abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85306972
Je schijnt in mijn oog,

maar toch wel enigzins kudo's dat je een eigen stijl ontwikkeld hebt,.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:21:52 #152
256222 Compomotive155
Vast en zeker .
pi_85308010
Mooie broek :D
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_85309516
Mooi toch, dat iemand gewoon draagt waar hij/ zij zich fijn en prettig bij voelt! Gewoon niks aantrekken van de rest :) .

TS vraag me wel af hoe het met je rijlessen is afgelopen :) .
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:08:54 #154
314226 bromma
old school prof
pi_85309778
-edit: doe normaal

[ Bericht 71% gewijzigd door Mylene op 15-08-2010 18:44:30 ]
pi_85310095
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:08 schreef bromma het volgende:
Er lopen heus wel meer van zulk soort types rond hoor. Alleen komen die er niet voor uit...

[ Bericht 3% gewijzigd door Mylene op 15-08-2010 18:44:59 ]
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:19:02 #156
314226 bromma
old school prof
pi_85310164
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:17 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Er lopen heus wel meer van zulk soort types rond hoor. Alleen komen die er niet voor uit...
uitkomen waarvoor?
pi_85310586
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:19 schreef bromma het volgende:

[..]

uitkomen waarvoor?
Dat ze een eigen kledingstijl hebben, die de gemiddelde Nederlander niks vind.
pi_85312554
TS moet eens naar de sportschool in een rode strakke spendex legging met gele aerobic sokken en blauwe schoenen. Daarboven een blauw hemd met een gele haarband.

En na het trainen naar McDonalds
pi_85316083
Duuuuude eindbaaaaaaaas _O_
graag verwijderen
pi_85316460
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:31 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Dat ze een eigen kledingstijl hebben, die de gemiddelde Nederlander niks vind.
Ik heb contact met enkele mannen (doen aan travestie) die met hun vrouwelijke creaties niet in het openbaar durven te verschijnen omdat ze bang zijn wat de buurt en anderen maensen wel niet gaan denken (dat ze ziek zijn bijvoorbeeld)

Ik laat mijn creaties wel zien, en hoe meer normaal dat ik doe tegenover mensen op straat doe hoe meer ze mij gaan accepteren en zelfs gesprekken met mij aangaan over mijn kleding. In het begoin werd ik vaak nageroepen door jongeren, daar ik hier niet aan toegegeven heb merk ik dat ze mij nu niet meer naroepen omdat ik gewoon die kleren blijf dragen en dat ze geen vat op mij hebben.

Ik maar denken dat Nederland tolerant is, nu te lezen aan veel reacties (enkele uitgezonderd) dit topic valt het mij behoorlijk tegen. Maargoed wat jullie ook vinden of denken ik draag gewoon deze kleren en blauwe, rode en sinds vandaag (net begonnen met het naaiwerk) ook een gele legging.
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:38:16 #161
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_85316572
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:34 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ik heb contact met enkele mannen (doen aan travestie) die met hun vrouwelijke creaties niet in het openbaar durven te verschijnen omdat ze bang zijn wat de buurt en anderen maensen wel niet gaan denken (dat ze ziek zijn bijvoorbeeld)

Ik laat mijn creaties wel zien, en hoe meer normaal dat ik doe tegenover mensen op straat doe hoe meer ze mij gaan accepteren en zelfs gesprekken met mij aangaan over mijn kleding. In het begoin werd ik vaak nageroepen door jongeren, daar ik hier niet aan toegegeven heb merk ik dat ze mij nu niet meer naroepen omdat ik gewoon die kleren blijf dragen en dat ze geen vat op mij hebben.

Ik maar denken dat Nederland tolerant is, nu te lezen aan veel reacties (enkele uitgezonderd) dit topic valt het mij behoorlijk tegen. Maargoed wat jullie ook vinden of denken ik draag gewoon deze kleren en blauwe, rode en sinds vandaag (net begonnen met het naaiwerk) ook een gele legging.
En zo is het maar net :)!

Krijgen we binnekort nog foto's van je nieuwe legging te zien? Ik ben zeer benieuwd :)
Op elke fokker past een bril.
pi_85316620
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:34 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ik geef je een punt, Nederland is lang niet zo tolerant als het beweert te zijn. Maar aan de andere kant moet je ook weten dat je de ''hokjesmentaliteit'' hier niet kunt veranderen, en ja, mensen zullen het ook raar vinden als je als een half-vrouw half-man over straat loopt, face it dat zal altijd zo blijven.

En als jij je er fijn in vind heb ik er niks op tegen, ik zou niks tegen je aanroepen als ik je op straat tegenkom, maar ik zou er zodra je het hoekje van de straat om bent wel om kunnen lachen met een vriend. Zo gaat het helaas nu eenmaal, dingen die ''anders'' of van de ''standaard'' afwijken worden nu eenmaal benadeeld. Als het doodgewone kleding was zouden veel meer mensen het dragen, voel je dan nog hetzelfde bij je eigen kleding als half Nederland ook zo over straat loopt?
graag verwijderen
pi_85316638
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:00 schreef seasushi het volgende:
Maar goed even on topic. koop een skinny jeans, ontkleur deze en verf m daarna rood(geel, blauw, alle 3?)
Hier had ik ook al aan gedacht, maar dat gaat niet werken bij stretch en licra stoffen. Ik heb een lapje van die rode elfmaak skinny geprobeerd geverft te krijgen in dieper rood maar daar pakt de textielverf niet op, alleen op katoen, linnen en andere natuurlijke materialen.
pi_85316865
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef blckbb het volgende:

ik zou niks tegen je aanroepen als ik je op straat tegenkom, maar ik zou er zodra je het hoekje van de straat om bent wel om kunnen lachen met een vriend.
Als ik deze opmerking goed begrepen heb durf jij mij wel uit te lachen met een ''vriend'' erbij, durf je dat dan ook als je mij alleen tegenkomt??

Toppunt van lafheid noem ik dat. Op jullie soort schijt ik op!!

Onlangs meegemaakt dat ik vanuit een rijdende auto werd nageropen als vuile homo door een jong gastje (zat naast de bestuurder) Laat ik de dag erop die zelfde jongen alleen tegenkomen op straat en heb hem aangesproken wat dat moest voorstellen dat naroepen vanuit die auto, hij reageerde stottering en zei dat het niet zo gemeend was. Zo zie je maar weer als je ze alleen tegenkomt schijten ze in de broek van angst en durven de jongeren hun bek niet open te trekken tegen mij.
pi_85316957
:D Mooie kerel, die Fusionfreak. Ik herinner me zijn rijles topics ook nog :D
pi_85317031
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:48 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Als ik deze opmerking goed begrepen heb durf jij mij wel uit te lachen met een ''vriend'' erbij, durf je dat dan ook als je mij alleen tegenkomt??

Onlangs meegemaakt dat ik vanuit een rijdende auto werd nageropen als vuile homo door een jong gastje (zat naast de bestuurder) Laat ik de dag erop die zelfde jongen alleen tegenkomen op straat en heb hem aangesproken wat dat moest voorstellen dat naroepn vanuit die auto, hij reageerde stottering en zei dat het niet zo gemeend was. Zo zie je maar weer als je ze aleen tegenkomt schijten ze in de broek van angst en durven de jongeren hun bek niet open te trekken tegen mij.
Je begrijpt mijn beeldspraak ongetwijfeld verkeerd, ik zou er in m'n eentje net zo goed om lachen. Niet in the face, ik hou er niet van mensen's zelfvertrouwen naar beneden te brengen
graag verwijderen
pi_85317081
quote:

[..]

Onlangs meegemaakt dat ik vanuit een rijdende auto werd nageropen als vuile homo door een jong gastje (zat naast de bestuurder) Laat ik de dag erop die zelfde jongen alleen tegenkomen op straat en heb hem aangesproken wat dat moest voorstellen dat naroepn vanuit die auto, hij reageerde stottering en zei dat het niet zo gemeend was. Zo zie je maar weer als je ze aleen tegenkomt schijten ze in de broek van angst en durven de jongeren hun bek niet open te trekken tegen mij.
Hier op fok is het nog makkelijker dingen te roepen, lekker anoniem vanuit de luie stoel.
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:54:09 #168
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85317091
quote:

[..]

Onlangs meegemaakt dat ik vanuit een rijdende auto werd nageropen als vuile homo door een jong gastje (zat naast de bestuurder) Laat ik de dag erop die zelfde jongen alleen tegenkomen op straat en heb hem aangesproken wat dat moest voorstellen dat naroepen vanuit die auto, hij reageerde stottering en zei dat het niet zo gemeend was. Zo zie je maar weer als je ze alleen tegenkomt schijten ze in de broek van angst en durven de jongeren hun bek niet open te trekken tegen mij.
Nee, hij zou je niet in je gezicht uitlachen maar pas wanneer jij het niet meer ziet. :').Met of zonder vriend.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:54:41 #169
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_85317111
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:51 schreef erikkll het volgende:
:D Mooie kerel, die Fusionfreak. Ik herinner me zijn rijles topics ook nog :D
Linkje :)?
Op elke fokker past een bril.
pi_85317148
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:53 schreef VaderVanJezus het volgende:

[..]

Hier op fok is het nog makkelijker dingen te roepen, lekker anoniem vanuit de luie stoel.
Dat is waar, maar geef toe, wie zou er als hij het hoekje om is niet om lachen, kom op zeg.
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, hij zou je niet in je gezicht uitlachen maar pas wanneer jij het niet meer ziet. :').Met of zonder vriend.
14.gif :s)
graag verwijderen
pi_85317324
quote:

[..]

Doe even normaal ( :')x5 )

Als ik buiten een roze pruik en een luier zou dragen, dan verwacht ik dat ik nageroepen en uitgelachen word. Zo werkt het nu eenmaal. Je ziet er uit als een malloot en zo zal je ook in veel gevallen worden behandeld.

Mocht je een normale opvoeding hebben gehad, dan had je nu niet zo de drang gehad om jezelf zo tot over het gekke heen individueel op te stellen.
Ron Paul 2012
pi_85317357
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik woon in Heerlen en kom dagelijks veel op straat en in het bos, hij zall mij dan vaak zien in die kleren dan mag hij mij naroepen en kan hij zijn bevindingen dan hier bekendmaken. Hij mag zelfs een foto van mij maken en hiier plaatsen.

Ben er helemaal klaar voor. :)
pi_85317470
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:00 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Doe even normaal ( :')x5 )

Als ik buiten een roze pruik en een luier zou dragen, dan verwacht ik dat ik nageroepen en uitgelachen word. Zo werkt het nu eenmaal. Je ziet er uit als een malloot en zo zal je ook in veel gevallen worden behandeld.

Mocht je een normale opvoeding hebben gehad, dan had je nu niet zo de drang gehad om jezelf zo tot over het gekke heen individueel op te stellen.
Waarom doet het jou zo veel dat je je pseudopsychologische dokter Phil stukjes keer op keer moet posten? Laat die kerel toch lekker in een legging rondlopen zonder er meteen freudiaans een of ander probleem op te plakken.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:04:26 #174
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85317471
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:01 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ik woon in Heerlen en kom dagelijks veel op straat en in het bos, hij zall mij dan vaak zien in die kleren dan mag hij mij naroepen en kan hij zijn bevindingen dan hier bekendmaken. Hij mag zelfs een foto van mij maken en hiier plaatsen.

Ben er helemaal klaar voor. :)
Hij wil je niet naroepen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:05:13 #175
314140 Hysj
Den andre er meg.
pi_85317496
-edit: doe normaal

[ Bericht 73% gewijzigd door Mylene op 15-08-2010 19:18:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')