Ik vind haar uiterlijke verschijning in het sprookje en films wel leuk, die vrouw waar ik foto's van heb gemaakt in ''haar bos'' wilt zich met sneeuwtje indentificeren, tenmindste dat lijkt erop.quote:
Kijk maar, foto is ongeveer voor een uur terug genomen nadat ik het gewassen had en ik heb het hier (nog) los ivm drogen. Nu is het opgestoken en uitgeborsteld. op de foto is het nog gedeeltelijk nat en ongeborsteld.quote:
Deze werkt niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 04:31 schreef Fusionfreak het volgende:
Hier een foto, heb ik snel voor het slapen gaan genomen voor 15 minuten terug, zal morgen ook een pic plaatsen van de achterkant.
Zoals je ziet heb ik hier een mooie haarlijn, mijn haar is nu half lang tot iets over de schouders. Voor 2 maanden terug kon ik dit (nog) niet doen met mijn haar. Over een jaar ofwat wil ik het kunnen opsteken met een knotje dan zal het intussen van halflang naar lang gegroeid zijn, dat vind ik pas mooi en vrouwelijk uitzien.
[ http://img696.imageshack.us/img696/1107/img0946h.jpg (copy/paste deze link) ]
imageschack Seven... even knippen en plakken dan doet hij het wel maar vraag me af of je het wil zienquote:
What has been seen...quote:Op zondag 26 juni 2011 05:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
imageschack Seven... even knippen en plakken dan doet hij het wel maar vraag me af of je het wil zien
Ja, dat moet kort en pittig, toch?quote:
imo wel wonderer, zo'n lekkere gekke hippe grijze paardestaartquote:
wauw, langquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:24 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Kijk maar, foto is ongeveer voor een uur terug genomen nadat ik het gewassen had en ik heb het hier (nog) los ivm drogen. Nu is het opgestoken en uitgeborsteld. op de foto is het nog gedeeltelijk nat en ongeborsteld.
23 juni omstreeks 17 uur.
[ afbeelding ]
Ik heb hier het zelfde witte t shirt aangedaan zodat het beter te vergelijken is met de twee voorgaande foto's uit 2010. Ik heb dun haar, maar wel veel haar waardoor het vrij lang moet droegen (ongeveer 1,5 tot 2 uur) met fohn droogt het niet veel sneller, met fohnen wordt het eerder droog en statisch van.
Op Fok werkt Imageshack niet of slecht, maar heb de foto even geupload via een andere server en nu is hij wel gewoon zichtbaar zonder copy en paste.quote:
Omdat hij zich daar fijn bij voelt. Aangezien hij zich van niets of niemand iets aantrekt doet hij wat die zelf mooi vindt, geen probleem toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:07 schreef Plugin het volgende:
Probeer eens kaal. Staat vast 10x beter. Maar de angst is groter waarschijnlijk??
Of:
Volgens mij doe je het erom, om juist te kiezen wat het minst mooi is?? Vrouwen kleren en vrouwen kapsel.. why?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |