Dat zal ik ongetwijfeld doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:25 schreef iamredleader het volgende:
Damn, Ofyles, kun je er geen zwaar password op zetten of zo?
quote:
Wat!?quote:
Jij hebt toch niks met voetbal, of heb je ineens je braziliaanse roots gevonden?quote:
En daarom mag ik niet juichen als NL achter komt te staan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij hebt toch niks met voetbal, of heb je ineens je braziliaanse roots gevonden?
Ik zie het eerder 3-1 worden dan 2-2.quote:
eerste helft domineerde brazilië maar in de tweede helft was nederland de baas. en vooral in de laatse 15 minuten had nederland veel kansenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
Was dat gepruts in het strafschopgebied van Brazilië tijdens de laatste minuten typerend voor de hele wedstrijd?
Grip 4 ondertussen. Men is een deel van Heeze aan het ontruimen. Brand nog niet onder controle.quote:
je collega's gaan ook al helpen hoorde ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grip 4 ondertussen. Men is een deel van Heeze aan het ontruimen. Brand nog niet onder controle.
Heli's zijn al onderweg.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je collega's gaan ook al helpen hoorde ik
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik bied hierbij mijn welgemeende excuses aan voor mijn onderschatting van de Nederlandse/Oranjecapaciteiten.
wie nietquote:Ik heb hem wel geknepen, een paar keer
Ik weet wel zeker dat je niet de enige wasquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik bied hierbij mijn welgemeende excuses aan voor mijn onderschatting van de Nederlandse/Oranjecapaciteiten.
Ik heb hem wel geknepen, een paar keer
Daar zou ik nog maar even mee wachten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:31 schreef B.ertha het volgende:
Met dat laatste ben ik het met je eens. En ik beloof je, zelfs ik ga die wedstrijd dan kijken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat dit team juist weet dat ze er nog niet zijn, zo praten ze steeds, zo komen ze over. Ze willen niet 'zo ver mogelijk komen', ze willen de wereldbeker winnen. En als ze zo blijven denken, en niemand gaan onderschatten - die 2 teams staan niet voor niks in de kwart finale - dan is er echt wel een kans op de finale.
Nederland - Duitsland zou een klapper worden
zegt de meneer die nooit voetbal kijktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zou ik nog maar even mee wachten.
Het NL team denkt nu dat ze iedereen aankunnen. Dinsdag veegt Ghana of Uruguay ze dus van de mat.![]()
Voor zo'n conclusie hoef je geen voetbal te kijken. Haast elk NL team heeft die denkwijze als het goed gaat.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zegt de meneer die nooit voetbal kijkt
we moeten sowieso winnen, vind niet dat Ghana of Uruguay in de finale horenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor zo'n conclusie hoef je geen voetbal te kijken. Haast elk NL team heeft die denkwijze als het goed gaat.![]()
Oh, en het ligt altijd aan anderen als het dan mis gaat.
Uruguay heeft wel het hoogste aantal WK's voetbal gewonnen per 100.000 inwoners!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
we moeten sowieso winnen, vind niet dat Ghana of Uruguay in de finale horen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uruguay heeft wel het hoogste aantal WK's voetbal gewonnen per 100.000 inwoners!
Dat wordt ook de finale.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja gewonnen in 1932 en 1950 dacht ik maarja dit WK hoort gewoon nederland - duitsland finale te worden
quote:
ook mijn held nu een beetjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:33 schreef peaceman het volgende:
Suarez is nu de held van Uruguay...
Eigen ronde van Frankrijk gedaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Hertog, long time no seen? Ondergedoken gezeten?
Hoi Yuriquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |