Bij mij is juist het praktijk gedeelte een groot probleem, heb al ruim 150 rijlessen gehad, en het lijkt wel alsof ik op ''beginners'' nivo blijf zitten. Heb pas geleden (op prive terrein) een half uurtje mogen oefenen in een auto om te voelen hoe het rijden nog eens ging, en dat viel erg tegen, vooral het gasgeven had ik totaal niet meer onder controlle.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:42 schreef Bumbaclaat het volgende:
Het is een bekend gegeven dat mensen op "leeftijd" moeilijker nieuwe dingen leren en onthouden.
Het grootste struikelblok ligt dan ook bij de theorie. Qua praktijk zal het niet zo veel uitmaken denk ik.
Gewoon doen.
Ik ben 35 en heb geen rijbewijs. Reden is dat ik altijd dicht bij m'n werk heb gewoond, en een auto gewoon duur is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:07 schreef Fastmatti het volgende:
In theorie zou het even snel moeten kunnen, maar meestal is er een reden waarom iemand op zijn 42e zijn rijbewijs nog niet heeft.
Hoort daar ook geen proefles bij (met een grote kans dat ze je een andere vorm van lessen aanraden in het geval van TS).quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Misschien zo'n 10-daagse ANWB cursus? Die geven min of meer slagingsgarantie.
ja, ik begrijp dat je vooraf moet kunnen laten zien dat je een snelle leerling bent, wil je ervoor in aanmerking komen. ik denk dat TS dus niet tot de doelgroep van die tiendaagse cursus behoort.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:56 schreef frederik het volgende:
Hoort daar ook geen proefles bij (met een grote kans dat ze je een andere vorm van lessen aanraden in het geval van TS).
same here (behalve dan dat ik 21 ben). Ik woon in de randstad, dus er zijn weinig bedrijven die niet te bereiken zijn met het ov.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:35 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik ben 35 en heb geen rijbewijs. Reden is dat ik altijd dicht bij m'n werk heb gewoond, en een auto gewoon duur is.
Ik ook niet, maar ik ben wel meteen aan het lessen gegaan toen ik achttien werd..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben mijn rijbewijs pas op mijn 36e gaan halen omdat ik er daarvoor geen nodig had en omdat ik op dat moment tijd, geld en gelegenheid had om het te gaan halen. Niet iedereen krijgt van thuis rijlessen betaald op zijn/haar 18e...
Ja. Niet doen dus. Erg slecht geregeld allemaal. Je moet samen met een andere leerling gaan rijden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Misschien zo'n 10-daagse ANWB cursus? Die geven min of meer slagingsgarantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |