Wat is er nou ''ziekelijk'' aan als je lang en erg mager aantrekkelijk vind??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
En die vrouw op dat plaatje aantrekkelijk vinden is ook wel erg ziekelijk.
Gast!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:53 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik vind mezelf eigenlijk nog iets te dik.![]()
Gast, zo dun zijn is gewoon niet gezond. Daarom is het ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:52 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Wat is er nou ''ziekelijk'' aan als je lang en erg mager aantrekkelijk vind??
Ik doeals ik flinke vrouwen en ook mannen zie, zeker als ze zelf vinden dat ze niet te dik zijn.
Veel (haast de helft) van alle mannen (en ook veel vrouwen) van mijn leeftijd hebben allemaal een vadsig figuur, dikke billen, armen en benen en vooral die buikjes bij mannen vind ik echt om te.![]()
![]()
Bedoel je daarmee mijn foto's?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:55 schreef blckbb het volgende:
(Je lijkt wel een tienermeisje overigens)
Voor een man heb je ook een heel mooi figuurtje hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee mijn foto's?![]()
Afgelopen dagen was ik kleurrijk gekleed in legging en wijde T shirts op weg naar mijn vaste wandelbos en liepen er twee jongens aan de overkant van de straat die aanstalte maakte om mij te willen naroepen,maar schijnbaar wisten ze niet precies wat ze wilde zeggen en toen zei een hardop.. Die is dun zeg
.
Dit ervaarde ik als een compliment.
Nee, hij bedoelt je gedrag en mening over je ideaaltype qua gewicht. Alsof je een 15 jarig meisje bent met anorexia dat het maar niet wil inzien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Afgelopen dagen was ik kleurrijk gekleed in legging en wijde T shirts op weg naar mijn vaste wandelbos en liepen er twee jongens aan de overkant van de straat die aanstalte maakte om mij te willen naroepen,maar schijnbaar wisten ze niet precies wat ze wilde zeggen en toen zei een hardop.. Die is dun zeg
.
Dat is geen compliment geloof me. Ga alsjeblieft wat eten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
.
Ben je nu serieus?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Voor een man heb je ook een heel mooi figuurtje hoorBlijft gewoon je eigen kledij dragen, het staat je goed.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef Penisbaard het volgende:
Voor een man heb je ook een heel mooi figuurtje hoorBlijft gewoon je eigen kledij dragen, het staat je goed.
quote:
Ik dacht eerst ook dat het een grap was, maar TS gaat het serieus nemen dus dat lijkt me niet heel slim om te gaan zeggen hier.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:19 schreef _Loki het volgende:
Ik raad je toch écht aan om hulp te zoeken, al is het maar bij de huisarts. Je bent duidelijk niet te dik, je hebt ernstig dunne armen en een ingevallen gezicht. Dat je haar niet wilt groeien is duidelijk omdat je niet genoeg stoffen binnenkrijgt om het te laten groeien. Waarschijnlijk zie je het zelf niet, maar dat is ook deel ervan. Alsjeblieft, geloof ons nou en vraag een deskundige om zijn mening. Waarschijnlijk is het dezelfde als de onze. Hoe mooi je dun ook vind, laat het niet ten koste gaan van je gezondheid.
Ik moet ook alles uitleggen hierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat het een grap was, maar TS gaat het serieus nemen dus dat lijkt me niet heel slim om te gaan zeggen hier.
Er viel al niets meer uit te leggen hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik moet ook alles uitleggen hier
Een modified tenso voor jou.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik moet ook alles uitleggen hier
Een modified tenso voor jou.
[ afbeelding ]
Die persoon op de foto bestaat wel....maar de vraag is idd of het TS isquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:54 schreef Toky het volgende:
OMG ja hier moet ik gewoon ff reageren...(hoe ben ik eigenlijk in godsnaam hier gekomen)![]()
kom toch op jongens, dit is zo nep als wat...der bestaan toch niet zulke labiele mensen, behalve in gekkenhuizen, waarom zou zulk persoon als op die foto's op een forum komen waar vooral jeugd zit als ie claimt uitgescholden door diezelfde jeugd te worden...
btw als ie echt is, daag ik m uit om een papier te maken , waarop ie schrijft 'loser' ', houd het voor zich en dan maakt hij een foto ervan....
(ps als je nog een anorexia-tip wilt topicstarter, want je bent al zo dik: maak watten nat en eet ze op, neemt je hongergevoel weg...werkt geweldig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |