Zo fel zijn die kleuren toch niet? ik vind het heel mooi.quote:

Ik heb nu ook dezelfde skinny in felblauw en geel gemaakt, op marktplaats heb ik 2 felrode leggings gevonden (maat 36/38) de maat in de breedte is altijd goed, de lengte is vaak een probleem maar ik wil ze toch als een soort 3/4 legging dragen. Wel heb ik gemerkt dat als het warm buiten is dat de skinnyjeans iets te warm aanvoelen dan zijn de dunnere leggings weer een uitkomst,.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo fel zijn die kleuren toch niet? ik vind het heel mooi.

Ik heb wel foto's van die lange T shirts(mini jurkjes) en korte truitjes, maar voor langer haar zul je toch moeten wachten tot komende maanden of zelfs totvoorjaar 2011.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:46 schreef fespo het volgende:
heb je foto's van die jurkjes en langer haar?

ik hóóp het eigenlijk, dan ga ik echt stuk en zal ik hem voor de rest van mijns leven vererenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:22 schreef Lisztomania het volgende:
[..]
Maar wel een verdomd goede dan.

Absoluut niet.quote:

Misschien gebruikt deze zijn foto's danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:26 schreef VaderVanJezus het volgende:
Het is geen troll, een paar jaar terug heb ik hem ook op een ander forum gezien.

fusionfreak is geen troll, punt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Misschien gebruikt deze zijn foto's dan

Mag ik aan je vragen hoe je dat zo zeker weet?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
fusionfreak is geen troll, punt.

waarom, die bewijsdrang?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mag ik aan je vragen hoe je dat zo zeker weet?
No offence hoor, gewoon een vraag.

Aldus sprak God.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom, die bewijsdrang?
hij is gewoon geen troll.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |