ook mijn held nu een beetjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:33 schreef peaceman het volgende:
Suarez is nu de held van Uruguay...
Eigen ronde van Frankrijk gedaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Hertog, long time no seen? Ondergedoken gezeten?
Hoi Yuriquote:
In 't Gooi komt het nu met bakken uit de lucht.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:20 schreef Yurithemaster het volgende:
hier mag ook even een lekkere zomer regen langs komen
Ow heerlijk zeg...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In 't Gooi komt het nu met bakken uit de lucht.
quote:
quote:Buienverwachting komende 2 uur in Enschede : lichte regen vanaf 17:40
Het voelt weer heerlijk fris buiten.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:07 schreef Diaan73 het volgende:
Bij gebrek aan regen net het zwembadje leeg geschept en "watergevecht"gehad, koelt lekker af. Het begint hier nu wel heel hard te waaien en betrekt het helemaal. Zou het dan toch??
Ik vrees van niet, aldus weeronline.nlquote:
quote:Buienverwachting komende 2 uur in Enschede : geen buien vanaf 16:55
Volgens buienradar gaan jullie binnen 2 uur toch echt wel regen krijgen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, aldus weeronline.nl
Ik heb het gezien, apart 3 verschillende weersites, 3 verschillende voorspellingen. We wachten maar af..... het waait nu in ieder geval lekker.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens buienradar gaan jullie binnen 2 uur toch echt wel regen krijgen.
quote:
Argentinië stond toen 2-0 achter, nu 3-0 dus einde WK voor ze.quote:
Ah voetbal. Dat had ik eigenlijk wel moeten kunnen gokken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Argentinië stond toen 2-0 achter, nu 3-0 dus einde WK voor ze.
quote:Het regent nu!!
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah voetbal. Dat had ik eigenlijk wel moeten kunnen gokken.
[..]
Ik heb er even in gestaan... ik ga nu weer.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de mensen bij wie het nog niet regent maar wel vast het geluid willen:
http://www.rainymood.com/
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb er even in gestaan... ik ga nu weer.
Zo, heerlijk en koelt even af... meteen maar even droge kleren aan gedaan. In huis is nog wel warm....quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo, heerlijk en koelt even af... meteen maar even droge kleren aan gedaan. In huis is nog wel warm....
Full version:quote:
Ik ben zo bang dat we er gewoon weer uitvliegen in de halve finalequote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:03 schreef Yurithemaster het volgende:
nederland - duitsland finale is iets dichterbij
dat zou toch niet mogen tegen uruguay zonder suarez maar zal wel weer typisch nederlands zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat we er gewoon weer uitvliegen in de halve finale
En als ik dat schrijf valt iedereen over mij heen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat we er gewoon weer uitvliegen in de halve finale
maar jij hebt geen excuus voor dat soort dingen etcie wel want zij is vrouwquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En als ik dat schrijf valt iedereen over mij heen.
Jij schrijft niet 'ik ben zo bang dat' maar 'ik ben zo blij als'. Voor voetbalkijkers maakt dat nogal een verschilquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En als ik dat schrijf valt iedereen over mij heen.
Een mening is een mening toch?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij schrijft niet 'ik ben zo bang dat' maar 'ik ben zo blij als'. Voor voetbalkijkers maakt dat nogal een verschil
Ho hoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jij hebt geen excuus voor dat soort dingen etcie wel want zij is vrouw![]()
Heeft Rottterdam veel geld op tafel moeten leggen om dat te regelen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat de Tour de France in Rotterdam begint vind ik ook maar onzinnig
Valt mee hoor, maar 12 miljoenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft Rottterdam veel geld op tafel moeten leggen om dat te regelen?
quote:
Bakken vol met geld, dat hopelijk met toerisme en extra bestedingen terug verdiend gaat wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
Heeft iemand al enig idee wat het Nederland en België gaat kosten als ze door de knieen gaan voor Blatter en een volgend WK mogen organiseren?
Te laat deze post gezien... sorry. De volgende keer!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:43 schreef Cobra4 het volgende:
Neem voor mij een broodje bal mee als je wilt Diaan.
Nou ok dan. De volgende keer.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Te laat deze post gezien... sorry. De volgende keer!!
Toedels!quote:
Volgende keer zal denk ik a.s. vrijdag ofzo zijn.quote:
zal wel wat gaan kosten maar ik vind het het waardquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
Heeft iemand al enig idee wat het Nederland en België gaat kosten als ze door de knieen gaan voor Blatter en een volgend WK mogen organiseren?
http://www.vuvuzela.fm/quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Straks zal ik de vuvuzela's nog gaan missen, de weinige keren dat ik voetbal kijk
Dikke kans dat-ie is teruggedraaid. Zelf eens een auto gezien bij een handelaar met 120.000 op de teller waar onder de motorkap keurig stond vermeld dat de distributieriem vervangen was... bij 190.000 km. Uh ok.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben vandaag nog wezen kijken naar een auto. Ding zag er nog prima uit, weinig roest ook. Ik heb em echter toch niet genomen, en wel hierom:
-het was een compleet raadsel wanneer de distributieriem was vervangen. Stond niet op een sticker ergens of wat dan ook. Volgens het onderhoudsboekje moest dat elke 90.000 kilometer gebeuren. Deze auto had bijna exact 180.000 kilometer op de teller... verdacht dus.
-nog verdachter was het dat het onderhoudsboekje er ook niet bij zat. Wel een paar facturen van 1996, 1997 en 2001 kunnen vinden maar verder niks. Het leek me toen toch verstandiger om het maar niet te doen.
Er zullen wel wat meer kaarten verkocht gaan worden dan nu in Z-A.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zal wel wat gaan kosten maar ik vind het het waard
dat word gewoon uitverkochte stadions maar dat is bijna overal in europa wel in brazilie over 4 jaar ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zullen wel wat meer kaarten verkocht gaan worden dan nu in Z-A.
Wat was eigenlijk de reden van Blatter om dit jaar voor Z-A te kiezen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat word gewoon uitverkochte stadions maar dat is bijna overal in europa wel in brazilie over 4 jaar ook
denk meer van, het moet toch ooit maar eens naar afrika gaan anders blijf je daar gezeur over hebbenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de reden van Blatter om dit jaar voor Z-A te kiezen?
Ah, een zoethoudertje dus. En de komende jaren gaat het WK dus weer naar de overige continenten.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk meer van, het moet toch ooit maar eens naar afrika gaan anders blijf je daar gezeur over hebben
En extra stemmen.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, een zoethoudertje dus. En de komende jaren gaat het WK dus weer naar de overige continenten.
Door het WK in Z-A steunen de Afrikaanse FIFA leden een nieuwe termijn van Blatter?quote:
Sterker nog: dit was al reeds gebeurd...quote:Op zondag 4 juli 2010 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Door het WK in Z-A steunen de Afrikaanse FIFA leden een nieuwe termijn van Blatter?
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sterker nog: dit was al reeds gebeurd...
denk dat het wat moeilijker word na het geblunder van de scheidsrechtersquote:Op zondag 4 juli 2010 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Door het WK in Z-A steunen de Afrikaanse FIFA leden een nieuwe termijn van Blatter?
Wie heeft de selectie van de scheidsrechters gedaan? De FIFA of de leden?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat het wat moeilijker word na het geblunder van de scheidsrechters
de FIFA natuurlijk en nee waarschijnlijk nietquote:Op zondag 4 juli 2010 00:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wie heeft de selectie van de scheidsrechters gedaan? De FIFA of de leden?
En gaat de FIFA na al die blunders het terug kijken van beelden tijdens de wedstrijd toestaan?
Heb je mijn tweet gelezen waarin ik FIFA officieus 'La Cosa Nostra zurigova' had genoemd?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Wat was de vorige functie van Blatter. Don in Italië?
Neequote:Op zondag 4 juli 2010 00:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je mijn tweet gelezen waarin ik FIFA officieus 'La Cosa Nostra zurigova' had genoemd?
Wat is de reden dat de FIFA de beelden niet wil gebruiken?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de FIFA natuurlijk en nee waarschijnlijk niet
Sepp Blatter wil de landen die hoog op de FIFA-lijst staan beschermen...quote:Op zondag 4 juli 2010 01:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat de FIFA de beelden niet wil gebruiken?
anders zit er geen emotie meer in het spel als elk wissewasje door een videoscheidsrechter kan worden aangevochten.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat de FIFA de beelden niet wil gebruiken?
quote:Op zondag 4 juli 2010 01:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sepp Blatter wil de landen die hoog op de FIFA-lijst staan beschermen...
Dan moet de FIFA eens gaan praten met de ijs hockey bonden. Daar lukt het prima om de emotie te behouden terwijl een video scheidsrechter gewoon zijn werk doet.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
anders zit er geen emotie meer in het spel als elk wissewasje door een videoscheidsrechter kan worden aangevochten.
maar ja kan voetbal niet met ijshockey en American football vergelijken zijn enorm verschillende sporten die heel andere manier van scheidsrechten hebben.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet de FIFA eens gaan praten met de ijs hockey bonden. Daar lukt het prima om de emotie te behouden terwijl een video scheidsrechter gewoon zijn werk doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |