgende:
Wat denk je jongen? Nog 1 stap richting een fucking WK finale. History in the making
Respect voor je Spareis.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
KutTour. Reis je verdomme helemaal naar Spa om vervolgens de saaiste finish ooit te zien.
Nee en was 't ook niet echt van planquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:02 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Respect voor je Spareis.
Ben jij al lid van de hyves?
Ga je echt menen dat je die knap/lekker vindt?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee en was 't ook niet echt van plan
Overigens was het zo saai nou ook weer niet in Spa..
[ afbeelding ]
Die zou ik ook wel kunnen geven, liefst nog met d'r politiepakje aanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je geilt alleen maar op haar omdat ze handboeien heeftquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na 2 jaar TU ligt de knap/lekker grens significant lager dan bij de gemiddelde mens. Hoe dan ook, ja, 'k vind d'r serieus knap/schattig/befbaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ga je echt menen dat je die knap/lekker vindt?
Dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je geilt alleen maar op haar omdat ze handboeien heeft
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:14 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, dat was me het dagje wel vandaag, en morgen weer zo druk helaas.
[..]
Die zou ik ook wel kunnen geven, liefst nog met d'r politiepakje aan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |