nieuw? die is inmiddels al een jaar oud ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 01:47 schreef Soempie het volgende:
Etcie, die nieuwe serie: FlashForward is goed.
Soempie!quote:Op maandag 5 juli 2010 01:47 schreef Soempie het volgende:
Etcie, die nieuwe serie: FlashForward is goed.
Oh. Nouja, nieuw voor mij dan.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nieuw? die is inmiddels al een jaar oud ofzo
Als het vol pijnstillers zit welquote:Op maandag 5 juli 2010 01:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ik pak nog een biertje. Jullie ook nog één?
Nah, zit net m'n tanden te poetsen. Ik ga slapen.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Soempie!
Ik pak nog een biertje. Jullie ook nog één?
Alcohol doet wonderen.quote:
Weltrusten Soempie.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, zit net m'n tanden te poetsen. Ik ga slapen.![]()
Welterusten voor later jullie.
en hij is inmiddels ook al gecancelledquote:Op maandag 5 juli 2010 01:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh. Nouja, nieuw voor mij dan.![]()
Ben nu bij aflevering 7. Allemaal vandaag gekeken.
slaapsequote:Op maandag 5 juli 2010 01:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, zit net m'n tanden te poetsen. Ik ga slapen.![]()
Welterusten voor later jullie.
quote:
En ik gun het je van harte.quote:
Ik heb mijn sig ook maar aangepastquote:
Dankquote:
quote:
Elleboog oksel?quote:Op maandag 5 juli 2010 02:03 schreef iamredleader het volgende:
Dank![]()
Heb al een kwartier een vochtige washand op de binnenkant van m'n linkerarm-elleboog (hoe heet dat stuk daar?) liggen, het voelt nog altijd erg pijnlijk en de huid is helemaal stuk![]()
uiercremequote:Ik ga morgen even met de dermatoloog bellen, kijken of er niet iets te doen is hieraan
De buitenkant (met die punt) heet elleboog. Hoe heet de binnenkant?quote:
Heb nu een 10% ureum creme, maar dat werkt niet goed (genoeg)quote:uiercreme
Dat zeg ik. De oksel van de elleboog? Ik heb echt geen idee.....quote:Op maandag 5 juli 2010 02:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De buitenkant (met die punt) heet elleboog. Hoe heet de binnenkant?
Dan gaat uiercreme ook niet helpen.quote:Heb nu een 10% ureum creme, maar dat werkt niet goed (genoeg)
Ik wens je veel succes.quote:Op maandag 5 juli 2010 02:23 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga over een paar minuten proberen toch nog te slapen, wellicht lukt het een paar uurtjes te pakken
Misschien tot zo.quote:Op maandag 5 juli 2010 02:32 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben er over een paar uur weer![]()
kinderen slapen nooit uit![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:48 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Deels leuk en deels triest weekend achter de rug.
Leuk: NL-Brazilië, Faithless, Kwakoe-festival, gisteren nog onverwachts gedraaid in Bussum op een BBQ.
Triest: Goede vriend van Ajax is op 45-jarige leeftijd overleden na een jarenlang ziekbed. Blijft steeds door m'n hoofd spoken...
Het is inderdaad geen leeftijd om te overlijden, veel te jong.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:40 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor jullie medeleven.
Heb er zeker vrede mee dat z'n lijdensweg nu beëindigd is (hij heeft zelf de apparatuur, waaraan hij lag, laten verwijderen afgelopen vrijdag), maar het is triest dat je op die leeftijd, met nog jonge kinderen, het leven al achter je moet laten...
Denk dat een hoop jongens van Vak P hem ook wel zullen herinneren...quote:Op maandag 5 juli 2010 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen leeftijd om te overlijden, veel te jong.Dapper van hem dat hij zelf het apparatuur heeft laten verwijderen. Dat wordt een vreemde dag zaterdag....
Geeft niet, ik was dan ook weg, en vierde het zelf niet. Hoewel, ik vierde wel een feestje, hier. Prima verjaardagscadeau gekregen van Oranjequote:Op maandag 5 juli 2010 01:22 schreef iamredleader het volgende:
Hee, WhiteGuy was jarig!
Whiteguy - 2 juli
Alsnog gefeliciteerd, sorry dat ik te laat ben![]()
Dat zou best kunnen... ik heb er niets over gehoord, maar ik zie of spreek ze ook bijna nooit meer.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat een hoop jongens van Vak P hem ook wel zullen herinneren...
Mooi stukje hoor!!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:58 schreef MadMaster het volgende:
Haha, zelfs na z'n dood weet 'ie de Telegraaf weer te halen:
http://www.telegraaf.nl/b(...)oon_overleden__.html
Gecondoleerd en ja, maak er een mooie uitvaart van.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:04 schreef MadMaster het volgende:
Shit happens indeed...
http://www.at5.nl/artikelen/43983/ajax-f-sider-joark-45-overleden
We gaan er zaterdag bij z'n uitvaart maar weer een feestje van maken, zoals hij dat in het verleden ook altijd regelde bij degene die hem voorgingen...
Ik was niet in de stad.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Soemp,
was je zaterdagavond toevallig in de stad? Ik heb nog je uit staan kijken
SCenioren hebben daar recht op.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga een middagslaapje doenals een oude man... Ach, dan jeukt het tenminste niet zo
Slaap lekker.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga een middagslaapje doenals een oude man... Ach, dan jeukt het tenminste niet zo
Dus als je het wel goed is het probleem de wereld uit?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik zit hier ook te slapen... pfff niet omdat ik moe ben, maar omdat ik dingen gewoon niet goed doe.![]()
![]()
Nou zover zou ik niet willen gaan. Maar gewoon stomme foutjes in brieven, verkeerde functienamen, verkeerde aanhef enz.... en dat pas zien als mailtje/brief al verzonden is.... ik zit echt met mn ogen open te slapen... Ik heb wel last van mn contactlenzen misschien komt het daardoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als je het wel goed is het probleem de wereld uit?
Je bent gewoon zenuwachtig voor morgen...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou zover zou ik niet willen gaan. Maar gewoon stomme foutjes in brieven, verkeerde functienamen, verkeerde aanhef enz.... en dat pas zien als mailtje/brief al verzonden is.... ik zit echt met mn ogen open te slapen... Ik heb wel last van mn contactlenzen misschien komt het daardoor.![]()
Voor de wedstrijd? Hmm nee, niet echt.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent gewoon zenuwachtig voor morgen...
Zou fijn zijn jaquote:Op maandag 5 juli 2010 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps. Even de ruitenwissers van je lenzen aan dan.
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn jaik heb gewoon erg droge ogen, het is hier ook best wel warm...
quote:
In Utrecht is het (vooralsnog) droogquote:Op maandag 5 juli 2010 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
De regen komt hier nu trouwens met bakken uit de lucht... lekker verfrissend.
* Whiteguy hoopt daar ook nog opquote:Op maandag 5 juli 2010 15:52 schreef Soempie het volgende:
Hier is het ook droog. Het mag van mij wel gaan hozen.
Jakkes, toch slechter nieuws dan de huisarts vorige week doorgaf.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, de uitslag van mn oma is niet goed... toch buikvlieskanker ook... ze moet binnen nu en 2 weken naar de oncoloog en die gaat bepalen hoe verder. Opereren ja/nee, chemo ja/nee en dat wordt bepaald a.d.h.v. de bloedwaarden en lichamelijke conditie. Nu is er dus wel duidelijkheid over wat ze heeft, maar nog niet wat er gaat gebeuren.
Mn moeder had dit ook wel verwacht eigenlijk, de schrik is niet erg groot, meer bevestigd wat we eigenlijk al wisten.
he bahquote:Op maandag 5 juli 2010 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, de uitslag van mn oma is niet goed... toch buikvlieskanker ook... ze moet binnen nu en 2 weken naar de oncoloog en die gaat bepalen hoe verder. Opereren ja/nee, chemo ja/nee en dat wordt bepaald a.d.h.v. de bloedwaarden en lichamelijke conditie. Nu is er dus wel duidelijkheid over wat ze heeft, maar nog niet wat er gaat gebeuren.
Mn moeder had dit ook wel verwacht eigenlijk, de schrik is niet erg groot, meer bevestigd wat we eigenlijk al wisten.
Elleboogplooi.quote:Op maandag 5 juli 2010 02:10 schreef iamredleader het volgende:
De buitenkant (met die punt) heet elleboog. Hoe heet de binnenkant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |