Doe vooral hypocriet. Je bent de eerste die er samen met je vriendinnen lekker om gaat staan gniffelen als hij voorbij loopt. De enige reden dat ik dit allemaal zeg is vanwege de vele thumbs up die deze gozer krijgt terwijl hij overduidelijk gewoon problemen heeft (gehad). Lees z'n vorige topics eens. Dat moet je niet aanmoedigen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Waarom doet het jou zo veel dat je je pseudopsychologische dokter Phil stukjes keer op keer moet posten? Laat die kerel toch lekker in een legging rondlopen zonder er meteen freudiaans een of ander probleem op te plakken.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:01 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik woon in Heerlen en kom dagelijks veel op straat en in het bos, hij zall mij dan vaak zien in die kleren dan mag hij mij naroepen en kan hij zijn bevindingen dan hier bekendmaken. Hij mag zelfs een foto van mij maken en hiier plaatsen.
Ben er helemaal klaar voor.
Denk je nou serieus dat die ''thumbs up'' serieus (misschien op een paar na dan) bedoeld zijn?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Doe vooral hypocriet. Je bent de eerste die er samen met je vriendinnen lekker om gaat staan gniffelen als hij voorbij loopt. De enige reden dat ik dit allemaal zeg is vanwege de vele thumbs up die deze gozer krijgt terwijl hij overduidelijk gewoon problemen heeft (gehad). Lees z'n vorige topics eens. Dat moet je niet aanmoedigen.
Ik loop trouwens ook niet te zeuren over het feit dat je blijkbaar eens in de les van Karl Popper hebt gehoord, of wel dan?
problemen heb je pas wanneer het jou of anderen in je leven belemmert, als hij zo toch goed in zijn vel zit, wie ben jij er dan om er een of andere stempel op te drukken?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Doe vooral hypocriet. Je bent de eerste die er samen met je vriendinnen lekker om gaat staan gniffelen als hij voorbij loopt. De enige reden dat ik dit allemaal zeg is vanwege de vele thumbs up die deze gozer krijgt terwijl hij overduidelijk gewoon problemen heeft (gehad). Lees z'n vorige topics eens. Dat moet je niet aanmoedigen.
Ik loop trouwens ook niet te zeuren over het feit dat je blijkbaar eens in de les van Karl Popper hebt gehoord, of wel dan?
Maak de volgende keer een foto, ik ben er nog niet uit of het nou een troll isquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Oh TS woont in Heerlen
Volgens mij heb hem ik al eens gezien
Ik weet niet of deze post (mede) op mij bedoeld is, maar ik wil nog benadrukken dat ik gewoon respect heb voor TS. Respect dat hij zich in deze kleding durft te vertonen en zich er goed in voelt, en écht, als hij zich er goed in voelt, prima! Echter zal hij vast wel weten dat niet iedereen dat zo vind en er echt wel op benadrukt zal worden. En vooralsnog heb ik een eigen mening en mag ik zeggen dat, ondanks ik er respect voor heb, hij er als een malloot uitziet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:26 schreef Fructidor het volgende:
Ik vind het echt walgelijk hoe sommige bekrompen mensen hier deze individualist tot op het bot afkraken. Hij heeft duidelijk veel plezier in het creatief bezig zijn met kleding en outfits, dat het misschien niet je smaak is zou kunnen, maar dat is toch geen reden om hem belachelijk te maken?
Eigenlijk is dat een samenvatting van wat ik met mijn laatste posts probeer te zeggenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
't Zal mij echt aan mijn reet roesten waar wie dan ook in wil lopen, maar ik zal ook wel een-gezicht opzetten als ik zoiets langs zie komen lopen.
Inderdaad, zo denk ik er ook over. Er zijn volgens mij maar weinig mensen die dequote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
't Zal mij echt aan mijn reet roesten waar wie dan ook in wil lopen, maar ik zal ook wel een-gezicht opzetten als ik zoiets langs zie komen lopen.
Oke ik zal het proberenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maak de volgende keer een foto, ik ben er nog niet uit of het nou een troll is
Ik benoem zijn kleding niet als probleem, maar als uiting van een probleem. Er bestaat naar mijn mening een wezenlijk verschil tussen gevoel voor mode en en clown outfits. (Hide van X Japanquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
problemen heb je pas wanneer het jou of anderen in je leven belemmert, als hij zo toch goed in zijn vel zit, wie ben jij er dan om er een of andere stempel op te drukken?
Je sneer begrijp ik niet, je mag sowieso best over mijn opleiding zeuren hoor
In Maastricht is er een winkel Toppop, (ofzoiets) en die verkopen dergelijke zaken wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 04:12 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
En waar kan ik die in Heerlen, Sittard, Maastricht eo vinden?
Ik vind de kleren van TS maar mainstream. Waar ik woon lopen we allemaal zo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:39 schreef trovey het volgende:
TS is een schoolvoorbeeld dat je bij het ouder worden op een gegeven moment schijt aan iedereen hebt. Ga zo door TS, jij moet je leven leiden zoals jij dat wilt.
Nee nachtööl dat moet hij niet. Hij moet met mij verkeren, en samen met mij op Goeree-Overflakkee gaan wonen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:39 schreef trovey het volgende:
TS is een schoolvoorbeeld dat je bij het ouder worden op een gegeven moment schijt aan iedereen hebt. Ga zo door TS, jij moet je leven leiden zoals jij dat wilt.
Dit vind ik nou leuke kleding, zulke lange T shirts met wijde hals die als een mini jurkje vallen. Dit heb ik nu dan ook besteld. Hieronder draag ik dan een legging over dat lange shirt draag ik dan een kort (kleurig) zelfgebreid vestje. Omdat ik lang en slank ben staat mij dit soort kleding goed.quote:
Prachtig en een prima idee. Weer eens wat anders, maar toch eenvoudig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dit vind ik nou leuke kleding, zulke lange T shirts met wijde hals die als een mini jurkje vallen. Dit heb ik nu dan ook besteld. Hieronder draag ik dan een legging over dat lange shirt draag ik dan een kort (kleurig) zelfgebreid vestje. Omdat ik lang en slank ben staat mij dit soort kleding goed.
Het paarse shirt ga ik dan namaken in felgeel of felrood.
Het is de eenvoud die mij aanspreekt.
[ afbeelding ]
het zal je leeftijd wel zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik benoem zijn kleding niet als probleem, maar als uiting van een probleem. Er bestaat naar mijn mening een wezenlijk verschil tussen gevoel voor mode en en clown outfits. (Hide van X Japan)
Ik zal zo iemand nooit uitlachen in z'n gezicht of wat dan ook, maar zoals Harajuka zegt, een innerlijkezal er altijd zijn.
Mensen zullen accepteren dat hij zich zo kleedt, maar negatieve reacties zijn niet totaal onbegrijpelijk lijkt me.
En ik maak je opleiding niet belachelijk. Jij vond het nodig om te vermelden dat ik me graag als een Dr. Phil wil profileren ofzo en ik maak de vergelijking met je input in dat Derek Ogilvie topic waar jij graag laat zien dat je iets van wetenschapsfilosofie afweet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |