abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87365029
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee, hij bedoelt je gedrag en mening over je ideaaltype qua gewicht. Alsof je een 15 jarig meisje bent met anorexia dat het maar niet wil inzien.

Schijt hebben is één ding, compleet achterlijk zijn door in je eigen wereld te leven is weer iets anders.
:Y ^O^
graag verwijderen
pi_87367447
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:40 schreef Hooidraad het volgende:
Dit legendarische topic is helemaal opgeschoond ;(

Haargroei op hoofd tot welke leeftijd groeit het nog?
Het haar is de afgelopen 2 maanden zeker gegroeoid, bekijk de twee foto's maar eens in dat topic. :)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:43:54 #278
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_87368361
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:19 schreef _Loki het volgende:
Ik raad je toch écht aan om hulp te zoeken, al is het maar bij de huisarts. Je bent duidelijk niet te dik, je hebt ernstig dunne armen en een ingevallen gezicht. Dat je haar niet wilt groeien is duidelijk omdat je niet genoeg stoffen binnenkrijgt om het te laten groeien. Waarschijnlijk zie je het zelf niet, maar dat is ook deel ervan. Alsjeblieft, geloof ons nou en vraag een deskundige om zijn mening. Waarschijnlijk is het dezelfde als de onze. Hoe mooi je dun ook vind, laat het niet ten koste gaan van je gezondheid.
Eens.

Helaas denk ik niet (gezien z'n post verleden) dat FF op welke vorm van kritiek dan ook in zal gaan...
Hallon!
pi_87368855
Vrees het ook. Maar dat hoort erbij, vaak duurt het een hele tijd in therapie voor zulke mensen aannemen dat het toch echt een stoornis is en dat hun eigen beeld van hun lichaam verstoord is. Hij zei zelf ook dat zijn uiterlijk vroeger erg gecontroleerd werd door zijn moeder. Dat kan heel erg goed een van de oorzaken zijn, en dat dit een soort gevoel geeft dat hij eindelijk zelf controle heeft over zijn uiterlijk, in kleding en gewicht.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:02:32 #280
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_87368920
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:59 schreef _Loki het volgende:
Vrees het ook. Maar dat hoort erbij, vaak duurt het een hele tijd in therapie voor zulke mensen aannemen dat het toch echt een stoornis is en dat hun eigen beeld van hun lichaam verstoord is. Hij zei zelf ook dat zijn uiterlijk vroeger erg gecontroleerd werd door zijn moeder. Dat kan heel erg goed een van de oorzaken zijn, en dat dit een soort gevoel geeft dat hij eindelijk zelf controle heeft over zijn uiterlijk, in kleding en gewicht.
Ik denk dat er helaas met FF meer mis is dan alleen anorexia. :') 't Is allemaal best triest als je erover nadenkt.
Hallon!
pi_87368973
Ik bedenk me nu trouwens pas wat voor rare wending van onderwerp er hier ineens heeft plaatsgevonden :')
pi_87371342
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:36 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Afgelopen week kwam ik haar tijdens een wandeling tegen en ze was kwaad dat ik dezelfde kleuren als haar draagde, zij liet mij wel eerst foto's bij haar thuis maken en van haar zelf en haar creaties. Maar ze wilde niet hebben dat ik het zelfde ging dragen, omdat zij vind dat ze het alleenrecht heeft om met geel,rood en blauw te dragen

Aan je foto's te zien hoop ik met heel mijn hart dat jij die vrouw met rust heb gelaten en niet dat je: heur haar hebt gebruikt om te verwerken in die mooie gele trui van je/haar huid als kleed nu gebruikt/ ze nu in hapklare stukken in de vriezer ligt
  zondag 10 oktober 2010 @ 08:43:35 #283
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_87377029
Fushionfreak is autistisch, in eerdere topics heeft hij dat zelf gezegd.
pi_87381001
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 08:43 schreef appelfan het volgende:
Fushionfreak is autistisch, in eerdere topics heeft hij dat zelf gezegd.
Dat was wel duidelijk ja.
pi_87424078
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:59 schreef _Loki het volgende:
Dit klopt voor het grootse deel, mijn moeder (maar vooral haar nieuwe vriend, zo'n oude dominante zak! ) hebben mij jarenlang zover gekregen (onder druk) dat ik mij helemaal moest kleden (en ook veel eten) dat ik mij doodongelukkig voelde en zelfs een depressievve periode heb meegemaakt. In april jl heb ik de band met mijn moeder verbroken en haar telefoonnummer geblokkeerd. Ik voelde dit als een bevrijding en sinds een paar maanden vol ik mij gelukkiger en kan ik, tenimste weer aan mijn figuur werken zoals ik, dat wil (hoef nog maar een paar kg te gaan) en kan ik na 10 jaar weer mijn haar lang laten groeien en weer vrouwelijk uitziende kleding dragen.

Zit nu achter de PC en hab nu aan..

Blauwe tregging die van H&M
Geel tuniekjurkje met taiilekoordje die je op de rug moet striikken
Onder die tuniekjurkje een felblauw singlet met spagettibandjes
Felrrood gebreid wijd vestje
Grote gele oorringen
Felgele gewatteerde huisslippers van Crocs

Ik heb nu echt goede zin, als mij haar langer is komen er gekleurde haarspelden in en ga ik met die kleren(op de slippers na) komend vroorjaar mijn vaste boswandeling maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fusionfreak op 11-10-2010 17:20:48 ]
pi_87424249
_O-
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:18:39 #287
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_87424277
pics ?
pi_87424421
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:13 schreef Fusionfreak het volgende:
Grote gele oorringen
Ik kan me hier niks bij voorstellen, schiet eens een foto dan.
pi_87426032
Nog een paar kg te gaan?

Kijk, ik snap dat je sinds je moeder blij bent controle over je lichaam te hebben, maar in zekere zin bevestig je de bemoeienis van je moeder ook omdat jouw figuur nu niet bepaald gezond is en dat uithongeren ook niet.

Laat haar juist zien dat ze geen reden had om zich met je te bemoeien en eet gewoon gezond!
pi_87426061
Ik zou me laten ombouwen.

Tegelijkertijd denk ik niet dat je daar lichamelijk fit genoeg voor bent, maar ja...
pi_87426174
quote:
Ik heb nu echt goede zin, als mij haar langer is komen er gekleurde haarspelden in en ga ik met die kleren(op de slippers na) komend vroorjaar mijn vaste boswandeling maken.
Wat doe je zoal tijdens je vaste boswandeling? Kinderen verkrachten? Of is het gewoon heel onschuldig bloemen plukken wat je dan doet? :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_87426409
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:10 schreef vosss het volgende:

[..]

Wat doe je zoal tijdens je vaste boswandeling? Kinderen verkrachten? Of is het gewoon heel onschuldig bloemen plukken wat je dan doet? :')
Wandelen?
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:23:52 #293
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87426615
Ik vind het ranzig, hoe dun je bent. Sorry, maar een vrouw bij wie haar nekbotten (een van je eerste fotos) zo afsteken is al lelijjk, maar bij een vent is het gewoon nog viezer. Ik heb er gewoon een naar gevoel van in mn maag. Bah.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:30:22 #294
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_87426862
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou me laten ombouwen.

Tegelijkertijd denk ik niet dat je daar lichamelijk fit genoeg voor bent, maar ja...
denk niet dat ie groen licht krijgt van het genderteam, nee.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_87426934
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:23 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het ranzig, hoe dun je bent. Sorry, maar een vrouw bij wie haar nekbotten (een van je eerste fotos) zo afsteken is al lelijjk, maar bij een vent is het gewoon nog viezer. Ik heb er gewoon een naar gevoel van in mn maag. Bah.
Al die vrouwen hier die zich iedere morgen met moeite in hun maatje 42 weten te wikkelen :') . Jullie zijn allemaal jaloers op zijn figuur.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:34:48 #296
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_87427033
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:13 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Dit klopt voor het grootse deel, mijn moeder (maar vooral haar nieuwe vriend, zo'n oude dominante zak! ) hebben mij jarenlang zover gekregen (onder druk) dat ik mij helemaal moest kleden (en ook veel eten) dat ik mij doodongelukkig voelde en zelfs een depressievve periode heb meegemaakt. In april jl heb ik de band met mijn moeder verbroken en haar telefoonnummer geblokkeerd. Ik voelde dit als een bevrijding en sinds een paar maanden vol ik mij gelukkiger en kan ik, tenimste weer aan mijn figuur werken zoals ik, dat wil (hoef nog maar een paar kg te gaan) en kan ik na 10 jaar weer mijn haar lang laten groeien en weer vrouwelijk uitziende kleding dragen.

Zit nu achter de PC en hab nu aan..

Grote gele oorringen

Verder vind ik je een echte baas, ieder zijn eigen stilo zeg ik altijd ^O^
Op elke fokker past een bril.
pi_87427085
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:32 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Al die vrouwen hier die zich iedere morgen met moeite in hun maatje 42 weten te wikkelen :') . Jullie zijn allemaal jaloers op zijn figuur.
Jij hebt liever het model op die foto dan iemand met maatje 42? :o

ja, hap hap.
Ik ben vooral jaloers op zijn uitgevallen haar in ingevallen gezicht natuurlijk. O+
pi_87427252
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij hebt liever het model op die foto dan iemand met maatje 42? :o

ja, hap hap.
Eigenlijk wel ja. De prachtige kleurstellingen bevallen me wel. Het is zo jammer dat jullie hem niet respecteren. Geef hem gewoon een kans.
pi_87427322
En weer een legendarisch topic ten einde. ;(

Maak er een mooie lapo van.

Amen.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:51:51 #300
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87427659
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:32 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

:') Ja, was mijn post zo doorzichtig?
Een man hoort een mannenlichaam na te streven en niet een vrouwenlichaam.
En je slaat de spijker op zn kop trouwens, geen enkele vrouw ziet er zo uit. Ik weet niet wat voor ideaalbeeld hij heeft, maar het kopt in ieder geval niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')