Zo, ik ben beheerder dus zo kunnen we elkaar makkelijk vinden op FB.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:15 schreef teknomist het volgende:
Momentje, ik maak wel even een West-Brabant groep aan...
http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=141537852526886
SPOILERboem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:40 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
En als ik nou heel erg gehecht ben aan mijn anonimiteit hier op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ook geen meeeeeeeet!“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
Kunnen we geen hyvespagina oprichten daar heb ik nog een paar fakes staanquote:
Ik zag het ja, lekker naar de klote.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:47 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
BTW mijn FOK! gaat crazy op dit topic![]()
[ afbeelding ]
Hehe daar heb ik mooi een screenshotje vanquote:Op maandag 5 juli 2010 19:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik zag het ja, lekker naar de klote.
YEAH. Maar even terug naar deze:quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:46 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Kunnen we geen hyvespagina oprichten daar heb ik nog een paar fakes staan
Ik heb alleen nog maar een inactieve hyves-pagina... maar van mij mag je.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:52 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
YEAH. Maar even terug naar deze:
[..]
Ow ik bedoelde een groeps-hyves. Maar okequote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar een inactieve hyves-pagina... maar van mij mag je.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik gebruik hyves niet echt meer.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ow ik bedoelde een groeps-hyves. Maar oke![]()
BTW: hoe kan dit?! 7 pagina's binnen 24 uur. Wij gaan echt veel te snel![]()
Nou, maak jij em of maak ik emquote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ik gebruik hyves niet echt meer.
Jij hebt dezelfde achternaam als mijn moederquote:
Hehe zó vet om te zien wat Teknomist IRL isquote:Op maandag 5 juli 2010 20:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij hebt dezelfde achternaam als mijn moeder
Hahaha, op zich een achternaam die hier in de contreien veelvuldig voorkomt...quote:Op maandag 5 juli 2010 20:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij hebt dezelfde achternaam als mijn moeder
Wat is het? Franken? Withagen?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hahaha, op zich een achternaam die hier in de contreien veelvuldig voorkomt...
Ja, maar tochquote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hahaha, op zich een achternaam die hier in de contreien veelvuldig voorkomt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
Ja ik zag hetquote:
Wachten?quote:
Nou geloof me, nog even en op facebook lopen evenveel paupers rond. In verhouding dan he want het zijn er dan miljoenen meer..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef teknomist het volgende:
Een tegenreactie op de chaos die Hyves heet denk ik. Ik gebruik facebook toch al weer een geruime tijd...
CU2?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:26 schreef teknomist het volgende:
Ja, alleen is facebook niet Nederlands zoals die paupersites als hyves, CU2 en sugababes. Ik zie het wel.
CU2quote:Op maandag 5 juli 2010 21:26 schreef teknomist het volgende:
Ja, alleen is facebook niet Nederlands zoals die paupersites als hyves, CU2 en sugababes. Ik zie het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |