Dat is toch om 20:30, vermoed dat iedereen dan al thuis isquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moeten er vandaag nog mensen eerder beginnen om voetbal te kunnen kijken?
Zoals C4quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je weet het nooit....
sommige mensen werken wel eens over of onregelmatig
Nog gecondoleerd trouwensquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:01 schreef MadMaster het volgende:
Weet nog niet of ik in staat ben om voetbal te kijken vanavond, misschien ga ik me bezig houden met de voorbereiding van de uitvaart a.s. zaterdag. Dat belooft een flink spektakel te worden waar een hoop voor geregeld moet worden...
Dank, ook aan alle anderen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog gecondoleerd trouwens
En je kunt toch best even1,5 uurtje voetbal kijken?
Een beetje afleiding. Of juist een mooi moment om even terug te denken
MM, gecondoleerd met de dood van Joark. Altijd extra klote als iemand veel te jong overlijdtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, ook aan alle anderen...
Ik denk dat de TV vanavond wel aan zal staan, maar er is echt heel veel te regelen en dus te bespreken.
De wens is om alles z.s.m. afgerond te hebben, zodat er geen onduidelijkheden meer zijn en iedereen weet wat z'n taak is, met wie welke afspraken gemaakt zijn e.d..
Ik ga er hier nog niets in detail over vertellen, een aantal zaken zijn nog lang niet rond en hoe vreemd het misschien ook klinkt, het zal ook een deel een verrassing moeten blijven...
Mooi hoeveel aandacht jullie aan dit afscheid besteden!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat de TV vanavond wel aan zal staan, maar er is echt heel veel te regelen en dus te bespreken.
De wens is om alles z.s.m. afgerond te hebben, zodat er geen onduidelijkheden meer zijn en iedereen weet wat z'n taak is, met wie welke afspraken gemaakt zijn e.d..
Ik ga er hier nog niets in detail over vertellen, een aantal zaken zijn nog lang niet rond en hoe vreemd het misschien ook klinkt, het zal ook een deel een verrassing moeten blijven...
Het gaat de landelijke pers halen begrijp ik?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat is niet het doel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het gaat de landelijke pers halen begrijp ik?
Ja, ik was wel een paar keer kort wakker vanwege de jeuk/pijn, maar heb het verdomd om uit bed te komenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 06:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de nachtdienst heeft geweigerd te werken?
Vanaf nu heet je gewoon 'Bedman'...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, ik was wel een paar keer kort wakker vanwege de jeuk/pijn, maar heb het verdomd om uit bed te komen
Later deze week meerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:32 schreef MadMaster het volgende:
Hoe staat de vlag er voor v.w.b. de BBQ-meet?
In de OP is die info verdwenen...
Gecondoleerd MM, sterkte de aankomende tijd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf nu heet je gewoon 'Bedman'...
Hier is je nieuwe UI:
[ afbeelding ]
[..]
Hier is je nieuwe UI:
[ afbeelding ]
Wehehe dat is grappigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat is niet het doel.
Het is voornamelijk de bedoeling dat het in de stijl van Joark zelf zal gaan.
Joark deed altijd namens de supporters alle speeches voor vertrekkende Ajaxspelers en -bestuurders en ook bij begrafenissen van Ajacieden (bij bekende supporters, maar ook trainer Bobby Haarms en verzorger Sjakie Wolfs).
Toen Michael Van Praag afscheid nam van Ajax deed Joark de speech op het veld in een shirt met achterop de tekst 'Van Praag' en daaronder het cijfer '0'. Van Praag en supporters, dat ging namelijk niet altijd goed en Joark liet dat op deze voor hem typerende wijze blijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is je nieuwe UI:
[ afbeelding ]
quote:Weltrusten Soempie.![]()
Maar waarom staat het in je ondertitel?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die is nog van het weekend, zal 'm even aanpassen
Goed, momenteel heb ik weer het gevoel dat het wel goed komt met m'n scriptie, dat scheeltquote:
Dat is mooi.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Goed, momenteel heb ik weer het gevoel dat het wel goed komt met m'n scriptie, dat scheelt
Hoe is het bij jullie
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doet me aan deze denken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, gefeliciteerd en gecondoleerd...
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Een spiegel met daarop de naam + geboortdatum van het kindje?
Oei dat herinnert me, ik moet dat nog steeds regelen voor het kindje van m'n schoonzus
Nu zo'n 7 maandenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe oud is het kindje al?![]()
IARL: goed idee!
Dan ben je er tijdig bijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:06 schreef Etcetera het volgende:
Nu zo'n 7 maandenBegin september moet het eruit komen
Doe dat komende nachten dan maar wel. Dan heb ik hier ook wat aanspraak.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, ik was wel een paar keer kort wakker vanwege de jeuk/pijn, maar heb het verdomd om uit bed te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |