http://www.shopstyle.com/browse/jeans?fts=red+skinny+jeansquote:Op zaterdag 3 juli 2010 04:12 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
En waar kan ik die in Heerlen, Sittard, Maastricht eo vinden?
Probeer de Britain in Heerlen eens.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 04:12 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dat zijn toch broeken voor vrouwen. Daar heeft ts niets aan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 04:48 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
http://www.shopstyle.com/browse/jeans?fts=red+skinny+jeans
Daaro
shippen ook naar NL
Bedankt, ga ik straks eens heen. Zit op de Promenade in Heerlen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:21 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Probeer de Britain in Heerlen eens.
Die site had ik ook al gevonden, heb net die winkel Brittain in Heerlen gebeld en op hun website gekeken, maar ze hebben geen rode skinnyjeans.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:02 schreef ParanoidEv het volgende:
http://www.attitudehollan(...)h-skinny-jeans.html?
Bedoel je of ik wel de juiste maat opgenoemd heb, of dat die winkel de jeans wel zou moeten hebben. (Brittain)quote:
Ik heb net eentje (rode skinnyjeans) bij de H&M gekocht, was afgeprijst naar 10 euro. Is maat 28 (kleinste breedte maat) de breedte is goed, is alleen 5 cm te kort. Ik ga die H&M broek lostornen en aan de hand van de losse delen de broek precies namaken in rode stretchstof, maar dan 5 tot 6 cm lang (koop ik op de markt), er. Ik moet vanwege mijn lengte en tenger figuur de maten altijd iets aanpassen.quote:
Apart.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:40 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik heb net eentje (rode skinnyjeans) bij de H&M gekocht, was afgeprijst naar 10 euro. Is maat 28 (kleinste breedte maat) de breedte is goed, is alleen 5 cm te kort. Ik ga die H&M broek lostornen en aan de hand van de losse delen de broek precies namaken in rode stretchstof, maar dan 5 tot 6 cm langer. Ik moet vanwege mijn lengte en tenger figuur de maten altijd iets aanpassen.
(koop ik op de markt), maar wil de rode skinnybroek dragen onder een groot felgeel T shirt met blauw vestje (zie foto)
Een los naaipatroon voor zo'n broek kost ook al gauw 8 tot 9 euro.
Hier wil ik de rode broek onder dragen.
[ afbeelding ]
Op deze site kwam ik via google ook al op, maar wat is de totale lengte van die broek? Kijk dat moet ik weten, de breete is wel meestal wel goed, maar ik heb lange dunne benen. Maar de lengte is vaak een probleem.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:17 schreef Controlláh het volgende:
Ik zat toch even op Yoox te kijken voor wat nieuws....
http://www.yoox.com/item.asp?sec=1&YOOX=EVISU+BONSAI&dept=denimwomen&tskay=2A5DD3A9&rr=1&cod10=42143523ND&sts=sr_denimwomen80
En ze hebben nog vééél meer rode jeans!
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:40 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
-knip-
Hier wil ik de rode broek onder dragen.
[ afbeelding ]
Edit/Aanvulling:
Op de site van H&M kan ik die rode skinnyjeans niet vinden, en als ze er al staan. Waar vind ik ze dan?
Ik heb de hele site doorgespit.![]()
Berdankt, dat moet ik de komende tijd maar eens verder checken, vooral die laatste link is voor mij de moeite waard (gezien de lengte van de broek) Een strakke skinnybroek staat mij best wel goed omdat ik lang en heel slank ben, zeker op een groot T shirt of wijde knalgele trui.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
http://www.asos.com/Peoples-Market/Peoples-Market-Creased-Detail-Skinny-Jeans/Prod/pgeproduct.aspx?iid=897612&cid=4208&Rf-200=1&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=LightRed
http://www.asos.com/Peoples-Market/Peoples-Market-Divo-Skinny-Jeans/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1209388&cid=4208&Rf-200=1&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Red
http://www.asos.com/Asos-Collection/Asos-Overdyed-Slim-Jeans/Prod/pgeproduct.aspx?iid=924157&cid=4208&Rf-200=1&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Red
Dat heb ik meer mensen horen zeggen, maar ik wordt van deze kleurtjes gewoon vrolijk.quote:
193 en 58 :S Wow. Eet je niet goed of waar ligt het aan? Dit is wel schrikbarend dun.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:27 schreef HalloweenJack het volgende:
Trouwens leuk om te zien dat niet iedereen bang is voor een beetje kleur.
Oh en ik ben zelf ook erg lang en dun (1.93 en 58 kilo) dus dit topic was voor mij zeer relevant. Ik moet binnenkort weer eens wat broeken kopen omdat ik geen broeken zonder gaten heb... En ik hou niet zo van het maatje walvis dat standaard is bij mijn lengte omdat ik dan het gevoel heb dat ik in mijn broek rond zou kunnen zwemmen.
Ik eet meer dan genoeg. Een standaard dag begint bij mij met middag eten (acht boterhammen met kaas) daarna heb ik dan vaak een tussendoortje (ijs, cake, etc) Daarna avondeten waarbij mijn bord vrijwel altijd bol van het eten staat en dan nogmeer tussendoortjes totdat ik naar bed ga.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:31 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
193 en 58 :S Wow. Eet je niet goed of waar ligt het aan? Dit is wel schrikbarend dun.
Ik ben echt een man, ben 44 jaar maar draag al vanaf mijn 18 zelfmaak kleding en breien ik ook . Heb jarenlang geen kleurtjes meer gedragen, maar in 2007 ontmoette ik een kleurrijke vrouw (heb ik niks mee) maar zij gaf mij weer inspiratie om weer kleurige kleding te dragen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Ben je nou een man of vrouw? Staat al in je profiel, maar ik wil het toch weten.
Mooi zeg! Ik vind het top dat je je eigen stijl hebt en dat je kleurrijke kleding draagt. Ik doe het regelmatig en het is soms té opvallend, maar ik blijf het leuk vinden. Als man is het idd moeilijker.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:36 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik ben echt een man, ben 44 jaar maar draag al vanaf mijn 18 zelfmaak kleding en breien ik ook . Heb jarenlang geen kleurtjes meer gedragen, maar in 2007 ontmoette ik een kleurrijke vrouw (heb ik niks mee) maar zij gaf mij weer inspiratie om weer kleurige kleding te dragen.
Afgelopen week kwam ik haar tijdens een wandeling tegen en ze was kwaad dat ik dezelfde kleuren als haar draagde, zij liet mij wel eerst foto's bij haar thuis maken en van haar zelf en haar creaties. Maar ze wilde niet hebben dat ik het zelfde ging dragen, omdat zij vind dat ze het alleenrecht heeft om met geel,rood en blauw te lopen.
Veel mensen snappen het niet dat een man kjleurige kleding wil dragen, maar ik krijg vaak genoeg opmerkingen en wordt ik wel eens nageroepen, maar na ruim 25 jaar draag ik nog steeds het zelfde en geef ik niet toe aan kritiek. Ik blijf gewoon zelfmaak kleding dragen, maar soms moet ik wel iets kopen aan kleding in de winkel.
Sorry, maar ik zie mijzelf nog niet lopen in bijvoorbeeld een polo, colbertje of overhemd.
Deze lengte en gewicht heb ik zelf ook.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:31 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
193 en 58 :S Wow. Eet je niet goed of waar ligt het aan? Dit is wel schrikbarend dun.
ik zei het in smiley's, serieus gast ik snap het als je een eigen stijl wil hebben maar dit is echt belachelijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:48 schreef blckbb het volgende:
Zal ik dan maar als eerste en waarschijnlijk als enigste serieus zeggen dat je er gewoon niet uitziet. Net zoiets als vrouwen met kort rood pittig haar maar dan toch een fractie erger
Heb je nog meer fotos van je collectie? Ik vind het wel inspirerend namelijk!quote:Op zondag 4 juli 2010 17:19 schreef Fusionfreak het volgende:
Bedankt voor zowel de positieve alsook de negatieve reacties (ik kan goed tegen kritiek) maar voor mij betekenen die kleurtjes gewoon veel. Ik wordt er blij en vrolijk van en voel mij hierdoor meer zelfverzekerd als ik mijn creaties aan anderen kan laten zijn zowel op straat alsook via het internet.![]()
Veel mensen zitten als het ware op hun werk en willen niet hebbem dat anderen het te zien krijgen, maar ik laat mijn werk wel zien.
Zal de komende dagen nog een foto van mijzelf posten met een zelfmaak creatie.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
Heb je nog meer fotos van je collectie? Ik vind het wel inspirerend namelijk!
Ik heb op een normale toon gepost dat ik het er niet uit vind zien, in hoeverre is dat offtopicquote:
Jaloers?quote:
er waren er een boel die dat niet op een normale manier zeiden, die van jou zal ws. een quote hebben bevat.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb op een normale toon gepost dat ik het er niet uit vind zien, in hoeverre is dat offtopic
Het ziet er compleet achterlijk uit en ik denk dat je dat beter met een grapje kunt brengen dan zoals ik het nu doe.quote:
Holy fucking shit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:27 schreef HalloweenJack het volgende:
Trouwens leuk om te zien dat niet iedereen bang is voor een beetje kleur.
Oh en ik ben zelf ook erg lang en dun (1.93 en 58 kilo) dus dit topic was voor mij zeer relevant. Ik moet binnenkort weer eens wat broeken kopen omdat ik geen broeken zonder gaten heb... En ik hou niet zo van het maatje walvis dat standaard is bij mijn lengte omdat ik dan het gevoel heb dat ik in mijn broek rond zou kunnen zwemmen.
Ja.quote:
Ik ben 1cm langer en toen ik nog 69kg was zag ik er toch wel 'n beetje skinny uit hoor, kan me moeilijk voorstellen dat 58kg er niet angstaanjagend skinny uitzietquote:Op zondag 4 juli 2010 18:21 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ja.![]()
Hoe dan ook, Door mijn lichaamsbouw zou je het niet zeggen. oke ik ben niet bepaald breed, maar ik zie er verder gelukkig ook niet ingevallen uit of iets.
ik ook niet, ben zelf maar 170cm (quote:Op zondag 4 juli 2010 18:47 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik ben 1cm langer en toen ik nog 69kg was zag ik er toch wel 'n beetje skinny uit hoor, kan me moeilijk voorstellen dat 58kg er niet angstaanjagend skinny uitziet
Tja, ik kan er oon niks aan doen. het enige waar het wel best opvalt zijn mijn benenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:47 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik ben 1cm langer en toen ik nog 69kg was zag ik er toch wel 'n beetje skinny uit hoor, kan me moeilijk voorstellen dat 58kg er niet angstaanjagend skinny uitziet
Waarschijnlijk valt het ook wel op aan je guns hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 18:53 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Tja, ik kan er oon niks aan doen. het enige waar het wel best opvalt zijn mijn benen
Tuinkabouterquote:Op zondag 4 juli 2010 18:51 schreef Markster het volgende:
[..]
ik ook niet, ben zelf maar 170cm ()en ik ben tegen de 70kg, en ik ben al dun
(zeggen mensen ook wel eens tegen me)
M'n guns?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:14 schreef Diabox het volgende:
[..]
Waarschijnlijk valt het ook wel op aan je guns hoor
[..]
Tuinkabouter
En zo is het maar net! Je bent toch gewoon zo oud als je jezelf voelt.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:38 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik ga komende dinsdag rode stretchstof kopen en ga die skiiny broek precies namaken, maar dan 5 tot 6 cm langer. Tevens een mooie gelegenheid om eens een jeans te naaien (had ik nog geen ervaring mee)
Uiteraard laat ik jullie dan foto's zien van het verloop en eindresultaat.
Skinny jeans vind ik genoeg online, maar ze zijn meestal net iets te kort (gemiddels 5 cm) Opzich is dat niet zo'n probleem,. met hoge All stars (linnen schoenen) sluit de onderkant van de broek toch netjes aan. Maar voor 10 euro heb ik wel en perfect basis patroon (skinny jeans) om na te maken.
Voor mijn lengte 193 cm en 56 kg (net gewogen op een digitale weegschaal) is het niet makkelijk om een juiste skinny jeans te vinden. Maar ik vind ze op mijn figuur heel leuk staan. Lang en skinny heeft toch wel wat.![]()
De meeste mannen van mijn leeftijd zijn gewoon ouwe zakken geworden, heb pas geleden een oud klasgenoot van 30 jaar geleden ontmoet. Hij was zelfs 1 jaar jonger als mij, maar was kalend, een vadsig figuur en daarbij ook nog behaard als een gorilla., en kleedde hij zich ook nog als een vent van boven de 50 jaar. Nou dan zorg iki met mijn 44 jaar toch goed voor mijzelf.
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:38 schreef Fusionfreak het volgende:
De meeste mannen van mijn leeftijd zijn gewoon ouwe zakken geworden, heb pas geleden een oud klasgenoot van 30 jaar geleden ontmoet. Hij was zelfs 1 jaar jonger als mij, maar was kalend, een vadsig figuur en daarbij ook nog behaard als een gorilla., en kleedde hij zich ook nog als een vent van boven de 50 jaar. Nou dan zorg iki met mijn 44 jaar toch goed voor mijzelf.
Damn, ik ben 195 en weeg 90quote:Op zondag 4 juli 2010 20:57 schreef Diabox het volgende:
De een 1m93 @ 58kg en deze zelfs @ 56kg, wow.
68kg trouwens. Ik had me vergistquote:Op zondag 4 juli 2010 20:57 schreef Diabox het volgende:
De een 1m93 @ 58kg en deze zelfs @ 56kg, wow.
Die 38 is de breedte, die 30 is de lengte. In die broek verzuip ik en zal ongevveer 5 tot 7 cm te kort zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef fespo het volgende:
kwam deze toevallig tegen. 38 X 30 moet wel lang genoeg zijn toch
http://cgi.ebay.com/Levis-511-Mens-New-Red-Skinny-Jeans-0079-/330435064987?cmd=ViewItem&pt=US_CSA_MC_Jeans&var=&hash=item7dbabc33a0
Ik denk het wel omdat de oorspronkelijke broek mij ook perfect paste in de breedte, alleen de H&M broek was 5 cm te kort en dat heb ik bij deze broek langer gemaakt Ongeveer 7 tot 8 cm zodat ik weat extra lengte heb om om te zoomen en/of bij de knippen.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
Heb je nog meer fotos van je collectie? Ik vind het wel inspirerend namelijk!
Die heeft TS ook gekocht, uit elkaar gehaald, en een nieuwe gemaakt, omdat de H&M broek niet lang genoeg was.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:00 schreef Michhas het volgende:
Deze hadden ze een paar maanden geleden bij H&M, heb hem zelf in zwart en blauw, rood hadden ze ook!
Niet eerder is er iemand van dusdanig bazige aard geweest dan jij.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:08 schreef Fusionfreak het volgende:
Hier dan een foto waar ik die rode H&M skinny jeans aanheb, net voor 5 minuten terug genomen met een camera met zelfontspanner. De skinnybroek zit perfect, is alleen 5 cm te kort aan de onderkant.
[ afbeelding ]
Lang en skinny is toch aantrekkelijk, ja toch!
Dude, m'n ogenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:12 schreef Hooidraad het volgende:
TS, ik vind je kleding hier toch leuker
[ afbeelding ]
Zo fel zijn die kleuren toch niet? ik vind het heel mooi.quote:
Ik heb nu ook dezelfde skinny in felblauw en geel gemaakt, op marktplaats heb ik 2 felrode leggings gevonden (maat 36/38) de maat in de breedte is altijd goed, de lengte is vaak een probleem maar ik wil ze toch als een soort 3/4 legging dragen. Wel heb ik gemerkt dat als het warm buiten is dat de skinnyjeans iets te warm aanvoelen dan zijn de dunnere leggings weer een uitkomst,.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo fel zijn die kleuren toch niet? ik vind het heel mooi.
Ik heb wel foto's van die lange T shirts(mini jurkjes) en korte truitjes, maar voor langer haar zul je toch moeten wachten tot komende maanden of zelfs totvoorjaar 2011.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:46 schreef fespo het volgende:
heb je foto's van die jurkjes en langer haar?
ik hóóp het eigenlijk, dan ga ik echt stuk en zal ik hem voor de rest van mijns leven vererenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:22 schreef Lisztomania het volgende:
[..]
Maar wel een verdomd goede dan.
Absoluut niet.quote:
Misschien gebruikt deze zijn foto's danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:26 schreef VaderVanJezus het volgende:
Het is geen troll, een paar jaar terug heb ik hem ook op een ander forum gezien.
fusionfreak is geen troll, punt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Misschien gebruikt deze zijn foto's dan
Mag ik aan je vragen hoe je dat zo zeker weet?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
fusionfreak is geen troll, punt.
waarom, die bewijsdrang?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mag ik aan je vragen hoe je dat zo zeker weet?![]()
No offence hoor, gewoon een vraag.
Aldus sprak God.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom, die bewijsdrang?
hij is gewoon geen troll.
Nu je het zegt: Rijlessen met 42 jaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:08 schreef fespo het volgende:
bekijk zijn internet historie maar.
verder heeft hij in ik geloof 2007 een geniale reeks over zijn auto rijlessen gehad.
Nicequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nu je het zegt: Rijlessen met 42 jaar
Zeker ben ik echt, naast blauwe skinnyjeans heb ik vandaag deze kleding aangehad ttoen ik in de stad was. Heerlijk gewoon, kijk hier wordt ik nou blij en vrolijk van Ja toch.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:56 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Zeker ben ik echt, naast blauwe skinnyjeans heb ik vandaag deze kleding aangehad ttoen ik in de stad was. Heerlijk gewoon, kijk hier wordt ik nou blij en vrolijk van Ja toch.![]()
Felblauwe legging
Felrode All Stars
Felrood lang en wijd T shirt dat valt als een minijurkje
Felgeel kort T wijd shirt met wijde hals over dat rode shirt heen
[ afbeelding ]
Nu nog mijn haar langer zien te krijgen, dan is het helemaal toppie!![]()
De tering hé!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:56 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Zeker ben ik echt, naast blauwe skinnyjeans heb ik vandaag deze kleding aangehad ttoen ik in de stad was. Heerlijk gewoon, kijk hier wordt ik nou blij en vrolijk van Ja toch.![]()
Felblauwe legging
Felrode All Stars
[ afbeelding ]
Ik draag deze kleren niet om op te vallen of te provoceren, maar ik draag dit omdat die kleuren mij een goed gevoel geven en ik hierin mij gelukkig voel. Heb bijna 10 jaar lang (onder druk van mijn moeder) ''gewone'' kleren moeten dragen en mijn haren kort gehad, ik in die tijd was alleen maar depressief geweest en voelde mij zeer ongelukkig in de door moeders gekochte ''herenmode' ik voelde mij met haar gekochte kleren net een ouwe zak , totdat ik in contact kwam met een kleurrijke vrouw dat was voor mij de aanleiding en inspiratie geweest om mijn kleuren die ik voor die 10 jaar gedragen had weer aan te doen en weer nieuwe kleren zelf maken. Tevens kan ik nu ook mij stille verlangen om ''vrouwelijk'' uitziende kleding te dragen na 10 jaar weer oppakken en verwezelijken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De tering hé!Je gaat toch niet echt zo gekleed over straat? Dat iemand wars is van mode en trends, daar kan ik inkomen. Maar kom op zeg, heb je dan helemaal geen gevoel voor eigenwaarde?
Ik ben al blij als het wer halflang tot de schouders gaat komen, wat het haar hierna gaat doen laat ik dan gewoon op mij afkomen. Maar een ding staat vast....Geen kapper meer!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:50 schreef Ludwig. het volgende:
Hoe lang wil je het haar TS?
Oh en diep respect voor je.
Ziet er super uit, man. Nu nog een keer iets eten en jij wordt helemaal het mannetje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:56 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Felblauwe legging
Felrode All Stars
[ afbeelding ]
Na deze post neem ik mijn woorden terug.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:56 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Felblauwe legging
Felrode All Stars
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:18 schreef Supersoep het volgende:
Dat je je depressief voelt als je 'normaal' leeft heeft geen zak te maken met je kleding, maar met je leven in het algemeen.
Ik neem aan dat je geen relatie hebt, leeft van een uitkering en dat je enorm afhankelijk bent van je ouder(s) en dat op 44-jarige leeftijd.
Op die leeftijd is het waarschijnlijk al te laat voor je, maar wat heb je je leven vergald zeg.
Een vrouw met een slechte kledingsmaak dan ook nog.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:23 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom wil je er als een vrouw uit zien?
ben je aan het fappen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Topic doorgekeken, meer pics van TS !!
Hij zal nog steeds bij z'n moeder wonen. Hij heeft tot z'n 18e niet eens deelgenomen aan het verkeer. Ik ga er van uit dat z'n ouder(s) enorm, ENORM beschermend over hem waren. En dat kost hem nu de kop.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:25 schreef r3gi3boy het volgende:
Jouw moeder komt tot mij over als een verstandige vrouw die weet wat goed is voor haar zoon.
Haar zoon komt tot mij over als een persoon die volledig de realiteit uit het oog is verloren en in diens eigen wereld leeft als robin hood, maar dan onder invloed van psychedelische paddo's.
Er lopen heus wel meer van zulk soort types rond hoor. Alleen komen die er niet voor uit...quote:
uitkomen waarvoor?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:17 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Er lopen heus wel meer van zulk soort types rond hoor. Alleen komen die er niet voor uit...
Ik heb contact met enkele mannen (doen aan travestie) die met hun vrouwelijke creaties niet in het openbaar durven te verschijnen omdat ze bang zijn wat de buurt en anderen maensen wel niet gaan denken (dat ze ziek zijn bijvoorbeeld)quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:31 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Dat ze een eigen kledingstijl hebben, die de gemiddelde Nederlander niks vind.
En zo is het maar netquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:34 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik heb contact met enkele mannen (doen aan travestie) die met hun vrouwelijke creaties niet in het openbaar durven te verschijnen omdat ze bang zijn wat de buurt en anderen maensen wel niet gaan denken (dat ze ziek zijn bijvoorbeeld)
Ik laat mijn creaties wel zien, en hoe meer normaal dat ik doe tegenover mensen op straat doe hoe meer ze mij gaan accepteren en zelfs gesprekken met mij aangaan over mijn kleding. In het begoin werd ik vaak nageroepen door jongeren, daar ik hier niet aan toegegeven heb merk ik dat ze mij nu niet meer naroepen omdat ik gewoon die kleren blijf dragen en dat ze geen vat op mij hebben.
Ik maar denken dat Nederland tolerant is, nu te lezen aan veel reacties (enkele uitgezonderd) dit topic valt het mij behoorlijk tegen. Maargoed wat jullie ook vinden of denken ik draag gewoon deze kleren en blauwe, rode en sinds vandaag (net begonnen met het naaiwerk) ook een gele legging.
Ik geef je een punt, Nederland is lang niet zo tolerant als het beweert te zijn. Maar aan de andere kant moet je ook weten dat je de ''hokjesmentaliteit'' hier niet kunt veranderen, en ja, mensen zullen het ook raar vinden als je als een half-vrouw half-man over straat loopt, face it dat zal altijd zo blijven.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:34 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik heb contact met enkele mannen (doen aan travestie) die met hun vrouwelijke creaties niet in het openbaar durven te verschijnen omdat ze bang zijn wat de buurt en anderen maensen wel niet gaan denken (dat ze ziek zijn bijvoorbeeld)
Ik laat mijn creaties wel zien, en hoe meer normaal dat ik doe tegenover mensen op straat doe hoe meer ze mij gaan accepteren en zelfs gesprekken met mij aangaan over mijn kleding. In het begoin werd ik vaak nageroepen door jongeren, daar ik hier niet aan toegegeven heb merk ik dat ze mij nu niet meer naroepen omdat ik gewoon die kleren blijf dragen en dat ze geen vat op mij hebben.
Ik maar denken dat Nederland tolerant is, nu te lezen aan veel reacties (enkele uitgezonderd) dit topic valt het mij behoorlijk tegen. Maargoed wat jullie ook vinden of denken ik draag gewoon deze kleren en blauwe, rode en sinds vandaag (net begonnen met het naaiwerk) ook een gele legging.
Hier had ik ook al aan gedacht, maar dat gaat niet werken bij stretch en licra stoffen. Ik heb een lapje van die rode elfmaak skinny geprobeerd geverft te krijgen in dieper rood maar daar pakt de textielverf niet op, alleen op katoen, linnen en andere natuurlijke materialen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:00 schreef seasushi het volgende:
Maar goed even on topic. koop een skinny jeans, ontkleur deze en verf m daarna rood(geel, blauw, alle 3?)
Als ik deze opmerking goed begrepen heb durf jij mij wel uit te lachen met een ''vriend'' erbij, durf je dat dan ook als je mij alleen tegenkomt??quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef blckbb het volgende:
ik zou niks tegen je aanroepen als ik je op straat tegenkom, maar ik zou er zodra je het hoekje van de straat om bent wel om kunnen lachen met een vriend.
Je begrijpt mijn beeldspraak ongetwijfeld verkeerd, ik zou er in m'n eentje net zo goed om lachen. Niet in the face, ik hou er niet van mensen's zelfvertrouwen naar beneden te brengenquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:48 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Als ik deze opmerking goed begrepen heb durf jij mij wel uit te lachen met een ''vriend'' erbij, durf je dat dan ook als je mij alleen tegenkomt??
Toppunt van lafheid noem ik dat. Op jullie soort schijt ik op!!
Onlangs meegemaakt dat ik vanuit een rijdende auto werd nageropen als vuile homo door een jong gastje (zat naast de bestuurder) Laat ik de dag erop die zelfde jongen alleen tegenkomen op straat en heb hem aangesproken wat dat moest voorstellen dat naroepn vanuit die auto, hij reageerde stottering en zei dat het niet zo gemeend was. Zo zie je maar weer als je ze aleen tegenkomt schijten ze in de broek van angst en durven de jongeren hun bek niet open te trekken tegen mij.
Hier op fok is het nog makkelijker dingen te roepen, lekker anoniem vanuit de luie stoel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:48 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Als ik deze opmerking goed begrepen heb durf jij mij wel uit te lachen met een ''vriend'' erbij, durf je dat dan ook als je mij alleen tegenkomt??
Onlangs meegemaakt dat ik vanuit een rijdende auto werd nageropen als vuile homo door een jong gastje (zat naast de bestuurder) Laat ik de dag erop die zelfde jongen alleen tegenkomen op straat en heb hem aangesproken wat dat moest voorstellen dat naroepn vanuit die auto, hij reageerde stottering en zei dat het niet zo gemeend was. Zo zie je maar weer als je ze aleen tegenkomt schijten ze in de broek van angst en durven de jongeren hun bek niet open te trekken tegen mij.
Nee, hij zou je niet in je gezicht uitlachen maar pas wanneer jij het niet meer ziet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:48 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Onlangs meegemaakt dat ik vanuit een rijdende auto werd nageropen als vuile homo door een jong gastje (zat naast de bestuurder) Laat ik de dag erop die zelfde jongen alleen tegenkomen op straat en heb hem aangesproken wat dat moest voorstellen dat naroepen vanuit die auto, hij reageerde stottering en zei dat het niet zo gemeend was. Zo zie je maar weer als je ze alleen tegenkomt schijten ze in de broek van angst en durven de jongeren hun bek niet open te trekken tegen mij.
Linkjequote:Op zondag 15 augustus 2010 18:51 schreef erikkll het volgende:Mooie kerel, die Fusionfreak. Ik herinner me zijn rijles topics ook nog
Dat is waar, maar geef toe, wie zou er als hij het hoekje om is niet om lachen, kom op zeg.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:53 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Hier op fok is het nog makkelijker dingen te roepen, lekker anoniem vanuit de luie stoel.
14.gifquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, hij zou je niet in je gezicht uitlachen maar pas wanneer jij het niet meer ziet..Met of zonder vriend.
Doe even normaal (quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:48 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik woon in Heerlen en kom dagelijks veel op straat en in het bos, hij zall mij dan vaak zien in die kleren dan mag hij mij naroepen en kan hij zijn bevindingen dan hier bekendmaken. Hij mag zelfs een foto van mij maken en hiier plaatsen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, hij zou je niet in je gezicht uitlachen maar pas wanneer jij het niet meer ziet..Met of zonder vriend.
Waarom doet het jou zo veel dat je je pseudopsychologische dokter Phil stukjes keer op keer moet posten? Laat die kerel toch lekker in een legging rondlopen zonder er meteen freudiaans een of ander probleem op te plakken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Doe even normaal (x5 )
Als ik buiten een roze pruik en een luier zou dragen, dan verwacht ik dat ik nageroepen en uitgelachen word. Zo werkt het nu eenmaal. Je ziet er uit als een malloot en zo zal je ook in veel gevallen worden behandeld.
Mocht je een normale opvoeding hebben gehad, dan had je nu niet zo de drang gehad om jezelf zo tot over het gekke heen individueel op te stellen.
Hij wil je niet naroepen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:01 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik woon in Heerlen en kom dagelijks veel op straat en in het bos, hij zall mij dan vaak zien in die kleren dan mag hij mij naroepen en kan hij zijn bevindingen dan hier bekendmaken. Hij mag zelfs een foto van mij maken en hiier plaatsen.
Ben er helemaal klaar voor.
Doe vooral hypocriet. Je bent de eerste die er samen met je vriendinnen lekker om gaat staan gniffelen als hij voorbij loopt. De enige reden dat ik dit allemaal zeg is vanwege de vele thumbs up die deze gozer krijgt terwijl hij overduidelijk gewoon problemen heeft (gehad). Lees z'n vorige topics eens. Dat moet je niet aanmoedigen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Waarom doet het jou zo veel dat je je pseudopsychologische dokter Phil stukjes keer op keer moet posten? Laat die kerel toch lekker in een legging rondlopen zonder er meteen freudiaans een of ander probleem op te plakken.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:01 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik woon in Heerlen en kom dagelijks veel op straat en in het bos, hij zall mij dan vaak zien in die kleren dan mag hij mij naroepen en kan hij zijn bevindingen dan hier bekendmaken. Hij mag zelfs een foto van mij maken en hiier plaatsen.
Ben er helemaal klaar voor.
Denk je nou serieus dat die ''thumbs up'' serieus (misschien op een paar na dan) bedoeld zijn?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Doe vooral hypocriet. Je bent de eerste die er samen met je vriendinnen lekker om gaat staan gniffelen als hij voorbij loopt. De enige reden dat ik dit allemaal zeg is vanwege de vele thumbs up die deze gozer krijgt terwijl hij overduidelijk gewoon problemen heeft (gehad). Lees z'n vorige topics eens. Dat moet je niet aanmoedigen.
Ik loop trouwens ook niet te zeuren over het feit dat je blijkbaar eens in de les van Karl Popper hebt gehoord, of wel dan?
problemen heb je pas wanneer het jou of anderen in je leven belemmert, als hij zo toch goed in zijn vel zit, wie ben jij er dan om er een of andere stempel op te drukken?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Doe vooral hypocriet. Je bent de eerste die er samen met je vriendinnen lekker om gaat staan gniffelen als hij voorbij loopt. De enige reden dat ik dit allemaal zeg is vanwege de vele thumbs up die deze gozer krijgt terwijl hij overduidelijk gewoon problemen heeft (gehad). Lees z'n vorige topics eens. Dat moet je niet aanmoedigen.
Ik loop trouwens ook niet te zeuren over het feit dat je blijkbaar eens in de les van Karl Popper hebt gehoord, of wel dan?
Maak de volgende keer een foto, ik ben er nog niet uit of het nou een troll isquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Oh TS woont in Heerlen
Volgens mij heb hem ik al eens gezien
Ik weet niet of deze post (mede) op mij bedoeld is, maar ik wil nog benadrukken dat ik gewoon respect heb voor TS. Respect dat hij zich in deze kleding durft te vertonen en zich er goed in voelt, en écht, als hij zich er goed in voelt, prima! Echter zal hij vast wel weten dat niet iedereen dat zo vind en er echt wel op benadrukt zal worden. En vooralsnog heb ik een eigen mening en mag ik zeggen dat, ondanks ik er respect voor heb, hij er als een malloot uitziet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:26 schreef Fructidor het volgende:
Ik vind het echt walgelijk hoe sommige bekrompen mensen hier deze individualist tot op het bot afkraken. Hij heeft duidelijk veel plezier in het creatief bezig zijn met kleding en outfits, dat het misschien niet je smaak is zou kunnen, maar dat is toch geen reden om hem belachelijk te maken?
Eigenlijk is dat een samenvatting van wat ik met mijn laatste posts probeer te zeggenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
't Zal mij echt aan mijn reet roesten waar wie dan ook in wil lopen, maar ik zal ook wel een-gezicht opzetten als ik zoiets langs zie komen lopen.
Inderdaad, zo denk ik er ook over. Er zijn volgens mij maar weinig mensen die dequote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
't Zal mij echt aan mijn reet roesten waar wie dan ook in wil lopen, maar ik zal ook wel een-gezicht opzetten als ik zoiets langs zie komen lopen.
Oke ik zal het proberenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maak de volgende keer een foto, ik ben er nog niet uit of het nou een troll is
Ik benoem zijn kleding niet als probleem, maar als uiting van een probleem. Er bestaat naar mijn mening een wezenlijk verschil tussen gevoel voor mode en en clown outfits. (Hide van X Japanquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
problemen heb je pas wanneer het jou of anderen in je leven belemmert, als hij zo toch goed in zijn vel zit, wie ben jij er dan om er een of andere stempel op te drukken?
Je sneer begrijp ik niet, je mag sowieso best over mijn opleiding zeuren hoor
In Maastricht is er een winkel Toppop, (ofzoiets) en die verkopen dergelijke zaken wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 04:12 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik vind de kleren van TS maar mainstream. Waar ik woon lopen we allemaal zo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:39 schreef trovey het volgende:
TS is een schoolvoorbeeld dat je bij het ouder worden op een gegeven moment schijt aan iedereen hebt. Ga zo door TS, jij moet je leven leiden zoals jij dat wilt.
Nee nachtööl dat moet hij niet. Hij moet met mij verkeren, en samen met mij op Goeree-Overflakkee gaan wonen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:39 schreef trovey het volgende:
TS is een schoolvoorbeeld dat je bij het ouder worden op een gegeven moment schijt aan iedereen hebt. Ga zo door TS, jij moet je leven leiden zoals jij dat wilt.
Dit vind ik nou leuke kleding, zulke lange T shirts met wijde hals die als een mini jurkje vallen. Dit heb ik nu dan ook besteld. Hieronder draag ik dan een legging over dat lange shirt draag ik dan een kort (kleurig) zelfgebreid vestje. Omdat ik lang en slank ben staat mij dit soort kleding goed.quote:
Prachtig en een prima idee. Weer eens wat anders, maar toch eenvoudig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dit vind ik nou leuke kleding, zulke lange T shirts met wijde hals die als een mini jurkje vallen. Dit heb ik nu dan ook besteld. Hieronder draag ik dan een legging over dat lange shirt draag ik dan een kort (kleurig) zelfgebreid vestje. Omdat ik lang en slank ben staat mij dit soort kleding goed.
Het paarse shirt ga ik dan namaken in felgeel of felrood.
Het is de eenvoud die mij aanspreekt.
[ afbeelding ]
het zal je leeftijd wel zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik benoem zijn kleding niet als probleem, maar als uiting van een probleem. Er bestaat naar mijn mening een wezenlijk verschil tussen gevoel voor mode en en clown outfits. (Hide van X Japan)
Ik zal zo iemand nooit uitlachen in z'n gezicht of wat dan ook, maar zoals Harajuka zegt, een innerlijkezal er altijd zijn.
Mensen zullen accepteren dat hij zich zo kleedt, maar negatieve reacties zijn niet totaal onbegrijpelijk lijkt me.
En ik maak je opleiding niet belachelijk. Jij vond het nodig om te vermelden dat ik me graag als een Dr. Phil wil profileren ofzo en ik maak de vergelijking met je input in dat Derek Ogilvie topic waar jij graag laat zien dat je iets van wetenschapsfilosofie afweet.
Het staat dat grietje al niet al te best.. Ik denk niet dat het jou beter zou staan..quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dit vind ik nou leuke kleding, zulke lange T shirts met wijde hals die als een mini jurkje vallen. Dit heb ik nu dan ook besteld. Hieronder draag ik dan een legging over dat lange shirt draag ik dan een kort (kleurig) zelfgebreid vestje. Omdat ik lang en slank ben staat mij dit soort kleding goed.
Het paarse shirt ga ik dan namaken in felgeel of felrood.
Het is de eenvoud die mij aanspreekt.
[ afbeelding ]
Pics om het tegendeel te bewijzenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:45 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Het staat dat grietje al niet al te best.. Ik denk niet dat het jou beter zou staan..
Waarom hang jij je eigenwaarde op aan enkel de kleding die je draagt?quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:39 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik draag deze kleren niet om op te vallen of te provoceren, maar ik draag dit omdat die kleuren mij een goed gevoel geven en ik hierin mij gelukkig voel. Heb bijna 10 jaar lang (onder druk van mijn moeder) ''gewone'' kleren moeten dragen en mijn haren kort gehad, ik in die tijd was alleen maar depressief geweest en voelde mij zeer ongelukkig in de door moeders gekochte ''herenmode' ik voelde mij met haar gekochte kleren net een ouwe zak , totdat ik in contact kwam met een kleurrijke vrouw dat was voor mij de aanleiding en inspiratie geweest om mijn kleuren die ik voor die 10 jaar gedragen had weer aan te doen en weer nieuwe kleren zelf maken. Tevens kan ik nu ook mij stille verlangen om ''vrouwelijk'' uitziende kleding te dragen na 10 jaar weer oppakken en verwezelijken.
Mijn verlangen om deze kleren te dragen is zo groot dat ik zelfs het contact met mijn moeder verbroken heb omdat zij mij maar niet wilt accepteren zoals ik ben. Mijn moeder wilt het liefst hebben dat ik op mijn leeftijd als een man erbij ga lopen en ze vind dat ik te oud ben om zulke (alternatieve) andere kleding te dragen.
Zou wel eens kunnen, maar ik zou wel graag willen weten waar en wanneer jij mij dan gezien heb. Dan kan ik zeggen of je gelijk heb.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:12 schreef Rechterbal het volgende:
TS is echt. Zag hem in Heerlen rondlopen.
Mijn buren en buurtbewoners vinden het wel apart en accepteren mij helemaal. Ik heb alleen vast van jongeren en en schooljeugd die mij vaak naroepen. Vooral de jeugd tussen pakweg 12 en 20 jaar zijn echt rete irritant, maar ik blijf deze kleding toch dragen. Heb inmiddels vrijwel alle mijn ''normale'' kleidng naar de kringloop gebracht.quote:Op zaterdag 25 september 2010 07:56 schreef appelfan het volgende:
Wat vinden naasten en collega's van jouw stijl?
Nogmaals, waarom is kleding zó belangrijk voor je dat je het waard vindt om voor nageroepen te worden?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:16 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Mijn buren en buurtbewoners vinden het wel apart en accepteren mij helemaal. Ik heb alleen vast van jongeren en en schooljeugd die mij vaak naroepen. Vooral de jeugd tussen pakweg 12 en 20 jaar zijn echt rete irritant, maar ik blijf deze kleding toch dragen. Heb inmiddels vrijwel alle mijn ''normale'' kleidng naar de kringloop gebracht.
Welke combinatie ik ook draag, het is voor de meeste mensen toch nooit goed. Het zijn maar 3 kleuren en meestal wordt ik als superman of als pipo nageroepen. Ik vind de kleuren geel, rood en blauw gewoon een van mijn favorieten, ook met zwart combineer ik wel eens graag (bv zwart met geel of zwart met rood)quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom is kleding zó belangrijk voor je dat je het waard vindt om voor nageroepen te worden?
Je kan ook een middenweg kiezen. Kleurrijke kleding dat wel goed staat bijv.
Deels mee eens. Ik wil ook wel in de zomer in enkel badkleding rond lopen, maar toch doe ik het niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom is kleding zó belangrijk voor je dat je het waard vindt om voor nageroepen te worden?
Je kan ook een middenweg kiezen. Kleurrijke kleding dat wel goed staat bijv.
Niks van aantrekken van die rotjeugd. Je bent zoals je bent.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:16 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Mijn buren en buurtbewoners vinden het wel apart en accepteren mij helemaal. Ik heb alleen vast van jongeren en en schooljeugd die mij vaak naroepen. Vooral de jeugd tussen pakweg 12 en 20 jaar zijn echt rete irritant, maar ik blijf deze kleding toch dragen. Heb inmiddels vrijwel alle mijn ''normale'' kleidng naar de kringloop gebracht.
1.80 denk ik met 55 kilo hierquote:
Zou je niet eens wat gaan eten dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:50 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
1.80 denk ik met 55 kilo hier![]()
Broeken zijn bij mij altijd te wijd
Ik eet al veel maar ik kom niet bij, zelfs heb ik ook een speciaal aankom dieet gevolgd en het heeft niet geholpen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zou je niet eens wat gaan eten dan?
Zeg je dat ook tegen dikkere mensen? Dat ze maar eens minder moeten gaan eten? Het is niet altijd zo simpel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zou je niet eens wat gaan eten dan?
Wel kan ik zeggen dat je dan gewoon niet genoeg eet. Ook al denk je van wel. Een dieet volgen via een specialist zal waarschijnlijk weinig helpen inderdaad, omdat ze er geen kaas van hebben gegeten.quote:Ik eet al veel maar ik kom niet bij, zelfs heb ik ook een speciaal aankom dieet gevolgd en het heeft niet geholpen.
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen dikkere mensen? Dat ze maar eens minder moeten gaan eten?
Omdat het vaak so simpel niet is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:41 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen?
Mooie kleur iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:44 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Welke combinatie ik ook draag, het is voor de meeste mensen toch nooit goed. Het zijn maar 3 kleuren en meestal wordt ik als superman of als pipo nageroepen. Ik vind de kleuren geel, rood en blauw gewoon een van mijn favorieten, ook met zwart combineer ik wel eens graag (bv zwart met geel of zwart met rood)
IK probeer juist de gulden middenweg te zoeken, niet te veel kleuren, maar ik probeer juiist allerlij combinatie's uit. Vooral de kleurige beenwarmers vond ik toch niet iets te, deze heb ik nu vervangen door beenwarmers in iets zachtere kleuren.
Ook en mooie kleur vind ik pistache groen (dus niet dat harde legergroen) ik heb hiervan een wijde jas gevonden op marktplaats en die staat perfect op een wijde rode broek met daaronder een lang geel T shirt.
[ afbeelding ]
Van deze kleur ga ik nog een wijde broek naaien, bij V&D hadden ze precies deze kleur liggen in tricot hoeslakerns, ga ik vanmiddg een paar pakken van kopen.
Wtfquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:40 schreef Supersoep het volgende:
Mijn god, ik weet nog dat ik ooit bij een dietist zat. Haar advies was maar om bier te gaan drinken.![]()
![]()
![]()
Welkom bij de club zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:50 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
1.80 denk ik met 55 kilo hier![]()
Broeken (zelfs veel skinny's) zijn mij ook te wijd. Damesmaat 36 past qua breedte mij nog het beste. Gek maar waar bij Bristol hebben ze uitgerekend lange damesmaten in deze broeken, maar de kleinere maten zijn altijd zo weg. Ik heb de enige zwarte skinny in maat 36 eruit gehaald die ze in de filialen in Heerlen hadden hangen. .quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:50 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Broeken zijn bij mij altijd te wijd
Dat is niet de gulden middenweg... de gulden middenweg zou zijn als je een spijkerbroek aandoet met daarop bijvoorbeeld een gewoon knalrood t-shirt (niet zo'n wijd geval) en daarop een knalgeel vest, ofzo. Je kleding is niet zo extreem door de kleuren op zich, maar door de modellen in die kleuren. Als je normale modellen zou dragen in die kleuren, kom je veel normaler over terwijl je wel je eigen fijne kleuren aan kunt doen. (Als je dat zou willen, dan).quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:44 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Welke combinatie ik ook draag, het is voor de meeste mensen toch nooit goed. Het zijn maar 3 kleuren en meestal wordt ik als superman of als pipo nageroepen. Ik vind de kleuren geel, rood en blauw gewoon een van mijn favorieten, ook met zwart combineer ik wel eens graag (bv zwart met geel of zwart met rood)
IK probeer juist de gulden middenweg te zoeken, niet te veel kleuren, maar ik probeer juiist allerlij combinatie's uit. Vooral de kleurige beenwarmers vond ik toch niet iets te, deze heb ik nu vervangen door beenwarmers in iets zachtere kleuren.
Ook en mooie kleur vind ik pistache groen (dus niet dat harde legergroen) ik heb hiervan een wijde jas gevonden op marktplaats en die staat perfect op een wijde rode broek met daaronder een lang geel T shirt.
[ afbeelding ]
Van deze kleur ga ik nog een wijde broek naaien, bij V&D hadden ze precies deze kleur liggen in tricot hoeslakerns, ga ik vanmiddg een paar pakken van kopen.
Mijn vriend heeft ook breedtemaat 28/29 en die kan ook altijd wel herenbroeken vinden in die maat, hoor. Je moet alleen misschien naar een iets gespecialiseerdere (en duurdere) winkel...quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:22 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Welkom bij de club zou ik zeggen.![]()
[..]
Broeken (zelfs veel skinny's) zijn mij ook te wijd. Damesmaat 36 past qua breedte mij nog het beste. Gek maar waar bij Bristol hebben ze uitgerekend lange damesmaten in deze broeken, maar de kleinere maten zijn altijd zo weg. Ik heb de enige zwarte skinny in maat 36 eruit gehaald die ze in de filialen in Heerlen hadden hangen. .
Klopt, niemand die je uit gaat lachen als je felle kleuren draagt maar wel in normale vormen zegmaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:07 schreef Skochsela het volgende:
[..]
Dat is niet de gulden middenweg... de gulden middenweg zou zijn als je een spijkerbroek aandoet met daarop bijvoorbeeld een gewoon knalrood t-shirt (niet zo'n wijd geval) en daarop een knalgeel vest, ofzo. Je kleding is niet zo extreem door de kleuren op zich, maar door de modellen in die kleuren. Als je normale modellen zou dragen in die kleuren, kom je veel normaler over terwijl je wel je eigen fijne kleuren aan kunt doen. (Als je dat zou willen, dan).
Dit vind ik juist heel aantrekkelijkl al weet ik net zo goed als jou dat die foto flink gephoteshopt is, maar het feit dat iemand lang en erg dun is is voor mij onweerstaanbaar. Daar ik dat zelf ook ben. Ja toch!quote:
Hier heb ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:53 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dit vind ik juist heel aantrekkelijkl al weet ik net zo goed als jou dat die foto flink gephoteshopt is, maar het feit dat iemand lang en erg dun is is voor mij onweerstaanbaar. Daar ik dat zelf ook ben. Ja toch!![]()
Ik vind mezelf eigenlijk nog iets te dik.![]()
Heb net twee zg ''treggings'' (dat houdt het midden tussen een legging en skinnyjeans, maar dan in dikkere stretchstof) gekocht in maat 36 bij H&M in de kleuren felblauw en zwart en die passen mij perfect, ook bij H&M hebben ze lange damesmaten in deze broeken zowel in de maten 36 en 38, alleen ze hadden geen felrood in de collectie.
Nou, hier dus bewijs dat je knettergek bent. Te dik terwijl je nu al geen gram vet op je lichaam hebt en de botten steken er gewoon uit. Waar ben je toch mee bezig, kerel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:53 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dit vind ik juist heel aantrekkelijkl al weet ik net zo goed als jou dat die foto flink gephoteshopt is, maar het feit dat iemand lang en erg dun is is voor mij onweerstaanbaar. Daar ik dat zelf ook ben. Ja toch!![]()
Heb net twee zg ''treggings'' (dat houdt het midden tussen een legging en skinnyjeans, maar dan in dikkere stretchstof) gekocht in maat 36 bij H&M in de kleuren felblauw en zwart en die passen mij perfect, ook bij H&M hebben ze lange damesmaten in deze broeken zowel in de maten 36 en 38, alleen ze hadden geen felrood in de collectie.
Mochten ze ooit "Escape From Sobibor 2" gaan filmen, dan moet je vooral naar de casting gaan!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:40 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Deze lengte en gewicht heb ik zelf ook.
Keihard maar iemand moet hem toch de waarheid vertellenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, hier dus bewijs dat je knettergek bent. Te dik terwijl je nu al geen gram vet op je lichaam hebt en de botten steken er gewoon uit. Waar ben je toch mee bezig, kerel.
En dan vraag je je af waarom je zoveel problemen hebt met je haar. Je krijgt gewoon totaal geen vitamines binnen en op die foto's van je is dat enorm duidelijk geworden.
Je ziet er sowieso al niet uit, en dan maakt je kledingkeuze dat nóg erger.
Lees voortaan even het topic door voordat ej gaat postenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:09 schreef Nezhi het volgende:
Je moet kleding met een betere pasvorm dragen, je ziet er net uit als een lopende tent. Kleurtjes maken niet uit. En heb je anorexia of bulimia ofzo?
http://www.google.nl/imag(...)QwAw&biw=969&bih=542quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:15 schreef fespo het volgende:
ja doe eens een foto want treggings ken ik ook niet.
Ben je gestoord?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:53 schreef Fusionfreak het volgende:
Kruising tussen legging en trousers...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:15 schreef fespo het volgende:
ja doe eens een foto want treggings ken ik ook niet.
Fusion, deze man heeft gelijk. Waarom doe je jezelf dit aan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, hier dus bewijs dat je knettergek bent. Te dik terwijl je nu al geen gram vet op je lichaam hebt en de botten steken er gewoon uit. Waar ben je toch mee bezig, kerel.
En dan vraag je je af waarom je zoveel problemen hebt met je haar. Je krijgt gewoon totaal geen vitamines binnen en op die foto's van je is dat enorm duidelijk geworden.
Je ziet er sowieso al niet uit, en dan maakt je kledingkeuze dat nóg erger.
Nee maar dat zijn dus allemaal vrouwen(benen) die een tregging dragen. Ik was benieuwd hoe hij op mannen benen staatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:55 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imag(...)QwAw&biw=969&bih=542
Is dat nou zo moeilijk??
Wat is er nou ''ziekelijk'' aan als je lang en erg mager aantrekkelijk vind??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
En die vrouw op dat plaatje aantrekkelijk vinden is ook wel erg ziekelijk.
Gast!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:53 schreef Fusionfreak het volgende:
Gast, zo dun zijn is gewoon niet gezond. Daarom is het ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:52 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Wat is er nou ''ziekelijk'' aan als je lang en erg mager aantrekkelijk vind??
Ik doeals ik flinke vrouwen en ook mannen zie, zeker als ze zelf vinden dat ze niet te dik zijn.
Veel (haast de helft) van alle mannen (en ook veel vrouwen) van mijn leeftijd hebben allemaal een vadsig figuur, dikke billen, armen en benen en vooral die buikjes bij mannen vind ik echt om te.![]()
![]()
Bedoel je daarmee mijn foto's?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:55 schreef blckbb het volgende:
(Je lijkt wel een tienermeisje overigens)
Voor een man heb je ook een heel mooi figuurtje hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee mijn foto's?![]()
Afgelopen dagen was ik kleurrijk gekleed in legging en wijde T shirts op weg naar mijn vaste wandelbos en liepen er twee jongens aan de overkant van de straat die aanstalte maakte om mij te willen naroepen,maar schijnbaar wisten ze niet precies wat ze wilde zeggen en toen zei een hardop.. Die is dun zeg
.
Dit ervaarde ik als een compliment.
Nee, hij bedoelt je gedrag en mening over je ideaaltype qua gewicht. Alsof je een 15 jarig meisje bent met anorexia dat het maar niet wil inzien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Afgelopen dagen was ik kleurrijk gekleed in legging en wijde T shirts op weg naar mijn vaste wandelbos en liepen er twee jongens aan de overkant van de straat die aanstalte maakte om mij te willen naroepen,maar schijnbaar wisten ze niet precies wat ze wilde zeggen en toen zei een hardop.. Die is dun zeg
.
Dat is geen compliment geloof me. Ga alsjeblieft wat eten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
.
Ben je nu serieus?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Voor een man heb je ook een heel mooi figuurtje hoorBlijft gewoon je eigen kledij dragen, het staat je goed.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef Penisbaard het volgende:
Voor een man heb je ook een heel mooi figuurtje hoorBlijft gewoon je eigen kledij dragen, het staat je goed.
quote:
Ik dacht eerst ook dat het een grap was, maar TS gaat het serieus nemen dus dat lijkt me niet heel slim om te gaan zeggen hier.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:19 schreef _Loki het volgende:
Ik raad je toch écht aan om hulp te zoeken, al is het maar bij de huisarts. Je bent duidelijk niet te dik, je hebt ernstig dunne armen en een ingevallen gezicht. Dat je haar niet wilt groeien is duidelijk omdat je niet genoeg stoffen binnenkrijgt om het te laten groeien. Waarschijnlijk zie je het zelf niet, maar dat is ook deel ervan. Alsjeblieft, geloof ons nou en vraag een deskundige om zijn mening. Waarschijnlijk is het dezelfde als de onze. Hoe mooi je dun ook vind, laat het niet ten koste gaan van je gezondheid.
Ik moet ook alles uitleggen hierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat het een grap was, maar TS gaat het serieus nemen dus dat lijkt me niet heel slim om te gaan zeggen hier.
Er viel al niets meer uit te leggen hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik moet ook alles uitleggen hier
Een modified tenso voor jou.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik moet ook alles uitleggen hier
Een modified tenso voor jou.
[ afbeelding ]
Die persoon op de foto bestaat wel....maar de vraag is idd of het TS isquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:54 schreef Toky het volgende:
OMG ja hier moet ik gewoon ff reageren...(hoe ben ik eigenlijk in godsnaam hier gekomen)![]()
kom toch op jongens, dit is zo nep als wat...der bestaan toch niet zulke labiele mensen, behalve in gekkenhuizen, waarom zou zulk persoon als op die foto's op een forum komen waar vooral jeugd zit als ie claimt uitgescholden door diezelfde jeugd te worden...
btw als ie echt is, daag ik m uit om een papier te maken , waarop ie schrijft 'loser' ', houd het voor zich en dan maakt hij een foto ervan....
(ps als je nog een anorexia-tip wilt topicstarter, want je bent al zo dik: maak watten nat en eet ze op, neemt je hongergevoel weg...werkt geweldig)
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt je gedrag en mening over je ideaaltype qua gewicht. Alsof je een 15 jarig meisje bent met anorexia dat het maar niet wil inzien.
Schijt hebben is één ding, compleet achterlijk zijn door in je eigen wereld te leven is weer iets anders.
Het haar is de afgelopen 2 maanden zeker gegroeoid, bekijk de twee foto's maar eens in dat topic.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:40 schreef Hooidraad het volgende:
Dit legendarische topic is helemaal opgeschoond
Haargroei op hoofd tot welke leeftijd groeit het nog?
Eens.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:19 schreef _Loki het volgende:
Ik raad je toch écht aan om hulp te zoeken, al is het maar bij de huisarts. Je bent duidelijk niet te dik, je hebt ernstig dunne armen en een ingevallen gezicht. Dat je haar niet wilt groeien is duidelijk omdat je niet genoeg stoffen binnenkrijgt om het te laten groeien. Waarschijnlijk zie je het zelf niet, maar dat is ook deel ervan. Alsjeblieft, geloof ons nou en vraag een deskundige om zijn mening. Waarschijnlijk is het dezelfde als de onze. Hoe mooi je dun ook vind, laat het niet ten koste gaan van je gezondheid.
Ik denk dat er helaas met FF meer mis is dan alleen anorexia.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:59 schreef _Loki het volgende:
Vrees het ook. Maar dat hoort erbij, vaak duurt het een hele tijd in therapie voor zulke mensen aannemen dat het toch echt een stoornis is en dat hun eigen beeld van hun lichaam verstoord is. Hij zei zelf ook dat zijn uiterlijk vroeger erg gecontroleerd werd door zijn moeder. Dat kan heel erg goed een van de oorzaken zijn, en dat dit een soort gevoel geeft dat hij eindelijk zelf controle heeft over zijn uiterlijk, in kleding en gewicht.
Aan je foto's te zien hoop ik met heel mijn hart dat jij die vrouw met rust heb gelaten en niet dat je: heur haar hebt gebruikt om te verwerken in die mooie gele trui van je/haar huid als kleed nu gebruikt/ ze nu in hapklare stukken in de vriezer ligtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:36 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Afgelopen week kwam ik haar tijdens een wandeling tegen en ze was kwaad dat ik dezelfde kleuren als haar draagde, zij liet mij wel eerst foto's bij haar thuis maken en van haar zelf en haar creaties. Maar ze wilde niet hebben dat ik het zelfde ging dragen, omdat zij vind dat ze het alleenrecht heeft om met geel,rood en blauw te dragen
Dat was wel duidelijk ja.quote:Op zondag 10 oktober 2010 08:43 schreef appelfan het volgende:
Fushionfreak is autistisch, in eerdere topics heeft hij dat zelf gezegd.
Dit klopt voor het grootse deel, mijn moeder (maar vooral haar nieuwe vriend, zo'n oude dominante zak! ) hebben mij jarenlang zover gekregen (onder druk) dat ik mij helemaal moest kleden (en ook veel eten) dat ik mij doodongelukkig voelde en zelfs een depressievve periode heb meegemaakt. In april jl heb ik de band met mijn moeder verbroken en haar telefoonnummer geblokkeerd. Ik voelde dit als een bevrijding en sinds een paar maanden vol ik mij gelukkiger en kan ik, tenimste weer aan mijn figuur werken zoals ik, dat wil (hoef nog maar een paar kg te gaan) en kan ik na 10 jaar weer mijn haar lang laten groeien en weer vrouwelijk uitziende kleding dragen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:59 schreef _Loki het volgende:
Vrees het ook. Maar dat hoort erbij, vaak duurt het een hele tijd in therapie voor zulke mensen aannemen dat het toch echt een stoornis is en dat hun eigen beeld van hun lichaam verstoord is. Hij zei zelf ook dat zijn uiterlijk vroeger erg gecontroleerd werd door zijn moeder. Dat kan heel erg goed een van de oorzaken zijn, en dat dit een soort gevoel geeft dat hij eindelijk zelf controle heeft over zijn uiterlijk, in kleding en gewicht.
Ik kan me hier niks bij voorstellen, schiet eens een foto dan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:13 schreef Fusionfreak het volgende:
Blauwe tregging die van H&M
Geel tuniekjurkje met taiilekoordje die je op de rug moet striikken
Onder die tuniekjurkje een felblauw singlet met spagettibandjes
Felrrood gebreid wijd vestje
Grote gele oorringen
Felgele gewatteerde huisslippers van Crocs
Wat doe je zoal tijdens je vaste boswandeling? Kinderen verkrachten? Of is het gewoon heel onschuldig bloemen plukken wat je dan doet?quote:Ik heb nu echt goede zin, als mij haar langer is komen er gekleurde haarspelden in en ga ik met die kleren(op de slippers na) komend vroorjaar mijn vaste boswandeling maken.
Wandelen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat doe je zoal tijdens je vaste boswandeling? Kinderen verkrachten? Of is het gewoon heel onschuldig bloemen plukken wat je dan doet?
denk niet dat ie groen licht krijgt van het genderteam, nee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou me laten ombouwen.
Tegelijkertijd denk ik niet dat je daar lichamelijk fit genoeg voor bent, maar ja...
Al die vrouwen hier die zich iedere morgen met moeite in hun maatje 42 weten te wikkelenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:23 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het ranzig, hoe dun je bent. Sorry, maar een vrouw bij wie haar nekbotten (een van je eerste fotos) zo afsteken is al lelijjk, maar bij een vent is het gewoon nog viezer. Ik heb er gewoon een naar gevoel van in mn maag. Bah.
Verder vind ik je een echte baas, ieder zijn eigen stilo zeg ik altijdquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:13 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dit klopt voor het grootse deel, mijn moeder (maar vooral haar nieuwe vriend, zo'n oude dominante zak! ) hebben mij jarenlang zover gekregen (onder druk) dat ik mij helemaal moest kleden (en ook veel eten) dat ik mij doodongelukkig voelde en zelfs een depressievve periode heb meegemaakt. In april jl heb ik de band met mijn moeder verbroken en haar telefoonnummer geblokkeerd. Ik voelde dit als een bevrijding en sinds een paar maanden vol ik mij gelukkiger en kan ik, tenimste weer aan mijn figuur werken zoals ik, dat wil (hoef nog maar een paar kg te gaan) en kan ik na 10 jaar weer mijn haar lang laten groeien en weer vrouwelijk uitziende kleding dragen.
Zit nu achter de PC en hab nu aan..
Blauwe tregging die van H&M
Geel tuniekjurkje met taiilekoordje die je op de rug moet striikken
Onder die tuniekjurkje een felblauw singlet met spagettibandjes
Felrrood gebreid wijd vestje
Grote gele oorringen
Felgele gewatteerde huisslippers van Crocs
Ik heb nu echt goede zin, als mij haar langer is komen er gekleurde haarspelden in en ga ik met die kleren(op de slippers na) komend vroorjaar mijn vaste boswandeling maken.
Jij hebt liever het model op die foto dan iemand met maatje 42?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Al die vrouwen hier die zich iedere morgen met moeite in hun maatje 42 weten te wikkelen. Jullie zijn allemaal jaloers op zijn figuur.
Eigenlijk wel ja. De prachtige kleurstellingen bevallen me wel. Het is zo jammer dat jullie hem niet respecteren. Geef hem gewoon een kans.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij hebt liever het model op die foto dan iemand met maatje 42?
ja, hap hap.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Al die vrouwen hier die zich iedere morgen met moeite in hun maatje 42 weten te wikkelen. Jullie zijn allemaal jaloers op zijn figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |