Dan gaat het misschien eens tijd worden dat de manier van scheidsrechten bij voetbal gaat veranderen.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar ja kan voetbal niet met ijshockey en American football vergelijken zijn enorm verschillende sporten die heel andere manier van scheidsrechten hebben.
Dus als Blatter aan de macht blijft zullen er altijd 2 landen uit bv de top 10 in de finale staan?quote:Op zondag 4 juli 2010 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik bedoel: Blatter orkestreert toernooien in de hoop dat er altijd twee wereldlanden tegenover elkaar staan.
net zo iets als bij tennis lijkt me wel wat dat je 2x per wedstrijd ofzo kan challengen. en een camera op de doellijn maar verder niks.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan gaat het misschien eens tijd worden dat de manier van scheidsrechten bij voetbal gaat veranderen.
Hoeft niet per se. Voetbal is daarvoor niet statisch genoeg.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als Blatter aan de macht blijft zullen er altijd 2 landen uit bv de top 10 in de finale staan?
ofyles overdrijft een beetjequote:Op zondag 4 juli 2010 01:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als Blatter aan de macht blijft zullen er altijd 2 landen uit bv de top 10 in de finale staan?
Controle van de geldigheid van een doelpunt lijkt mij toch wel het minste. Over de doellijn en wel of geen buitenspel.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
net zo iets als bij tennis lijkt me wel wat dat je 2x per wedstrijd ofzo kan challengen. en een camera op de doellijn maar verder niks.
Met Blatter aan de macht geloof ik dat meteen.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoewel er vast wel corruptie zijn binnen de FIFA
Joao Havelange was ook geen lieverdje...quote:Op zondag 4 juli 2010 01:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met Blatter aan de macht geloof ik dat meteen.
Avond,quote:Op zondag 4 juli 2010 01:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan gaat het misschien eens tijd worden dat de manier van scheidsrechten bij voetbal gaat veranderen.
quote:Op zondag 4 juli 2010 01:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Avond,![]()
Er zijn nu al meerdere sporten waarin er op verschillende manieren met camera's of hawk-eye wordt gewerkt. Er is vast een manier die ook bij voetbal toegepast kan worden.
Met de tijd mee gaan die fossielen bij de FiFa.
Dat zal Blatter ook doen, maar dan op zijn manier.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Avond,![]()
Er zijn nu al meerdere sporten waarin er op verschillende manieren met camera's of hawk-eye wordt gewerkt. Er is vast een manier die ook bij voetbal toegepast kan worden.
Met de tijd mee gaan die fossielen bij de FiFa.
quote:
Een normale avond voor Soempie dus.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, net het nachtleven van Breda wezen verkennen. Soempie ging weer helemaal los. Dansen op de bar, de ene cocktail na de andere...
je kent het wel
quote:Op zondag 4 juli 2010 02:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mee eens. Ik ga dan ook maar eens maffen
slaapse dan maarquote:Op zondag 4 juli 2010 02:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je word moe van al die cocktails hequote:Op zondag 4 juli 2010 02:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Heb je dan nooit de foto's gezien?quote:
Bij Soempie of Jojo.quote:
Hoe sta jij eigenlijk bekend op LANs? Onder je Fok!nick, Twitternick, Trouble of met je echte naam?quote:
Er zat NAP op, dus het risico daarop was beperkt. En als ze dan toch gingen terugdraaien hadden ze net zo goed nog wat verder kunnen terugdraaien zodat het er niet op leek dat de riem binnenkort aan vervanging toe wasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:28 schreef zebaz het volgende:
[..]
Dikke kans dat-ie is teruggedraaid. Zelf eens een auto gezien bij een handelaar met 120.000 op de teller waar onder de motorkap keurig stond vermeld dat de distributieriem vervangen was... bij 190.000 km. Uh ok.
Troublequote:Op zondag 4 juli 2010 03:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe sta jij eigenlijk bekend op LANs? Onder je Fok!nick, Twitternick, Trouble of met je echte naam?
Rijmt dat ook met jouw karakter?quote:Op zondag 4 juli 2010 03:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TroubleIk zal nooit meer van die nickname af komen, al zou ik het willen
Ging er dan ook van alles fout?quote:
Je zegt het verkeerd: Een finale NL-MF zou wel gaaf zijn als NL die dan wint...quote:Op zondag 4 juli 2010 09:52 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Finale Nl-De zou wel gaaf zijn
MF = Mofrikaquote:Op zondag 4 juli 2010 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou jij mag het toch ook wel zeggen...
Wat is MF?
De combi Mofrika en fiets is ookquote:Op zondag 4 juli 2010 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ah op die fiets...
Goedemorgen deel II Jojo!!
Wij gaan vanmiddag als Lennon klaar is met slapen ook even. Het is heerlijk buiten nu. We gaan meteen even bij mn oma op visite.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:58 schreef TradeMarkie het volgende:
straks maar even lekker een rondje fietsen
Lig je weer in het zwembadje?quote:
Nee... Peace ligt tv (tour de france) te kijken en ik zit achter de pc een beetje te zitten. Lennon slaapt nu. Zwembadje staat even leeg achterthuis.quote:
En ik ga naar m'n werk. Tot straks.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee... Peace ligt tv (tour de france) te kijken en ik zit achter de pc een beetje te zitten. Lennon slaapt nu. Zwembadje staat even leeg achterthuis.
Ik ben er weer.quote:
Dat klinkt goed.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:17 schreef iamredleader het volgende:
Heerlijk even rust, Tinuviel is bij vrienden langs, Jair ligt te slapen en ik heb de Sountrack van Iron Man opstaan
Hoi Yuri.quote:
Daar was geen plek meer.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inmiddels al verhuisd naar de koelcel?
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vanavond weer een nieuwe aflevering van Top Gear.![]()
Daar heb ik personeel voor.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet je maar in de hitte zitten is goede training
Tof.quote:
In de aflevering van vanavond zit weer een challenge met goedkope tweedehandsjesquote:Op zondag 4 juli 2010 16:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De challenges blijven briljant.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In de aflevering van vanavond zit weer een challenge met goedkope tweedehandsjes
misschien haal je er nog ideeen uit voor je nieuwe autoquote:Op zondag 4 juli 2010 16:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In de aflevering van vanavond zit weer een challenge met goedkope tweedehandsjes
Neuh, daarvoor zijn deze te duurquote:Op zondag 4 juli 2010 17:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
misschien haal je er nog ideeen uit voor je nieuwe auto
Staat op de sitequote:Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je een preview gezien of staat het op de site?
Tof, goed dat je het zegt!quote:Op zondag 4 juli 2010 16:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nee hoor!quote:
Nou.....quote:
Heb je wat op je kerfstok?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Ok
had post van de gemeente dat mijn ID-kaart verloopt eind augustus. Kunnen we al onder die vingerafdrukken uit komen of heb ik niet zo veel keus?
Vingerafdrukken is toch alleen als je een nieuw paspoort nodig hebt? ID kaart volgens mij niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Ok
had post van de gemeente dat mijn ID-kaart verloopt eind augustus. Kunnen we al onder die vingerafdrukken uit komen of heb ik niet zo veel keus?
daar lopen op FOK een redelijk aantal topics over....quote:Op zondag 4 juli 2010 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Ok
Weinig dat het daglicht niet zou kunnen verdragen denk ik.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar lopen op FOK een redelijk aantal topics over....
Zou die even checken
D'r zit een foldertje bij en daar staat in 'vingerafdrukken worden bij het aanvragen een reisdocumetn opgenomen met een vingerafdruklezer'. Dus ik denk dat het ook voor ID kaarten geldt.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vingerafdrukken is toch alleen als je een nieuw paspoort nodig hebt? ID kaart volgens mij niet.
is niet wijd...quote:
Correct en tevens juist.quote:
Ik denk je maakt hem even afquote:
quote:
Ik heb in december een nieuw paspoort moeten aanvragen en toen moest ik ook een vingerafdruk doen... id-kaart weet ik niet. Kan er ook niet echt iets over vinden.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
D'r zit een foldertje bij en daar staat in 'vingerafdrukken worden bij het aanvragen een reisdocumetn opgenomen met een vingerafdruklezer'. Dus ik denk dat het ook voor ID kaarten geldt.
Nope, je kunt ook geen bezwaar maken....quote:Op zondag 4 juli 2010 20:52 schreef Etcetera het volgende:
Hmm sluit me wel weer aan bij de massa denk ikDit zijn van die dingen waar je eigenlijk niks aan kunt doen
Er zijn echt grenzen voor wat ik voor zoiets over hebquote:Op zondag 4 juli 2010 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je kan je vingertoppen beschadigen en dan krijg je een tijdelijk document (ik dacht 1 jaar) zonder chip.....
Met een sierra cosworthquote:
Had je die kaart vorig jaar niet kunnen vervangen?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Ok
verrast me eigenlijk nietquote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 één van de regioleiders is van de alu-hoedjesvereniging...
Ananassen bevatten een zuur waarmee je vingerafdruk vervaagt, dat kan je ook nog proberenquote:Op zondag 4 juli 2010 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je kan je vingertoppen beschadigen en dan krijg je een tijdelijk document (ik dacht 1 jaar) zonder chip.....
denk dat je dan aardig wat ananassen moet vast houden daarvoorquote:Op zondag 4 juli 2010 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ananassen bevatten een zuur waarmee je vingerafdruk vervaagt, dat kan je ook nog proberen
Wat een rust hier? Moet iedereen morgen weer werken ofzo?quote:
Denk hetquote:Op maandag 5 juli 2010 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een rust hier? Moet iedereen morgen weer werken ofzo?
iarl zal zo ook wel weer verschijnen. Last van de jeuk.quote:
Ja hoiquote:Op maandag 5 juli 2010 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
iarl zal zo ook wel weer verschijnen. Last van de jeuk.
Ik hoopte eigenlijk dat het niet zou gebeuren.quote:
En met jou nog minstens 1 iemandquote:Op maandag 5 juli 2010 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat het niet zou gebeuren.
Het was rustig. Even wachten op lubje en de nachtploeg is compleet.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En met jou nog minstens 1 iemandnu niks aan te doen.
Hoe is het hier?
Vandaag gerepeteerd: ik kan nog altijd dood beest doder makenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
Het was rustig. Even wachten op lubje en de nachtploeg is compleet.![]()
Hoe staat het met de voorbereidingen van de BBQ meet?
Nee hoor, ik lag lekker film te kijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een rust hier? Moet iedereen morgen weer werken ofzo?
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vandaag gerepeteerd: ik kan nog altijd dood beest doder maken
Welke?quote:Op maandag 5 juli 2010 01:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lag lekker film te kijken
Ik zal de komende week iets actiever mensen herinneren aan de meet, en afhankelijk van het aantal deelnemers iedereen vragen iets mee te nemen. Info volgt nog in de AKQ, de AKQSC en per PMquote:Op maandag 5 juli 2010 01:03 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
![]()
Zijn er zaken op het boodschappen lijstje die ik mee moet nemen?
Naked Gun 2 1/2. Zo af en toe best leuk en het duurt ook niet zo overdreven langquote:
Is inderdaad prettig entertainment. Voorspelbare humor die toch niet verveeltquote:Op maandag 5 juli 2010 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Naked Gun 2 1/2. Zo af en toe best leuk en het duurt ook niet zo overdreven lang
Roger wacht uit.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal de komende week iets actiever mensen herinneren aan de meet, en afhankelijk van het aantal deelnemers iedereen vragen iets mee te nemen. Info volgt nog in de AKQ, de AKQSC en per PM
En de beste uit de serie.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Naked Gun 2 1/2. Zo af en toe best leuk en het duurt ook niet zo overdreven lang
quote:Op maandag 5 juli 2010 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook leuk, maar ik had nu meer zin in grappen dan in geweldquote:Op maandag 5 juli 2010 01:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is inderdaad prettig entertainment. Voorspelbare humor die toch niet verveelt![]()
Gisteravond ID4 gekeken - ook eentje uit de categorie "light entertainment" wat niet teveel hersenkracht vergt
En degene die het vaakste op tv is. Tenminste, degene die ik waarschijnlijk het vaakst op tv heb gezienquote:
Maar Police Squad blijft beter.quote:
Police squad is ook heel tofquote:
later gaan slapen dan maarquote:Op maandag 5 juli 2010 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had best zin om voor het slapen gaan nog een stukkie Top Gear mee te pakken, maar de aflevering is pas rond de 75%. Nadeel van HD-rips
quote:Op maandag 5 juli 2010 01:22 schreef iamredleader het volgende:
Hee, WhiteGuy was jarig!
Whiteguy - 2 juli
Alsnog gefeliciteerd, sorry dat ik we te laat ben zijn![]()
nieuw? die is inmiddels al een jaar oud ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 01:47 schreef Soempie het volgende:
Etcie, die nieuwe serie: FlashForward is goed.
Soempie!quote:Op maandag 5 juli 2010 01:47 schreef Soempie het volgende:
Etcie, die nieuwe serie: FlashForward is goed.
Oh. Nouja, nieuw voor mij dan.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nieuw? die is inmiddels al een jaar oud ofzo
Als het vol pijnstillers zit welquote:Op maandag 5 juli 2010 01:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ik pak nog een biertje. Jullie ook nog één?
Nah, zit net m'n tanden te poetsen. Ik ga slapen.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Soempie!
Ik pak nog een biertje. Jullie ook nog één?
Alcohol doet wonderen.quote:
Weltrusten Soempie.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, zit net m'n tanden te poetsen. Ik ga slapen.![]()
Welterusten voor later jullie.
en hij is inmiddels ook al gecancelledquote:Op maandag 5 juli 2010 01:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh. Nouja, nieuw voor mij dan.![]()
Ben nu bij aflevering 7. Allemaal vandaag gekeken.
slaapsequote:Op maandag 5 juli 2010 01:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, zit net m'n tanden te poetsen. Ik ga slapen.![]()
Welterusten voor later jullie.
quote:
En ik gun het je van harte.quote:
Ik heb mijn sig ook maar aangepastquote:
Dankquote:
quote:
Elleboog oksel?quote:Op maandag 5 juli 2010 02:03 schreef iamredleader het volgende:
Dank![]()
Heb al een kwartier een vochtige washand op de binnenkant van m'n linkerarm-elleboog (hoe heet dat stuk daar?) liggen, het voelt nog altijd erg pijnlijk en de huid is helemaal stuk![]()
uiercremequote:Ik ga morgen even met de dermatoloog bellen, kijken of er niet iets te doen is hieraan
De buitenkant (met die punt) heet elleboog. Hoe heet de binnenkant?quote:
Heb nu een 10% ureum creme, maar dat werkt niet goed (genoeg)quote:uiercreme
Dat zeg ik. De oksel van de elleboog? Ik heb echt geen idee.....quote:Op maandag 5 juli 2010 02:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De buitenkant (met die punt) heet elleboog. Hoe heet de binnenkant?
Dan gaat uiercreme ook niet helpen.quote:Heb nu een 10% ureum creme, maar dat werkt niet goed (genoeg)
Ik wens je veel succes.quote:Op maandag 5 juli 2010 02:23 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga over een paar minuten proberen toch nog te slapen, wellicht lukt het een paar uurtjes te pakken
Misschien tot zo.quote:Op maandag 5 juli 2010 02:32 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben er over een paar uur weer![]()
kinderen slapen nooit uit![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:48 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Deels leuk en deels triest weekend achter de rug.
Leuk: NL-Brazilië, Faithless, Kwakoe-festival, gisteren nog onverwachts gedraaid in Bussum op een BBQ.
Triest: Goede vriend van Ajax is op 45-jarige leeftijd overleden na een jarenlang ziekbed. Blijft steeds door m'n hoofd spoken...
Het is inderdaad geen leeftijd om te overlijden, veel te jong.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:40 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor jullie medeleven.
Heb er zeker vrede mee dat z'n lijdensweg nu beëindigd is (hij heeft zelf de apparatuur, waaraan hij lag, laten verwijderen afgelopen vrijdag), maar het is triest dat je op die leeftijd, met nog jonge kinderen, het leven al achter je moet laten...
Denk dat een hoop jongens van Vak P hem ook wel zullen herinneren...quote:Op maandag 5 juli 2010 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen leeftijd om te overlijden, veel te jong.Dapper van hem dat hij zelf het apparatuur heeft laten verwijderen. Dat wordt een vreemde dag zaterdag....
Geeft niet, ik was dan ook weg, en vierde het zelf niet. Hoewel, ik vierde wel een feestje, hier. Prima verjaardagscadeau gekregen van Oranjequote:Op maandag 5 juli 2010 01:22 schreef iamredleader het volgende:
Hee, WhiteGuy was jarig!
Whiteguy - 2 juli
Alsnog gefeliciteerd, sorry dat ik te laat ben![]()
Dat zou best kunnen... ik heb er niets over gehoord, maar ik zie of spreek ze ook bijna nooit meer.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat een hoop jongens van Vak P hem ook wel zullen herinneren...
Mooi stukje hoor!!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:58 schreef MadMaster het volgende:
Haha, zelfs na z'n dood weet 'ie de Telegraaf weer te halen:
http://www.telegraaf.nl/b(...)oon_overleden__.html
Gecondoleerd en ja, maak er een mooie uitvaart van.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:04 schreef MadMaster het volgende:
Shit happens indeed...
http://www.at5.nl/artikelen/43983/ajax-f-sider-joark-45-overleden
We gaan er zaterdag bij z'n uitvaart maar weer een feestje van maken, zoals hij dat in het verleden ook altijd regelde bij degene die hem voorgingen...
Ik was niet in de stad.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Soemp,
was je zaterdagavond toevallig in de stad? Ik heb nog je uit staan kijken
SCenioren hebben daar recht op.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga een middagslaapje doenals een oude man... Ach, dan jeukt het tenminste niet zo
Slaap lekker.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga een middagslaapje doenals een oude man... Ach, dan jeukt het tenminste niet zo
Dus als je het wel goed is het probleem de wereld uit?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik zit hier ook te slapen... pfff niet omdat ik moe ben, maar omdat ik dingen gewoon niet goed doe.![]()
![]()
Nou zover zou ik niet willen gaan. Maar gewoon stomme foutjes in brieven, verkeerde functienamen, verkeerde aanhef enz.... en dat pas zien als mailtje/brief al verzonden is.... ik zit echt met mn ogen open te slapen... Ik heb wel last van mn contactlenzen misschien komt het daardoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als je het wel goed is het probleem de wereld uit?
Je bent gewoon zenuwachtig voor morgen...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou zover zou ik niet willen gaan. Maar gewoon stomme foutjes in brieven, verkeerde functienamen, verkeerde aanhef enz.... en dat pas zien als mailtje/brief al verzonden is.... ik zit echt met mn ogen open te slapen... Ik heb wel last van mn contactlenzen misschien komt het daardoor.![]()
Voor de wedstrijd? Hmm nee, niet echt.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent gewoon zenuwachtig voor morgen...
Zou fijn zijn jaquote:Op maandag 5 juli 2010 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps. Even de ruitenwissers van je lenzen aan dan.
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn jaik heb gewoon erg droge ogen, het is hier ook best wel warm...
quote:
In Utrecht is het (vooralsnog) droogquote:Op maandag 5 juli 2010 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
De regen komt hier nu trouwens met bakken uit de lucht... lekker verfrissend.
* Whiteguy hoopt daar ook nog opquote:Op maandag 5 juli 2010 15:52 schreef Soempie het volgende:
Hier is het ook droog. Het mag van mij wel gaan hozen.
Jakkes, toch slechter nieuws dan de huisarts vorige week doorgaf.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, de uitslag van mn oma is niet goed... toch buikvlieskanker ook... ze moet binnen nu en 2 weken naar de oncoloog en die gaat bepalen hoe verder. Opereren ja/nee, chemo ja/nee en dat wordt bepaald a.d.h.v. de bloedwaarden en lichamelijke conditie. Nu is er dus wel duidelijkheid over wat ze heeft, maar nog niet wat er gaat gebeuren.
Mn moeder had dit ook wel verwacht eigenlijk, de schrik is niet erg groot, meer bevestigd wat we eigenlijk al wisten.
he bahquote:Op maandag 5 juli 2010 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, de uitslag van mn oma is niet goed... toch buikvlieskanker ook... ze moet binnen nu en 2 weken naar de oncoloog en die gaat bepalen hoe verder. Opereren ja/nee, chemo ja/nee en dat wordt bepaald a.d.h.v. de bloedwaarden en lichamelijke conditie. Nu is er dus wel duidelijkheid over wat ze heeft, maar nog niet wat er gaat gebeuren.
Mn moeder had dit ook wel verwacht eigenlijk, de schrik is niet erg groot, meer bevestigd wat we eigenlijk al wisten.
Elleboogplooi.quote:Op maandag 5 juli 2010 02:10 schreef iamredleader het volgende:
De buitenkant (met die punt) heet elleboog. Hoe heet de binnenkant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Etcetera het volgende:
Oh en tevens:
[ afbeelding ]Komt me bekend voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Etcetera het volgende:
Oh en tevens:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me nu oud door jouw mytheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
nummer 3quote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Stil hier, daarom tijd voor wat oude takkeherrie:
ik voel me helemaal niet oudquote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik voel me oud omdat ik last heb van het weekend
Nee, die is namens mijzelf...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en nummer 5 is op verzoek van Cobra?
Dat is toch om 20:30, vermoed dat iedereen dan al thuis isquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moeten er vandaag nog mensen eerder beginnen om voetbal te kunnen kijken?
Zoals C4quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je weet het nooit....
sommige mensen werken wel eens over of onregelmatig
Nog gecondoleerd trouwensquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:01 schreef MadMaster het volgende:
Weet nog niet of ik in staat ben om voetbal te kijken vanavond, misschien ga ik me bezig houden met de voorbereiding van de uitvaart a.s. zaterdag. Dat belooft een flink spektakel te worden waar een hoop voor geregeld moet worden...
Dank, ook aan alle anderen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog gecondoleerd trouwens
En je kunt toch best even1,5 uurtje voetbal kijken?
Een beetje afleiding. Of juist een mooi moment om even terug te denken
MM, gecondoleerd met de dood van Joark. Altijd extra klote als iemand veel te jong overlijdtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, ook aan alle anderen...
Ik denk dat de TV vanavond wel aan zal staan, maar er is echt heel veel te regelen en dus te bespreken.
De wens is om alles z.s.m. afgerond te hebben, zodat er geen onduidelijkheden meer zijn en iedereen weet wat z'n taak is, met wie welke afspraken gemaakt zijn e.d..
Ik ga er hier nog niets in detail over vertellen, een aantal zaken zijn nog lang niet rond en hoe vreemd het misschien ook klinkt, het zal ook een deel een verrassing moeten blijven...
Mooi hoeveel aandacht jullie aan dit afscheid besteden!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat de TV vanavond wel aan zal staan, maar er is echt heel veel te regelen en dus te bespreken.
De wens is om alles z.s.m. afgerond te hebben, zodat er geen onduidelijkheden meer zijn en iedereen weet wat z'n taak is, met wie welke afspraken gemaakt zijn e.d..
Ik ga er hier nog niets in detail over vertellen, een aantal zaken zijn nog lang niet rond en hoe vreemd het misschien ook klinkt, het zal ook een deel een verrassing moeten blijven...
Het gaat de landelijke pers halen begrijp ik?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat is niet het doel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het gaat de landelijke pers halen begrijp ik?
Ja, ik was wel een paar keer kort wakker vanwege de jeuk/pijn, maar heb het verdomd om uit bed te komenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 06:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de nachtdienst heeft geweigerd te werken?
Vanaf nu heet je gewoon 'Bedman'...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, ik was wel een paar keer kort wakker vanwege de jeuk/pijn, maar heb het verdomd om uit bed te komen
Later deze week meerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:32 schreef MadMaster het volgende:
Hoe staat de vlag er voor v.w.b. de BBQ-meet?
In de OP is die info verdwenen...
Gecondoleerd MM, sterkte de aankomende tijd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf nu heet je gewoon 'Bedman'...
Hier is je nieuwe UI:
[ afbeelding ]
[..]
Hier is je nieuwe UI:
[ afbeelding ]
Wehehe dat is grappigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat is niet het doel.
Het is voornamelijk de bedoeling dat het in de stijl van Joark zelf zal gaan.
Joark deed altijd namens de supporters alle speeches voor vertrekkende Ajaxspelers en -bestuurders en ook bij begrafenissen van Ajacieden (bij bekende supporters, maar ook trainer Bobby Haarms en verzorger Sjakie Wolfs).
Toen Michael Van Praag afscheid nam van Ajax deed Joark de speech op het veld in een shirt met achterop de tekst 'Van Praag' en daaronder het cijfer '0'. Van Praag en supporters, dat ging namelijk niet altijd goed en Joark liet dat op deze voor hem typerende wijze blijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is je nieuwe UI:
[ afbeelding ]
quote:Weltrusten Soempie.![]()
Maar waarom staat het in je ondertitel?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die is nog van het weekend, zal 'm even aanpassen
Goed, momenteel heb ik weer het gevoel dat het wel goed komt met m'n scriptie, dat scheeltquote:
Dat is mooi.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Goed, momenteel heb ik weer het gevoel dat het wel goed komt met m'n scriptie, dat scheelt
Hoe is het bij jullie
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doet me aan deze denken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, gefeliciteerd en gecondoleerd...
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Een spiegel met daarop de naam + geboortdatum van het kindje?
Oei dat herinnert me, ik moet dat nog steeds regelen voor het kindje van m'n schoonzus
Nu zo'n 7 maandenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe oud is het kindje al?![]()
IARL: goed idee!
Dan ben je er tijdig bijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:06 schreef Etcetera het volgende:
Nu zo'n 7 maandenBegin september moet het eruit komen
Doe dat komende nachten dan maar wel. Dan heb ik hier ook wat aanspraak.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, ik was wel een paar keer kort wakker vanwege de jeuk/pijn, maar heb het verdomd om uit bed te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |