abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87333493
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
En die vrouw op dat plaatje aantrekkelijk vinden is ook wel erg ziekelijk. :r
Wat is er nou ''ziekelijk'' aan als je lang en erg mager aantrekkelijk vind??

Ik doe :r als ik flinke vrouwen en ook mannen zie, zeker als ze zelf vinden dat ze niet te dik zijn.

Veel (haast de helft) van alle mannen (en ook veel vrouwen) van mijn leeftijd hebben allemaal een vadsig figuur, dikke billen, armen en benen en vooral die buikjes bij mannen vind ik echt om te. :r :r :r
pi_87333559
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:53 schreef Fusionfreak het volgende:

Ik vind mezelf eigenlijk nog iets te dik. ;)

Gast! :{
Go hard or go home
pi_87333581
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:52 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Wat is er nou ''ziekelijk'' aan als je lang en erg mager aantrekkelijk vind??

Ik doe :r als ik flinke vrouwen en ook mannen zie, zeker als ze zelf vinden dat ze niet te dik zijn.

Veel (haast de helft) van alle mannen (en ook veel vrouwen) van mijn leeftijd hebben allemaal een vadsig figuur, dikke billen, armen en benen en vooral die buikjes bij mannen vind ik echt om te. :r :r :r
Gast, zo dun zijn is gewoon niet gezond. Daarom is het ook :r

Dus als jij dat mooi vindt, vind ik jou ook niet gezond nee. Waarom vind je het mooi als een mens uitgehongerd is? Je snapt dat wat jij als dik ziet, eigenlijk normaal en gezond is hè?
pi_87333587
Wat ben jij een rare gast zeg :{

(Je lijkt wel een tienermeisje overigens :') )
graag verwijderen
pi_87334685
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:55 schreef blckbb het volgende:

(Je lijkt wel een tienermeisje overigens :') )
Bedoel je daarmee mijn foto's? :)

Afgelopen dagen was ik kleurrijk gekleed in legging en wijde T shirts op weg naar mijn vaste wandelbos en liepen er twee jongens aan de overkant van de straat die aanstalte maakte om mij te willen naroepen,maar schijnbaar wisten ze niet precies wat ze wilde zeggen en toen zei een hardop.. Die is dun zeg
.
Dit ervaarde ik als een compliment. :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:28:57 #256
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_87335004
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Afgelopen dagen was ik kleurrijk gekleed in legging en wijde T shirts op weg naar mijn vaste wandelbos en liepen er twee jongens aan de overkant van de straat die aanstalte maakte om mij te willen naroepen,maar schijnbaar wisten ze niet precies wat ze wilde zeggen en toen zei een hardop.. Die is dun zeg
.
Voor een man heb je ook een heel mooi figuurtje hoor :) Blijft gewoon je eigen kledij dragen, het staat je goed. :)
pi_87335043
quote:

[..]

.
Nee, hij bedoelt je gedrag en mening over je ideaaltype qua gewicht. Alsof je een 15 jarig meisje bent met anorexia dat het maar niet wil inzien.

Schijt hebben is één ding, compleet achterlijk zijn door in je eigen wereld te leven is weer iets anders.
Ron Paul 2012
pi_87335496
quote:

[..]

.
Dat is geen compliment geloof me. Ga alsjeblieft wat eten.
pi_87335590
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Voor een man heb je ook een heel mooi figuurtje hoor :) Blijft gewoon je eigen kledij dragen, het staat je goed. :)
Ben je nu serieus?

Ik vond hem er al ongezond uitzien, maar nu snap ik waarom. Die wijde kledij verhuld het nog een beetje, maar die man heeft echt een verkeerd en ongezond beeld van hoe een normaal lichaam eruit hoort te zien.

Natuurlijk, dik is ook ongezond en volgens velen lelijk, maar met dun is dat niet anders en als je te mager bent is dat zelfs nog gevaarlijker dan obesitas. En terwijl bij echt dikke mensen het vaak nog kan liggen aan te weinig bewegen in combi met ongezond eten, zijn van die echt magere mensen zoals TS (die zichzelf nog te dik vindt :r ) vaak ook psychisch in de war.
pi_87335949
Hij moet eigenlijk fatsoenlijk geconfronteerd worden met z'n eigen lichaam. In een steriele omgeving met fel wit licht en grote spiegels waar hij z'n stervende lichaam en ondervoede lichaam eens goed kan bekijken.

Dat zal waarschijnlijk wel het schok-effect hebben wat hem doet denken dat zo 'dun' zijn niet echt positief is.

Maar goed, dan hou je nog het probleem van z'n kledij. Onorthodox zullen we het maar noemen.

Verder heeft -Strawberry- altijd gelijk, dus m'n eigen betoog is weer eens niet nodig. :D
Ron Paul 2012
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:55:14 #261
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_87336247
Eigenlijk, om eerlijk te zijn, zou ik ook niet weten wat ik over je moest zeggen.
Prrrrr
pi_87338510
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef Penisbaard het volgende:
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ben je nu serieus?
:') :') :')
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_87342082
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:40 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

[..]

:') :') :')
Ik dacht eerst ook dat het een grap was, maar TS gaat het serieus nemen dus dat lijkt me niet heel slim om te gaan zeggen hier.
pi_87343138
Ik raad je toch écht aan om hulp te zoeken, al is het maar bij de huisarts. Je bent duidelijk niet te dik, je hebt ernstig dunne armen en een ingevallen gezicht. Dat je haar niet wilt groeien is duidelijk omdat je niet genoeg stoffen binnenkrijgt om het te laten groeien. Waarschijnlijk zie je het zelf niet, maar dat is ook deel ervan. Alsjeblieft, geloof ons nou en vraag een deskundige om zijn mening. Waarschijnlijk is het dezelfde als de onze. Hoe mooi je dun ook vind, laat het niet ten koste gaan van je gezondheid.
pi_87343174
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:19 schreef _Loki het volgende:
Ik raad je toch écht aan om hulp te zoeken, al is het maar bij de huisarts. Je bent duidelijk niet te dik, je hebt ernstig dunne armen en een ingevallen gezicht. Dat je haar niet wilt groeien is duidelijk omdat je niet genoeg stoffen binnenkrijgt om het te laten groeien. Waarschijnlijk zie je het zelf niet, maar dat is ook deel ervan. Alsjeblieft, geloof ons nou en vraag een deskundige om zijn mening. Waarschijnlijk is het dezelfde als de onze. Hoe mooi je dun ook vind, laat het niet ten koste gaan van je gezondheid.
_O_ Beste reactie.
pi_87343514
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik dacht eerst ook dat het een grap was, maar TS gaat het serieus nemen dus dat lijkt me niet heel slim om te gaan zeggen hier.
Ik moet ook alles uitleggen hier :')

Een modified tenso voor jou.

pi_87343585
Hehehehe.
pi_87343588
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Er viel al niets meer uit te leggen hoor.
  † In Memoriam † zaterdag 9 oktober 2010 @ 13:50:00 #269
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_87355290
interessante wending.

Wat vind je hier nou zelf van Fusionfreak? Het is duidelijk dat je hier genoeg aandacht krijgt die je misschien nodig hebt. Dat is vooral te zien in je reactie dat je werd nageroepen dat je dun was en daar blij mee was. Je wist heus wel wat de reacties zouden zijn. Ga eens na of je van deze (negatieve) aandacht vrolijker wordt.

En neem de reacties ook serieus trouwens. Wat vind je zelf van de reacties, onzin?
:')
pi_87356639
OMG ja hier moet ik gewoon ff reageren...(hoe ben ik eigenlijk in godsnaam hier gekomen) 8)7

kom toch op jongens, dit is zo nep als wat...der bestaan toch niet zulke labiele mensen, behalve in gekkenhuizen, waarom zou zulk persoon als op die foto's op een forum komen waar vooral jeugd zit als ie claimt uitgescholden door diezelfde jeugd te worden...

btw als ie echt is, daag ik m uit om een papier te maken , waarop ie schrijft 'loser' ', houd het voor zich en dan maakt hij een foto ervan....

(ps als je nog een anorexia-tip wilt topicstarter, want je bent al zo dik: maak watten nat en eet ze op, neemt je hongergevoel weg...werkt geweldig ;) )
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 15:00:55 #271
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_87356741
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_87357912
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 15:00 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die me begrijpt.
pi_87358458
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:54 schreef Toky het volgende:
OMG ja hier moet ik gewoon ff reageren...(hoe ben ik eigenlijk in godsnaam hier gekomen) 8)7

kom toch op jongens, dit is zo nep als wat...der bestaan toch niet zulke labiele mensen, behalve in gekkenhuizen, waarom zou zulk persoon als op die foto's op een forum komen waar vooral jeugd zit als ie claimt uitgescholden door diezelfde jeugd te worden...

btw als ie echt is, daag ik m uit om een papier te maken , waarop ie schrijft 'loser' ', houd het voor zich en dan maakt hij een foto ervan....

(ps als je nog een anorexia-tip wilt topicstarter, want je bent al zo dik: maak watten nat en eet ze op, neemt je hongergevoel weg...werkt geweldig ;) )
Die persoon op de foto bestaat wel....maar de vraag is idd of het TS is
pi_87364860
jullie kennen Fusionfreak zijn verleden niet?
die gast is zo echt als maar zijn kan :Y (hij is niet helemaal 100% dat wel)
pi_87364931
Dit legendarische topic is helemaal opgeschoond ;(

Haargroei op hoofd tot welke leeftijd groeit het nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')