Staat op de sitequote:Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je een preview gezien of staat het op de site?
Tof, goed dat je het zegt!quote:Op zondag 4 juli 2010 16:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vanavond weer een nieuwe aflevering van Top Gear.![]()
Nee hoor!quote:
Nou.....quote:
Heb je wat op je kerfstok?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Ok
had post van de gemeente dat mijn ID-kaart verloopt eind augustus. Kunnen we al onder die vingerafdrukken uit komen of heb ik niet zo veel keus?
Vingerafdrukken is toch alleen als je een nieuw paspoort nodig hebt? ID kaart volgens mij niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Ok
had post van de gemeente dat mijn ID-kaart verloopt eind augustus. Kunnen we al onder die vingerafdrukken uit komen of heb ik niet zo veel keus?
daar lopen op FOK een redelijk aantal topics over....quote:Op zondag 4 juli 2010 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Ok
Weinig dat het daglicht niet zou kunnen verdragen denk ik.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar lopen op FOK een redelijk aantal topics over....
Zou die even checken
D'r zit een foldertje bij en daar staat in 'vingerafdrukken worden bij het aanvragen een reisdocumetn opgenomen met een vingerafdruklezer'. Dus ik denk dat het ook voor ID kaarten geldt.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vingerafdrukken is toch alleen als je een nieuw paspoort nodig hebt? ID kaart volgens mij niet.
is niet wijd...quote:
Correct en tevens juist.quote:
Ik denk je maakt hem even afquote:
quote:
Ik heb in december een nieuw paspoort moeten aanvragen en toen moest ik ook een vingerafdruk doen... id-kaart weet ik niet. Kan er ook niet echt iets over vinden.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
D'r zit een foldertje bij en daar staat in 'vingerafdrukken worden bij het aanvragen een reisdocumetn opgenomen met een vingerafdruklezer'. Dus ik denk dat het ook voor ID kaarten geldt.
Nope, je kunt ook geen bezwaar maken....quote:Op zondag 4 juli 2010 20:52 schreef Etcetera het volgende:
Hmm sluit me wel weer aan bij de massa denk ikDit zijn van die dingen waar je eigenlijk niks aan kunt doen
Er zijn echt grenzen voor wat ik voor zoiets over hebquote:Op zondag 4 juli 2010 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je kan je vingertoppen beschadigen en dan krijg je een tijdelijk document (ik dacht 1 jaar) zonder chip.....
Met een sierra cosworthquote:
Had je die kaart vorig jaar niet kunnen vervangen?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Ok
verrast me eigenlijk nietquote:Op zondag 4 juli 2010 21:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 één van de regioleiders is van de alu-hoedjesvereniging...
Ananassen bevatten een zuur waarmee je vingerafdruk vervaagt, dat kan je ook nog proberenquote:Op zondag 4 juli 2010 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je kan je vingertoppen beschadigen en dan krijg je een tijdelijk document (ik dacht 1 jaar) zonder chip.....
denk dat je dan aardig wat ananassen moet vast houden daarvoorquote:Op zondag 4 juli 2010 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ananassen bevatten een zuur waarmee je vingerafdruk vervaagt, dat kan je ook nog proberen
Wat een rust hier? Moet iedereen morgen weer werken ofzo?quote:
Denk hetquote:Op maandag 5 juli 2010 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een rust hier? Moet iedereen morgen weer werken ofzo?
iarl zal zo ook wel weer verschijnen. Last van de jeuk.quote:
Ja hoiquote:Op maandag 5 juli 2010 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
iarl zal zo ook wel weer verschijnen. Last van de jeuk.
Ik hoopte eigenlijk dat het niet zou gebeuren.quote:
En met jou nog minstens 1 iemandquote:Op maandag 5 juli 2010 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat het niet zou gebeuren.
Het was rustig. Even wachten op lubje en de nachtploeg is compleet.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En met jou nog minstens 1 iemandnu niks aan te doen.
Hoe is het hier?
Vandaag gerepeteerd: ik kan nog altijd dood beest doder makenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
Het was rustig. Even wachten op lubje en de nachtploeg is compleet.![]()
Hoe staat het met de voorbereidingen van de BBQ meet?
Nee hoor, ik lag lekker film te kijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een rust hier? Moet iedereen morgen weer werken ofzo?
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vandaag gerepeteerd: ik kan nog altijd dood beest doder maken
Welke?quote:Op maandag 5 juli 2010 01:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lag lekker film te kijken
Ik zal de komende week iets actiever mensen herinneren aan de meet, en afhankelijk van het aantal deelnemers iedereen vragen iets mee te nemen. Info volgt nog in de AKQ, de AKQSC en per PMquote:Op maandag 5 juli 2010 01:03 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
![]()
Zijn er zaken op het boodschappen lijstje die ik mee moet nemen?
Naked Gun 2 1/2. Zo af en toe best leuk en het duurt ook niet zo overdreven langquote:
Is inderdaad prettig entertainment. Voorspelbare humor die toch niet verveeltquote:Op maandag 5 juli 2010 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Naked Gun 2 1/2. Zo af en toe best leuk en het duurt ook niet zo overdreven lang
Roger wacht uit.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal de komende week iets actiever mensen herinneren aan de meet, en afhankelijk van het aantal deelnemers iedereen vragen iets mee te nemen. Info volgt nog in de AKQ, de AKQSC en per PM
En de beste uit de serie.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Naked Gun 2 1/2. Zo af en toe best leuk en het duurt ook niet zo overdreven lang
quote:Op maandag 5 juli 2010 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook leuk, maar ik had nu meer zin in grappen dan in geweldquote:Op maandag 5 juli 2010 01:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is inderdaad prettig entertainment. Voorspelbare humor die toch niet verveelt![]()
Gisteravond ID4 gekeken - ook eentje uit de categorie "light entertainment" wat niet teveel hersenkracht vergt
En degene die het vaakste op tv is. Tenminste, degene die ik waarschijnlijk het vaakst op tv heb gezienquote:
Maar Police Squad blijft beter.quote:
Police squad is ook heel tofquote:
later gaan slapen dan maarquote:Op maandag 5 juli 2010 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had best zin om voor het slapen gaan nog een stukkie Top Gear mee te pakken, maar de aflevering is pas rond de 75%. Nadeel van HD-rips
quote:Op maandag 5 juli 2010 01:22 schreef iamredleader het volgende:
Hee, WhiteGuy was jarig!
Whiteguy - 2 juli
Alsnog gefeliciteerd, sorry dat ik we te laat ben zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |