Ik heb wel foto's van die lange T shirts(mini jurkjes) en korte truitjes, maar voor langer haar zul je toch moeten wachten tot komende maanden of zelfs totvoorjaar 2011.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:46 schreef fespo het volgende:
heb je foto's van die jurkjes en langer haar?
ik hóóp het eigenlijk, dan ga ik echt stuk en zal ik hem voor de rest van mijns leven vererenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:22 schreef Lisztomania het volgende:
[..]
Maar wel een verdomd goede dan.
Absoluut niet.quote:
Misschien gebruikt deze zijn foto's danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:26 schreef VaderVanJezus het volgende:
Het is geen troll, een paar jaar terug heb ik hem ook op een ander forum gezien.
fusionfreak is geen troll, punt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Misschien gebruikt deze zijn foto's dan
Mag ik aan je vragen hoe je dat zo zeker weet?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
fusionfreak is geen troll, punt.
waarom, die bewijsdrang?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mag ik aan je vragen hoe je dat zo zeker weet?![]()
No offence hoor, gewoon een vraag.
Aldus sprak God.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom, die bewijsdrang?
hij is gewoon geen troll.
Nu je het zegt: Rijlessen met 42 jaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:08 schreef fespo het volgende:
bekijk zijn internet historie maar.
verder heeft hij in ik geloof 2007 een geniale reeks over zijn auto rijlessen gehad.
Nicequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nu je het zegt: Rijlessen met 42 jaar
Zeker ben ik echt, naast blauwe skinnyjeans heb ik vandaag deze kleding aangehad ttoen ik in de stad was. Heerlijk gewoon, kijk hier wordt ik nou blij en vrolijk van Ja toch.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:56 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Zeker ben ik echt, naast blauwe skinnyjeans heb ik vandaag deze kleding aangehad ttoen ik in de stad was. Heerlijk gewoon, kijk hier wordt ik nou blij en vrolijk van Ja toch.![]()
Felblauwe legging
Felrode All Stars
Felrood lang en wijd T shirt dat valt als een minijurkje
Felgeel kort T wijd shirt met wijde hals over dat rode shirt heen
[ afbeelding ]
Nu nog mijn haar langer zien te krijgen, dan is het helemaal toppie!![]()
De tering hé!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:56 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Zeker ben ik echt, naast blauwe skinnyjeans heb ik vandaag deze kleding aangehad ttoen ik in de stad was. Heerlijk gewoon, kijk hier wordt ik nou blij en vrolijk van Ja toch.![]()
Felblauwe legging
Felrode All Stars
[ afbeelding ]
Ik draag deze kleren niet om op te vallen of te provoceren, maar ik draag dit omdat die kleuren mij een goed gevoel geven en ik hierin mij gelukkig voel. Heb bijna 10 jaar lang (onder druk van mijn moeder) ''gewone'' kleren moeten dragen en mijn haren kort gehad, ik in die tijd was alleen maar depressief geweest en voelde mij zeer ongelukkig in de door moeders gekochte ''herenmode' ik voelde mij met haar gekochte kleren net een ouwe zak , totdat ik in contact kwam met een kleurrijke vrouw dat was voor mij de aanleiding en inspiratie geweest om mijn kleuren die ik voor die 10 jaar gedragen had weer aan te doen en weer nieuwe kleren zelf maken. Tevens kan ik nu ook mij stille verlangen om ''vrouwelijk'' uitziende kleding te dragen na 10 jaar weer oppakken en verwezelijken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De tering hé!Je gaat toch niet echt zo gekleed over straat? Dat iemand wars is van mode en trends, daar kan ik inkomen. Maar kom op zeg, heb je dan helemaal geen gevoel voor eigenwaarde?
Ik ben al blij als het wer halflang tot de schouders gaat komen, wat het haar hierna gaat doen laat ik dan gewoon op mij afkomen. Maar een ding staat vast....Geen kapper meer!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:50 schreef Ludwig. het volgende:
Hoe lang wil je het haar TS?
Oh en diep respect voor je.
Ziet er super uit, man. Nu nog een keer iets eten en jij wordt helemaal het mannetje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:56 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Felblauwe legging
Felrode All Stars
[ afbeelding ]
Na deze post neem ik mijn woorden terug.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:56 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Felblauwe legging
Felrode All Stars
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:18 schreef Supersoep het volgende:
Dat je je depressief voelt als je 'normaal' leeft heeft geen zak te maken met je kleding, maar met je leven in het algemeen.
Ik neem aan dat je geen relatie hebt, leeft van een uitkering en dat je enorm afhankelijk bent van je ouder(s) en dat op 44-jarige leeftijd.
Op die leeftijd is het waarschijnlijk al te laat voor je, maar wat heb je je leven vergald zeg.
Een vrouw met een slechte kledingsmaak dan ook nog.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:23 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom wil je er als een vrouw uit zien?
ben je aan het fappen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Topic doorgekeken, meer pics van TS !!
Hij zal nog steeds bij z'n moeder wonen. Hij heeft tot z'n 18e niet eens deelgenomen aan het verkeer. Ik ga er van uit dat z'n ouder(s) enorm, ENORM beschermend over hem waren. En dat kost hem nu de kop.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:25 schreef r3gi3boy het volgende:
Jouw moeder komt tot mij over als een verstandige vrouw die weet wat goed is voor haar zoon.
Haar zoon komt tot mij over als een persoon die volledig de realiteit uit het oog is verloren en in diens eigen wereld leeft als robin hood, maar dan onder invloed van psychedelische paddo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |