SCenioren hebben daar recht op.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga een middagslaapje doenals een oude man... Ach, dan jeukt het tenminste niet zo
Slaap lekker.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga een middagslaapje doenals een oude man... Ach, dan jeukt het tenminste niet zo
Dus als je het wel goed is het probleem de wereld uit?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik zit hier ook te slapen... pfff niet omdat ik moe ben, maar omdat ik dingen gewoon niet goed doe.![]()
![]()
Nou zover zou ik niet willen gaan. Maar gewoon stomme foutjes in brieven, verkeerde functienamen, verkeerde aanhef enz.... en dat pas zien als mailtje/brief al verzonden is.... ik zit echt met mn ogen open te slapen... Ik heb wel last van mn contactlenzen misschien komt het daardoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als je het wel goed is het probleem de wereld uit?
Je bent gewoon zenuwachtig voor morgen...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou zover zou ik niet willen gaan. Maar gewoon stomme foutjes in brieven, verkeerde functienamen, verkeerde aanhef enz.... en dat pas zien als mailtje/brief al verzonden is.... ik zit echt met mn ogen open te slapen... Ik heb wel last van mn contactlenzen misschien komt het daardoor.![]()
Voor de wedstrijd? Hmm nee, niet echt.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent gewoon zenuwachtig voor morgen...
Zou fijn zijn jaquote:Op maandag 5 juli 2010 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps. Even de ruitenwissers van je lenzen aan dan.
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn jaik heb gewoon erg droge ogen, het is hier ook best wel warm...
quote:
In Utrecht is het (vooralsnog) droogquote:Op maandag 5 juli 2010 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
De regen komt hier nu trouwens met bakken uit de lucht... lekker verfrissend.
* Whiteguy hoopt daar ook nog opquote:Op maandag 5 juli 2010 15:52 schreef Soempie het volgende:
Hier is het ook droog. Het mag van mij wel gaan hozen.
Jakkes, toch slechter nieuws dan de huisarts vorige week doorgaf.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, de uitslag van mn oma is niet goed... toch buikvlieskanker ook... ze moet binnen nu en 2 weken naar de oncoloog en die gaat bepalen hoe verder. Opereren ja/nee, chemo ja/nee en dat wordt bepaald a.d.h.v. de bloedwaarden en lichamelijke conditie. Nu is er dus wel duidelijkheid over wat ze heeft, maar nog niet wat er gaat gebeuren.
Mn moeder had dit ook wel verwacht eigenlijk, de schrik is niet erg groot, meer bevestigd wat we eigenlijk al wisten.
he bahquote:Op maandag 5 juli 2010 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, de uitslag van mn oma is niet goed... toch buikvlieskanker ook... ze moet binnen nu en 2 weken naar de oncoloog en die gaat bepalen hoe verder. Opereren ja/nee, chemo ja/nee en dat wordt bepaald a.d.h.v. de bloedwaarden en lichamelijke conditie. Nu is er dus wel duidelijkheid over wat ze heeft, maar nog niet wat er gaat gebeuren.
Mn moeder had dit ook wel verwacht eigenlijk, de schrik is niet erg groot, meer bevestigd wat we eigenlijk al wisten.
Elleboogplooi.quote:Op maandag 5 juli 2010 02:10 schreef iamredleader het volgende:
De buitenkant (met die punt) heet elleboog. Hoe heet de binnenkant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Etcetera het volgende:
Oh en tevens:
[ afbeelding ]Komt me bekend voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Etcetera het volgende:
Oh en tevens:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me nu oud door jouw mytheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
nummer 3quote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Stil hier, daarom tijd voor wat oude takkeherrie:
ik voel me helemaal niet oudquote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik voel me oud omdat ik last heb van het weekend
Nee, die is namens mijzelf...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en nummer 5 is op verzoek van Cobra?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |