Dan niet.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:08 schreef Fusionfreak het volgende:
Hier dan een foto waar ik die rode H&M skinny jeans aanheb, net voor 5 minuten terug genomen met een camera met zelfontspanner. De skinnybroek zit perfect, is alleen 5 cm te kort aan de onderkant.
[ afbeelding ]
Lang en skinny is toch aantrekkelijk, ja toch!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:13 schreef Fusionfreak het volgende:
Afgelopen dagen snel dit genaaid, iets eenvoudig (had ik van een kleurrijke vrouw afgekeken, die precies het zelfde aanhad)
Deze foto had ik gisteren van mezelf gemaakt toen ik terugkwam van mijn vaste boswandeling.
[ afbeelding ]
Lang geel singlet, zeg maar een soort nachthemd of mini jurkje dat wijd valt.
Daar overheen een kort blauw T shirt of topje.
Rode schoudertas met blauwe en gele koordjes die ik zelf aangebracht heb, geef een speels effect.
Niet zichtbaar op de foto
Fel rode skinny broek.
Fel gele dikke wandelsokken.
Bergschoenen Lowa.
Ik draag graag laagjes in kleurcontrasten, korte en lange T shirts en topjes over elkaar heen. Geef eerlijk toe dat ik het aantrekkelijk vind om sommige vrouwenkleding te dragen en er een beetje ''vrouwelijk'' bij te lopen. Iedereen mag mijn zelfmaak kleding dan ook zien, zowel op straat alsook op internet.. Alleen mijn haar moet nog langer groeien, dan wil ik eens en roodachtige kleurspoeling proberen (hou van roodachtig haar) Heb van nature een beetje roodachtig haar.
Ik heb het niet nagemeten, maar ik schat dat het ongeveer 5 tot 6 cm langer is geworden. De (heren)kapper heeft had het behoorlijk gekortwiek omdat ik zoiets tegen hem zij en hij dat letterlijk opgevat heeft. Aan de acherkant kan ik mijn haren een kleinbeetje samen pakken tussen duim en middelvinger.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:47 schreef Merkie het volgende:
Haar groeit iets meer dan een centimeter per maand, dus sinds maart zal je haar ong. 8cm gegroeid zijn. Ik weet niet hoe kort het was in maart dus ik kan er verder weinig zinnigs over zeggen. Daarnaast is het toch best lang, alleen zit er totaal geen model in geknipt. Je kan beter naar de kapper gaan en zeggen dat je langer haar wilt zoals <insert hier een foto met kapsel dat jij wilt> en of de kapper je haar daar zo kan knippen dat het naar dat model groeit. Hoe lang je kapsel oogt heeft ook te maken met lengteverhoudingen.
Ik vraag mij eigenlijk af waar jij die lengte ziet? Naar de kapper gaan daar heb ikzo'n beetje een trauma aan overgehouden, ze knippen meteen zo goed als alles eraf, net geen stekeltjes haar, maar veel langer laten ze het ook niet. Vooral de herenkappers op vandaag zijn koppensnellers voor je haar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:22 schreef Merkie het volgende:
Toch is het wel redelijk lang, alleen het model ontbreekt. Ik zou gewoon naar de kapper gaan en de situatie uitleggen.
Dan moet je een goede kapper opzoeken en zeggen dat je langer haar wilt en ze dus zo min mogelijk er af moeten knippen. Bovenop is het redelijk lang, alleen bij je oren is het korter waardoor het er niet zo lang uitziet. Het gaat om de verhoudingen. Daarnaast is je haar een beetje ontploft waardoor het niet langs je hoofd valt, dat helpt ook niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:28 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik vraag mij eigenlijk af waar jij die lengte ziet? Naar de kapper gaan daar heb ikzo'n beetje een trauma aan overgehouden, ze knippen meteen zo goed als alles eraf, net geen stekeltjes haar, maar veel langer laten ze het ook niet. Vooral de herenkappers op vandaag zijn koppensnellers voor je haar.
Precies, jij slaat de spijker oip zijn kop. Ik leef en draag precies de kleding waarin ik mij prettig en gelukkig in voel en sinds ik deze kleuren draag voel ik mij niet meer depressief, maar juist vrolijk en blij. Iedereen mag mijn zelfmaak kleding dan ook zien, ik zit niet op mijn werk!quote:Op maandag 9 augustus 2010 04:16 schreef zarGon het volgende:
Fusionfreak heeft schijt aan FOK!kers, doet en draagt waar hij zin in heeft en is niet bang om foto's van zichzelf te maken én te posten. De negatieve reacties op zijn foto's doen 'm niets. Hulde ende lof!
Alleen jammer van die taalfout in de TT.
Je mag inderdaad niet klagen met je haar, genoeg mannen die op jongere leeftijd al de tondeuze ter hand moeten nemen of de tondeuze niet eens meer nodig hebben. Zou inderdaad eerst even gaan oefenen met kleurspoelingen i.p.v. permanent kleuren zodat je niet meteen aan een bepaalde kleur vastzit voor langere tijd. Let dan wel even op je hoofdkussen van je bed....niet permanente kleurspoeling wil nogal eens afgeven , zeker in het begin, dus leg even 's nachts een oude handdoek op je kussen zodat je sloop niet dezelfde kleur krijgt als je haar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:24 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Precies, jij slaat de spijker oip zijn kop. Ik leef en draag precies de kleding waarin ik mij prettig en gelukkig in voel en sinds ik deze kleuren draag voel ik mij niet meer depressief, maar juist vrolijk en blij. Iedereen mag mijn zelfmaak kleding dan ook zien, ik zit niet op mijn werk!
Nu nog dat haar langer gegroeid zien te krijgen, maar ik hoop dat het toch halflang gaat worden, heb ook gelezen dat door erfelijkhied en genetiisch factoren bij veel mensen op een bepaalde leeftijd het haar niet langer mer wordt. Mijn vader was vrij kalend en had dun haar, hopelijk gebeurd mij niet het zelfde, al ziet mijn haar met mij 45 jaar niet bepaald kalend uit.
Vanaf 30 jaar merken de meeste mensen dat hun haargroei minder wordt. Je kan je haar wel laten groeien daarna maar het wordt steeds moeilijker en je moet het steeds beter voeden. Doffe eindjes, vooral met haarverf uitgedroogd en zo, nemen ook enorm veel voeding op wat normaal in de haargroei zou kunnen gaan zitten. Minder peroxide, allicht?quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:26 schreef Fusionfreak het volgende:
Mischien een opmerkelijke vraag, maarik vraag mij eigenlijk af tot welke leeftijd je hoofdhaar blijft groeien, dit vraag ik omdat ik iets gelezen heb dat als je ouder wordt je haar minder snel gaat groeien. Nu wil ik mijn haar weer langer hebben zoals 10 jaar terug, maar ik heb de indruk dat het sinds maart van dit jaar maar weinig langer is geworden (de kapper heeft het in maart wel behoorlijk gekortwiek)
Een foto waar ik momenteel mijn haar heb zoals het nu is staat in het naaitopic van het lifestyle forum.
Is het zo dat boven de 40 jaar geen lang haar meer mogelijk is, of duurdhet dan gewoon wat langer voordat het weer lang gegroeid is?
Klopt wel wat je zegt ja, haarverf is best een flinke aanslag op het haar. Misschien is het dan verstandiger als TS zijn haar (voorlopig) niet kleurt? Eerst laten groeien, en dan een mooi kleurtje erin! Of je zou het goed moeten verzorgen met speciale shampoo voor geverfd haar, en maskertjes enzo, om die uitdroging te voorkomen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:29 schreef Sessy het volgende:
[..]
Vanaf 30 jaar merken de meeste mensen dat hun haargroei minder wordt. Je kan je haar wel laten groeien daarna maar het wordt steeds moeilijker en je moet het steeds beter voeden. Doffe eindjes, vooral met haarverf uitgedroogd en zo, nemen ook enorm veel voeding op wat normaal in de haargroei zou kunnen gaan zitten. Minder peroxide, allicht?
Als ik die foto zie is het eerste waar ik aan denk dat mijn haar toen ik anorexia had ook niet groeide. Probeer eens op te zoeken wat je allemaal moet hebben in je voedsel wil je haar groeien en neem dat als supplement eens in of zo? Zou best kunnen dat je iets van vitaminen en mineralen tekort komt. Volgens mij heeft Kruidvat zelfs van die pilletjes die "haar & nagels" heten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:44 schreef Fusionfreak het volgende:
Dat is die foto, i is een week geleden gemaaakt.
Sneeuwwitje?quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:37 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
De desbetreffende foto.
Continue.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |