Deze post is waardeloos zonder link!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:58 schreef Fredo55 het volgende:
Ik keek net even op mijn Cu2, schaamteloos fout gewoon.
klikquote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Deze post is waardeloos zonder link!
Die domme vragenlijsten ook altijd.quote:
quote:# MSN Nickname:
(au)SieG..(x)Whole Lot A Bitches & A Whole Lot Of Ho's(z) .. (*)ZwolleJood(R) :[ Power of Linkin Park :[ ..De Tiran is bijna dead8-)
??, net pas hyves en facebook aangemaakt of wat?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou ben lid van de fok hyves en facebook.. jippie
nee had ik al.. ik kan de facebook pagina niet vinden... :squote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:28 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
??, net pas hyves en facebook aangemaakt of wat?
Volgens mij is die al wegquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
nee had ik al.. ik kan de facebook pagina niet vinden... :s
Zie nu hier, 4de plaatsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:02 schreef Monitor het volgende:Top 100 van maandag 5 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 376 Good.vs.Evil
002. 314 Japsnars
003. 296 Kally
004. 291 chewbacca_maatschappij
005. 251 iBenny
Is er een speciale facebook/hyves voor fok of voor westbrabant dan ofzo?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
nee had ik al.. ik kan de facebook pagina niet vinden... :s
http://fokwestbrabant.hyves.nl/quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:06 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Is er een speciale facebook/hyves voor fok of voor westbrabant dan ofzo?
En wie zijn Cora Joost Hans en Rachel dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:07 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
http://fokwestbrabant.hyves.nl/
Dat ga ik niet zeggen op FOK!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
En wie zijn Cora Joost Hans en Rachel dan?
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
En wie zijn Cora Joost Hans en Rachel dan?
Edman wordt bedonderdquote:
Ik denk het welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:32 schreef Gutz het volgende:
Vanavond maar 'ns kijken wat we ervan bakken tegen Uruguay (Of zoals homer simpson het zegt: u ur gay)
Hopen dat 't weer lekker vol staat op de markt in Roosendaal.
3FM geluisterd zeker?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:32 schreef Gutz het volgende:
Jezus, wat voor tempo hebben jullie erin zitten met die topics!
Vanavond maar 'ns kijken wat we ervan bakken tegen Uruguay (Of zoals homer simpson het zegt: u ur gay)
Hopen dat 't weer lekker vol staat op de markt in Roosendaal.
Trouwens, op de telegraaf site, de KNVB heeft 't hotel van 't Nederlands elftal niet lang genoeg gereserveerd. Vanaf morgen zijn ze dakloos
Dat ook, maar ik heb het hier zo druk dat ik echt zo'n gevoel heb van waar moet ik beginnen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ah hij mist zijn katjes en EDMAN wordt nou lid
Hahaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ja die had ik nog niet eerder gehoord
Je moest eens weten welk grapje bij mijn naam altijd gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ja die had ik nog niet eerder gehoord
Nou, gooi hem eens in de groepquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je moest eens weten welk grapje bij mijn altijd gemaakt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |