Ja maar in de zomer hangt er altijd zo'n geil en spannend sfeertje, ik kan het niet netter omschrijvenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, met festivals en reizen is het ideaal, maar toch ontbreekt er dan iets vind ik.
Hij heeft wel een tintje, maar hij lijkt echt niet Indo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
Hey potlood. hij lijkt indo hoor. No offence. Ik weet dat ie bosnier is.
Dankje.quote:
toch welquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij heeft wel een tintje, maar hij lijkt echt niet Indo.
ik merk niks van dat sfeertjequote:Op donderdag 1 juli 2010 19:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar in de zomer hangt er altijd zo'n geil en spannend sfeertje, ik kan het niet netter omschrijven
Maar er mist inderdaad iets dan, maar toch, ik had mijn vriend liever wat jaartjes later ontmoet.
al je hele leven nietquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar in de zomer hangt er altijd zo'n geil en spannend sfeertje, ik kan het niet netter omschrijven
Maar er mist inderdaad iets dan, maar toch, ik had mijn vriend liever wat jaartjes later ontmoet.
Dit dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
al je hele leven niet
daar moet je seks voor hebben gehad
tli en ik weten
ik woon helaas niet meer in O dubbel Squote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:30 schreef Mozy het volgende:
[..]_!
Zodat je zeker nog een paar jaar kon rond neuken.
alleen homo's dragen make-upquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:32 schreef dagdag het volgende:
Is het raar dat mannen make up dragen? trouwens
ik leef nu in het nijmeegsequote:
Ligt eraan wat je onder make-up verstaat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:32 schreef dagdag het volgende:
Is het raar dat mannen make up dragen? trouwens
ok, maar je krijgt er egale huid van, maar haal het er wel weer afquote:
een senegalees en een nigeriaan zijn toch gewoon negers ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
In jouw ogen wel dan. Dat is hetzelfde als een Senegalees een Nigeriaan noemen.
Ja, laat mij hem lekker een indo vinden. Hij lijkt op Rv, dies indo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
In jouw ogen wel dan. Dat is hetzelfde als een Senegalees een Nigeriaan noemen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zou ik daar nu graag willen wonen.
Daarom. Hij is gewoon aan het trollen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef gers het volgende:
[..]
een senegalees en een nigeriaan zijn toch gewoon negers ?
doe een meet een post gezamelijk een topic volquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:33 schreef WillFerrell het volgende:
Ik voel me niet zo op m'n gemak nu ik weet dat zoveel FOK!kers op een uur afstand zitten.
Nee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
doe een meet een post gezamelijk een topic vol
waar is de loting te vindenquote:
Dan was ik ook gekomen, puur om jou te spotten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, zo hardcore ben ik nu ook weer niet.
Nee, zonneschijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:54 schreef Lakitu het volgende:
Zijn er morgen nou ook wolken of njet? Jullie zijn weermannen
Alsof ik oranje shirts hebquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:56 schreef Potloodvis het volgende:
Laki, ik raad een korte broek en oranje shirt aan.
ik trek mijn duitsland shirt aanquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof ik oranje shirts hebIk ga in brazilshirt morgen
Als ik zou mee gaan zou ik volgens mij nog op de bank mogen komen zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan was ik ook gekomen, puur om jou te spotten.
In Venray zijn de banken niet groot hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als ik zou mee gaan zou ik volgens mij nog op de bank mogen komen zitten.
Het publiek uit Almelo ook niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
In Venray zijn de banken niet groot hoor.
je hebt toch alleen bier nodig voor de wedstrijdquote:
En daarna comaslapen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:00 schreef Mozy het volgende:
Nu ga ik mijn school afronden voor dit jaar.
Ik ben ook bezig met school.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:00 schreef Mozy het volgende:
Nu ga ik mijn school afronden voor dit jaar.
Die chick gevraagd?quote:
De mindreader is gearriveerd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, en met succes zei Crack gisteren.
SHOCKER. Als ie geluisterd had had ie al een maand met dr nu.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, en met succes zei Crack gisteren.
Hoezo?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SHOCKER. Als ie geluisterd had had ie al een maand met dr nu.
Dat kun je toch zien. Observeren, observeren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:20 schreef Potloodvis het volgende:
Ik dacht vandaag ook een potentiële chica in de winkel te zien. Heb ik haar nu gevonden op Hyves, blijkt ze 25 jaar te zijn. Ik schatte haar rond de 19 jaar.
Waarom dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iedereen zei dat hij haar moest vragen, maar hij was frozen als hij haar zag.
hij heeft geen skylarkinatorquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat kun je toch zien. Observeren, observeren.
geen actionquote:
Dat kon je serieus niet aan haar zien.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat kun je toch zien. Observeren, observeren.
graagquote:
De Innerlijke Kracht van het mindreaden zit niet in je ben ik bang.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat kon je serieus niet aan haar zien.
Nee, ik kom er meestal alleen maar uit met vragen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De Innerlijke Kracht van het mindreaden zit niet in je ben ik bang.
Zou goed kunnen, mijn geloof staat me maar één per week toe.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik er meer gehad dan Sky, broeder. Ik ben meer van de action, hij van het observeren.
Jazeker.quote:
Zal best, dan leef ik maar gewoon een maandje langer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SHOCKER. Als ie geluisterd had had ie al een maand met dr nu.
Vertelquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, mijn geloof staat me maar één per week toe.
Ik ben ook aan het bekeren. Mijn oude knieën kunnen die jonge duivels niet meer bijhouden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, mijn geloof staat me maar één per week toe.
Zo werkt het leven niet, nu is het vakantie en dan is het te laat. JE BENT TE LAATquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jazeker.
[..]
Zal best, dan leef ik maar gewoon een maandje langer.
ik noteer ditquote:
Helemaal niet, ze is blijkbaar volgende week nog wel hier.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo werkt het leven niet, nu is het vakantie en dan is het te laat. JE BENT TE LAAT
de juiste afslag nemenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik noteer dit
en dan
hoe kom ik op het pad van verlichting?
Op ellegirl kijken natuurlijk, dat is stap 1 vriend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helemaal niet, ze is blijkbaar volgende week nog wel hier.
Nu moet ik nog even bedenken wat te gaan doen.
Japsnarsen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:30 schreef Japsnars het volgende:
Mooi nieuw werkwoord, ook een leuk moment waarop je het postte
ja, ik las terug
dit gaat diepquote:
diep?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dit gaat diep
hoe weet ik wanneer de tijd rijp is
wanneer je hart je dat ingeeftquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dit gaat diep
Dit is mijn eigen lijstje met dit weer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op ellegirl kijken natuurlijk, dat is stap 1 vriend.
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=446461
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op ellegirl kijken natuurlijk, dat is stap 1 vriend.
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=446461
Lord give Laki a sign.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dit gaat diep
dieper dan de zee van tranen die ik dagelijks laat om het feit dat wij niet samen zijnquote:
Ja doe mij maar 2 en 3.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit is mijn eigen lijstje met dit weer.
1. Dierentuin.
2. Terrasje.
3. Boswandeling.
Met vrienden, ja.quote:
Lach maar, maar ellegirl is echt handig voor dat soort shitquote:
Nee man, als zij er niks van kan kun je om haar heen gaan staan en haar helpen.quote:
Woooowowowowow don't push it, is dat niet iets te snel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet haar sowieso nu eerst even iets gaan sms'en
Ja, gewoon beetje door de natuur lopen (en treuzelen) en dan met opzet langs een terras lopen en vragen of ze ook niet dorst als een paard heeft.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja doe mij maar 2 en 3.
Of een wandeling langs de vesting of langs het water.
ah joh ik heb dario na 4 maanden ook nog niet gesmstquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
inb4 heb je dat nog steeds niet gedaan.
Hehe.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:36 schreef Potloodvis het volgende:
Niet letterlijk overnemen natuurlijk.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Woooowowowowow don't push it, is dat niet iets te snel.
Je kijkt te veel televisie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee man, als zij er niks van kan kun je om haar heen gaan staan en haar helpen.
Maar jij hebt niet met hem afgesproken om iets met hem te gaan doen komende week.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ah joh ik heb dario na 4 maanden ook nog niet gesmst
Burn!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar jij hebt niet met hem afgesproken om iets met hem te gaan doen komende week.
Dichtstbijzijnde ding ligt op 10km ofzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:38 schreef Lakitu het volgende:
poolen! dat vind ik altijd leuk met mn vriendje
oja en poolen is ook leuk idd!
Poolen is inderdaad ook leuk
ZE WILLEN HET
Dat zou overkill zijn. Je moet jezelf niet verliefd maken nu al.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:38 schreef Japsnars het volgende:
Ik had haar vanochtend gewoon willen sms'en of ze het verder nog leuk heeft gehad op dat feest maar ik zou haar een half uur later al op school zien en daarnaast wist ik zelf ook niet meer heel veel van het feest
Meisjes met gouden tanden en tatoeages op de enkel, ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:38 schreef Lakitu het volgende:
poolen! dat vind ik altijd leuk met mn vriendje
oja en poolen is ook leuk idd!
Poolen is inderdaad ook leuk
ZE WILLEN HET
WHY SO SERIOUSquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:29 schreef CE_REAL het volgende:
Maar stel ik zou mijn huidige vriendin niet hebben. En die is 22 en ik 23. Ik ga een avondje uit met wat vrienden en zie daar een leuk meisje op de dansvloer. Doorgaans ben ik nogal verlegen, maar nu denk ik, goh volgens mij ziet zij mij ook wel zitten. En dan ziet ze er jong uit, maar rond de 18-19. Ik stap op haar af en maak een praatje, voor ik het weet, zijn we aan het zoenen. En dan wat later op de avond, loop je wat samen door de stad, gaat ergens aan het water zitten o.i.d. en jullie praten wat verder. En je komt op het punt dat je de leeftijd bespreekt. En ze blijkt dan 14-15 te zijn. Dan schrik je wel, maar zul je ook denken, goh leuk meisje.... voor een avond? En misschien blijft het wel bij zoenen... Ik zou zelf wel een aantal keer nadenken voor ik verder ga... maar het kan ook nooit op dit moment zijn gekomen, dat de leeftijd is besproken.
Echter ik zou er absoluut geen relatie mee willen hebben, omdat ze dan veel te onvolwassen / kinderachtig nog is. Omdat jij al wat verder in je leven bent, met school klaar, aan het werk en eigen huisje.
Maar dan wil ik jullie dus vragen, durft iedereen die nu heel hard pedofiel roept (die overigens de werkelijke betekenis eens moet opzoeken http://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie), keihard te beweren dat diegene zich op dat moment niet enige vorm van opwinding voelt of zich enigszins aangetrokken voelt tot dat meisje?
Dit dus even voor de morele kwestie
Achterop de fiets.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde ding ligt op 10km ofzo
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar jij hebt niet met hem afgesproken om iets met hem te gaan doen komende week.
Een boswandeling met dit weer? Leeggeprikt worden door al die insecten daar nee dank jequote:Op donderdag 1 juli 2010 20:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit is mijn eigen lijstje met dit weer.
1. Dierentuin.
2. Terrasje.
3. Boswandeling.
Niet. Zo ben ik niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:42 schreef Mozy het volgende:
Een normaal meisje:
"hihi, ik vond het heel erg leuk op onze date.
WD:
"ARE YOU GONNA FUCK ME OR NOT?"
Hell yeah.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:42 schreef Mozy het volgende:
Een normaal meisje:
"hihi, ik vond het heel erg leuk op onze date.
WD:
"ARE YOU GONNA FUCK ME OR NOT?"
Wanneer moet ik haar dan sms'enquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zou overkill zijn. Je moet jezelf niet verliefd maken nu al.
Dat mocht jij niet zien, jij moet denken dat ik lief ben voor meisjes =$quote:
Nou nou, dat soort dingen kan ik ook vragen. Ik doe het alleen niet omdat het niet altijd even verstandig is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I CAN ASK HIM IF HE WANTS TO FUCK THIS WEEK HOW ABOUT THAT
Dan slaapt zequote:
Ja, niks mis mee. Toch.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:45 schreef Mozy het volgende:
Chai en ik smste er op los toen we elkaars nummer hadden.
Maar dat was wel casual smsen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan slaapt ze
[..]
Ja, niks mis mee. Toch.
We waren aan het praten over de vakantie en ik vroeg wanneer ze nou precies wegging en wat ze dan volgende week allemaal gaat doen. Dus een hele waslijst van dingen dus ik had zoiets van o shit, die heeft geen enkel moment meer overquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:47 schreef Mozy het volgende:
Maar heb je haar nu op een date gevraagd of niet, en weet ze wel dat je haar nummer hebt?
WHY SO UNSERIOUSquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef Lakitu het volgende:
Sms dr niet Jap, misschien vindt ze dat raar.
'gezellig'. Een van de gevaarlijkste woorden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We waren aan het praten over de vakantie en ik vroeg wanneer ze nou precies wegging en wat ze dan volgende week allemaal gaat doen. Dus een hele waslijst van dingen dus ik had zoiets van o shit, die heeft geen enkel moment meer overDus ik vroeg iets van of ze nou haar hele week had volgepland en ze zei nee dus ik zo, ja heb je misschien zin om wat af te spreken?
En toen zij zo van ja gezellig en toen haar nummer gevraagd en toen nummers uitgewisseld.
Jongens, ik denk dat we er over eens zijn dat dit een redelijke SCORE is?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We waren aan het praten over de vakantie en ik vroeg wanneer ze nou precies wegging en wat ze dan volgende week allemaal gaat doen. Dus een hele waslijst van dingen dus ik had zoiets van o shit, die heeft geen enkel moment meer overDus ik vroeg iets van of ze nou haar hele week had volgepland en ze zei nee dus ik zo, ja heb je misschien zin om wat af te spreken?
En toen zij zo van ja gezellig en toen haar nummer gevraagd en toen nummers uitgewisseld.
Kijken of je in de troll zou trappen. Niemand hapt.quote:
Ja maar ik heb dus geen idee waarover. Ja, morgen zal ik wel kunnen vragen waar ze voetbal gaat kijken en hoe het maar haar gaat enzo maar beter sms ik vandaag nogquote:
Pas als z'n dolo in dr poes zit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jongens, ik denk dat we er over eens zijn dat dit een redelijke SCORE is?
Gewoon over niks, een grapje maken ofzo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dus geen idee waarover. Ja, morgen zal ik wel kunnen vragen waar ze voetbal gaat kijken en hoe het maar haar gaat enzo maar beter sms ik vandaag nog
Ik heb geen idee meer wat ze precies zei (de rest van de avond is ook een blurquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
'gezellig'. Een van de gevaarlijkste woorden.
Je moet niet naar onderwerpen zoeken. Je moet als je wilt op elk moment iets kunnen sms'en. Gewoon iets vanquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dus geen idee waarover. Ja, morgen zal ik wel kunnen vragen waar ze voetbal gaat kijken en hoe het maar haar gaat enzo maar beter sms ik vandaag nog
Is ze rijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou nou, dat soort dingen kan ik ook vragen. Ik doe het alleen niet omdat het niet altijd even verstandig is.
Zeg dat je aan het fappen ben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dies echt goed man. Jammer dat ik nooit mensen uit Hilversum meetquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
Als ze uit Hilversum komt sowieso vragen: "Ben ik nu op TV :$?"![]()
![]()
.
Ja, of dat ze ook wel eens een scheet laat op haar fiets en dan doet alsof ze turbo gaat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
![]()
.
Hou je bek eens, skeer ventje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
Kanker WD, bestel eens een gigolo ofzo.
Ik denk niet dat die grap in de smaak valt. Ik ken wel wat chicks uit die buurt, zal 'm eens makenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
![]()
.
:$ doen we Hilversum ook een keer aan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dies echt goed man. Jammer dat ik nooit mensen uit Hilversum meet
wat voor saaie chicks ken jij ='\quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die grap in de smaak valt. Ik ken wel wat chicks uit die buurt, zal 'm eens maken
Ja, ik ga wel even denkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je moet niet naar onderwerpen zoeken. Je moet als je wilt op elk moment iets kunnen sms'en. Gewoon iets van
"WHAT YA WEARING =$"
Nee maar gewoon ALLES kan. Zodat jullie alvast in die sms swing zitten.
Nee, dat gaat hem helaas niet wordenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
![]()
.
Ben ik op tvquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wat voor saaie chicks ken jij ='\
Jonge als je dat met RIC FLAIR zegt dan zit je gebakken.quote:
Dan zou ik hem zelf lezen, want ik word er gek van!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
Sky zou een boek kunnen schrijven met tips om chicks weg te jagen.
Al zeg ik het met richie rich lacht ze nog niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge als je dat met RIC FLAIR zegt dan zit je gebakken.
Haha CN heeft m'n hosselback <3quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge als je dat met RIC FLAIR zegt dan zit je gebakken.
Ik geloof echt niet dat er nog domme sletjes zijn die nog voor je domme opmerkingen vallen. Ik zou mijn wijn in je gezicht deponeren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan zou ik hem zelf lezen, want ik word er gek van!
Laki's FLAIR [-O------------------------------------]quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Al zeg ik het met richie rich lacht ze nog niet.
quote:
Bij een 14-jarige. Come again. Laki doet het tenminste nog bij 16-jarigen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Laki's FLAIR [-O------------------------------------]
Mijne [-----------------------------------------------O]
Vriend probeer 'm maar een keertje, ik zweer je je gaat krekels horenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Laki's FLAIR [-O------------------------------------]
Mijne [-----------------------------------------------O]
wd heeft MIJN hosselback <3quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij een 14-jarige. Come again. Laki doet het tenminste nog bij 16-jarigen.
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, of dat ze ook wel eens een scheet laat op haar fiets en dan doet alsof ze turbo gaat.
Jazeker.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef Lakitu het volgende:
Maar eerlijk waar, wel spange sma's daar. Daarom is het een hotspot op m'n spangesmatjes kaart.
Ja hoor, genoeg. Ik ben gewoon lief, smooth en grappig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat er nog domme sletjes zijn die nog voor je domme opmerkingen vallen. Ik zou mijn wijn in je gezicht deponeren.
"Ben ik op tv?" is niet lief, niet smooth en zeker niet grappig. Die opmerking komt spontaan TUMBLEWEED van voorbij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja hoor, genoeg. Ik ben gewoon lief, smooth en grappig.
inb4 en niet te vergeten bescheidenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja hoor, genoeg. Ik ben gewoon lief, smooth en grappig.
OH SHITquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
C_N heeft pics van hem en zijn 14-jarige vriendinnetje op de computer staan.
Helemaal niet, want m'n next line + move is: "HEE MAM ik ben op TV" en dan zwaaien en zoeken naar de camera.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Ben ik op tv?" is niet lief, niet smooth en zeker niet grappig. Die opmerking komt spontaan TUMBLEWEED van voorbij.
Pics van jou in sexy lingerie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bestel dat shirt en:
[ afbeelding ]
Dan kom je helemaal als een kneus over.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Helemaal niet, want m'n next line + move is: "HEE MAM ik ben op TV" en dan zwaaien en zoeken naar de camera.
Dames en heren, welkom bij de cursus "Hoe zet ik mezelf voor lul in 5 minuten?" met Skylark.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Helemaal niet, want m'n next line + move is: "HEE MAM ik ben op TV" en dan zwaaien en zoeken naar de camera.
Die is liefquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bestel dat shirt en:
[ afbeelding ]
GOH MEEN JE DATquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan kom je helemaal als een kneus over.
Serieus WD, geef me die cursus social skills van jou dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dames en heren, welkom bij de cursus "Hoe zet ik mezelf voor lul in 5 minuten?" met Skylark.
Precies, zo'n grapje maken en dan een snel knipoogje. Als je het hier uittypt klinkt het heelquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haten op SkyDat soort JOKES zijn gewoon goed als je ze goed uitvoert.
Tja dat sommige hier nooit in de club te vinden zijn....quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Precies, zo'n grapje maken en dan een snel knipoogje. Als je het hier uittypt klinkt het heelmaar in de club dragen meisjes je op handen.
Smooth. Ik zeg altijd; 'Groetjes aan iedereen thuis en een kusje voor de honden. Peace.'quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Morgen dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je iets nuttigs te zeggen hebt.
Waarom haten op die WOMANIZER dan. Ik heb hem in actie gezien, en alle hype is niet onterecht!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
Stap 1. Drink door een rietje.
Stap 2. Gebruik nivea Q10 bruiningscreme.
Stap 3. Vraag aan een meisje of je op TV bent. (lacht ze niet ga naar stap 4, lacht ze wel zie stap 5.)
Stap 4. Zwaai en zoek de camera, zeg "Hey mam ik ben op tv".
Stap 5. Gefeliciteerd, je hebt iemand laten lach om je domme doen.
Stap 1. Blijf thuis 's avonds in het weekend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
Stap 1. Drink door een rietje.
Stap 2. Gebruik nivea Q10 bruiningscreme.
Stap 3. Vraag aan een meisje of je op TV bent. (lacht ze niet ga naar stap 4, lacht ze wel zie stap 5.)
Stap 4. Zwaai en zoek de camera, zeg "Hey mam ik ben op tv".
Stap 5. Gefeliciteerd, je hebt iemand laten lach om je domme doen.
Zelf ook een beetje glimlachen na je grapje, dan weet je zeker dat het goed overkomt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Precies, zo'n grapje maken en dan een snel knipoogje. Als je het hier uittypt klinkt het heelmaar in de club dragen meisjes je op handen.
Oh sorry dat ik niet zo van uitgaan en alles neuken wat los en vast zit hou.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stap 1. Blijf thuis 's avonds in het weekend.
Stap 2. Oh wacht die is er niet.
Dan sms je morgen, anders komt het hopeloos over. Niet slecht bedoeld, maar zo verpruts je dingen.quote:
duidelijke kabouter is duidelijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik niet zo van uitgaan en alles neuken wat los en vast zit hou.
Ik hoop dat je dit weekend een bus tegenkomt die niet stopt voor je.quote:
Net alsof wij alles neuken. Flirten is niet instant neuken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik niet zo van uitgaan en alles neuken wat los en vast zit hou.
Net alsof WF de rem na zoveel jaren ervaring niet weet te vinden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit weekend een bus tegenkomt die niet stopt voor je.
Voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof wij alles neuken. Flirten is niet instant neuken.
Ik heb waggie hahaha ofja ik gebruik van ouders :$quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit weekend een bus tegenkomt die niet stopt voor je.
Sneu. Mensen zonder eigen auto.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb waggie hahaha ofja ik gebruik van ouders :$
Alsof ik er wat om geef dat jij het erg vindt dat ik niet elk weekend uitga.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik hoop iedereen hier. Thuis zitten het hele weekend is niet gezond in je jonge jaren.
CHALLENGE. Ohnee wacht ik ben je E-BUDDY :$quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:28 schreef Skylark. het volgende:
Kut zeg, ik heb in alle lopende topics in m'n MyAt de discussie gewonnen. Ik heb een verliespartij nodig zodat m'n successen beter opvallen.
Begin niet over voetbal okquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
CHALLENGE. Ohnee wacht ik ben je E-BUDDY :$
Een beeldschoon doelpunt.quote:
Ik geef er niets om, maar meestal zijn het lelijke meisjes.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik er wat om geef dat jij het erg vindt dat ik niet elk weekend uitga.
Ja, ik ben nou eenmaal niet van het klem zuipen en hollywood ingaan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik geef er niets om, maar meestal zijn het lelijke meisjes.Nu niet, dus ik vind het wel apart.
Beter had je panenka gedaan. niet moeilijk gewoon door het midden.quote:
Net alsof ik altijd drink, morgen ga ik met de auto. Dan raak ik geen alcohol aan. 7up voor mij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ben nou eenmaal niet van het klem zuipen en hollywood ingaan.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer wat ze precies zei (de rest van de avond is ook een blur) maar ze glimachte iig
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
''Ik heb geen idee wat die dronken mongool allemaal praat, laat ik maar glimlachen''
Waar ik altijd uitging is failliet dus ik kan daar niet meer heen. Dus er blijft niet veel voor me over waar ik ooit geweest ben, ik ga opzeker niet de hoer uithangen in Thalia Lounge of Hollywood.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ik altijd drink, morgen ga ik met de auto. Dan raak ik geen alcohol aan. 7up voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Je zou het zeker doen als je de mogelijkheid had.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ben nou eenmaal niet van het klem zuipen en hollywood ingaan.
Ik ben geen fan van Roffa, maar daar moet ook wel een fatsoenlijke tent te vinden zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar ik altijd uitging is failliet dus ik kan daar niet meer heen. Dus er blijft niet veel voor me over waar ik ooit geweest ben, ik ga opzeker niet de hoer uithangen in Thalia Lounge of Hollywood.
Nee, daar komen ook alleen maar Mooicroboys (Marokkaanse mooiboys). Beter ga je gewoon een paar kilometer verderop naar een gezellig café of een leuke discotheek. Zelfs hier in Limburg is keuze in overvloed, dan moet dat in Roffa toch helemaal zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar ik altijd uitging is failliet dus ik kan daar niet meer heen. Dus er blijft niet veel voor me over waar ik ooit geweest ben, ik ga opzeker niet de hoer uithangen in Thalia Lounge of Hollywood.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:34 schreef tliciouz het volgende:
WD staat dit witte topje met dat rokje? Of is een zwarte er boven mooier?Wit! anders wordt het te donker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nu niet meer dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Roffa, maar daar moet ook wel een fatsoenlijke tent te vinden zijn.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
WD staat dit witte topje met dat rokje? Of is een zwarte er boven mooier?Geen idee, maar je haren zitten wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet vaker niets met mijn haren doen, dank jequote:Op donderdag 1 juli 2010 21:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen idee, maar je haren zitten wel leuk.
Ja, maar niet waar ik ooit al ben geweest. Daarnaast, zoveel vrienden die uitgaan heb ik ook weer niet aangezien m'n vriendinnen almaal jonger zijn. M'n beste vriendin is 15, die mag niet eens weg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, daar komen ook alleen maar Mooicroboys (Marokkaanse mooiboys). Beter ga je gewoon een paar kilometer verderop naar een gezellig café of een leuke discotheek. Zelfs hier in Limburg is keuze in overvloed, dan moet dat in Roffa toch helemaal zijn.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je zou ook eens moeten missen na zo'n aanloop. Please.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beter had je panenka gedaan. niet moeilijk gewoon door het midden.
WD staat dit witte topje met dat rokje? Of is een zwarte er boven mooier?HOAX hij is op 7 januari gemaakt mensen trap er niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HOAX hij is op 7 januari gemaakt mensen trap er niet in![]()
Dan gewoon elk weekend bij iemand anders thuis afspreken. Kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar niet waar ik ooit al ben geweest. Daarnaast, zoveel vrienden die uitgaan heb ik ook weer niet aangezien m'n vriendinnen almaal jonger zijn. M'n beste vriendin is 15, die mag niet eens weg.
OH SNAPquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HOAX hij is op 7 januari gemaakt mensen trap er niet in![]()
Iedereen woont in Rotterdam. Moet ik elk weekend zeker 10 euro alleen voor heen en terug al payen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan gewoon elk weekend bij iemand anders thuis afspreken. Kan ook leuk zijn.
Als ik uitga maak ik niet van die sneue moves op iemand.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:39 schreef Skylark. het volgende:
WD attackt mij met Sneuheidbetichting en nu gaat het erover dat zij niet uitgaat.
SCORE!
Chai gaat ook niet elk weekend uit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik geef er niets om, maar meestal zijn het lelijke meisjes.Nu niet, dus ik vind het wel apart.
Is het niet te fietsen of iets?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iedereen woont in Rotterdam. Moet ik elk weekend zeker 10 euro alleen voor heen en terug al payen.
LIEVER OP STAP DAN ONLINEquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik uitga maak ik niet van die sneue moves op iemand.Dag sky.
Kom een keer hier slapen, neem ik je mee naar index.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
Ik neem de zoon van de buurman morgen wel mee naar een cafe hier.
DAT DUS.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Omdat ze elk weekend met jou opgescheept zit.
Nee. Een uur.quote:
Wat een burn, applaus jongen, applaus.quote:
Ja, is wel gezellig. Leer je andere mensen kennen en zo, als je dat durft.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
Ik neem de zoon van de buurman morgen wel mee naar een cafe hier.
Joaaaa, dat kan wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom een keer hier slapen, neem ik je mee naar index.
Na vier wijn ben ik weg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, is wel gezellig. Leer je andere mensen kennen en zo, als je dat durft.
Scheelt een kwartier, whooptiedoo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Koop een scooter zonder helm dan.
Ik moest giechelenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Indexquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mag je tussen mijn en Lassie in slapen. Maar nee het is echt zo tof daar.quote:
Ligt Zak ook in de buurt van Index en is het een beetje vergelijkbaar?quote:
It's hard, but it's true.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moest giechelen.
Mensen die in een sociaal isolement zitten omdat ze een relatie hebben!
Jij blijft omdat je cola drinkt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef Mozy het volgende:
Potloodvis gaat pas naar 25 bier naar huis.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mag je tussen mijn en Lassie in slapen. Maar nee het is echt zo tof daar.
Nee, lullo. Ik had gister 4 wijn op of zo en ik was gewoon lazarus. Ik moet geen wijn drinken, dat gaat veel sneller dan sterke drank en bier. Echt sneu.quote:
Inderdaad, moet je je eens voorstellen. Op de bar passen er wel 100 en ik ga al na huis als ik de 25e gepasseerd ben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef Mozy het volgende:
Ik weet echt niets meer van de rest van het feest en nu ben ik bang dat ik Pv acties heb gedaanquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef Mozy het volgende:
Dat komt omdat die rotzooi lauw is. Je moet gewoon iets kouds bestellen met dit weer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, lullo. Ik had gister 4 wijn op of zo en ik was gewoon lazarus. Ik moet geen wijn drinken, dat gaat veel sneller dan sterke drank en bier. Echt sneu.
Dat jij de verleiding van die andere 75 kan weerstaan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, moet je je eens voorstellen. Op de bar passen er wel 100 en ik ga al na huis als ik de 25e gepasseerd ben.
Eerst bier, dan sterker spul om vervolgens te eindigen met shotjes. Je weet hoe we rollen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef Mozy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |