Maar dat was wel casual smsen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan slaapt ze
[..]
Ja, niks mis mee. Toch.
We waren aan het praten over de vakantie en ik vroeg wanneer ze nou precies wegging en wat ze dan volgende week allemaal gaat doen. Dus een hele waslijst van dingen dus ik had zoiets van o shit, die heeft geen enkel moment meer overquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:47 schreef Mozy het volgende:
Maar heb je haar nu op een date gevraagd of niet, en weet ze wel dat je haar nummer hebt?
WHY SO UNSERIOUSquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef Lakitu het volgende:
Sms dr niet Jap, misschien vindt ze dat raar.
'gezellig'. Een van de gevaarlijkste woorden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We waren aan het praten over de vakantie en ik vroeg wanneer ze nou precies wegging en wat ze dan volgende week allemaal gaat doen. Dus een hele waslijst van dingen dus ik had zoiets van o shit, die heeft geen enkel moment meer overDus ik vroeg iets van of ze nou haar hele week had volgepland en ze zei nee dus ik zo, ja heb je misschien zin om wat af te spreken?
En toen zij zo van ja gezellig en toen haar nummer gevraagd en toen nummers uitgewisseld.
Jongens, ik denk dat we er over eens zijn dat dit een redelijke SCORE is?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We waren aan het praten over de vakantie en ik vroeg wanneer ze nou precies wegging en wat ze dan volgende week allemaal gaat doen. Dus een hele waslijst van dingen dus ik had zoiets van o shit, die heeft geen enkel moment meer overDus ik vroeg iets van of ze nou haar hele week had volgepland en ze zei nee dus ik zo, ja heb je misschien zin om wat af te spreken?
En toen zij zo van ja gezellig en toen haar nummer gevraagd en toen nummers uitgewisseld.
Kijken of je in de troll zou trappen. Niemand hapt.quote:
Ja maar ik heb dus geen idee waarover. Ja, morgen zal ik wel kunnen vragen waar ze voetbal gaat kijken en hoe het maar haar gaat enzo maar beter sms ik vandaag nogquote:
Pas als z'n dolo in dr poes zit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jongens, ik denk dat we er over eens zijn dat dit een redelijke SCORE is?
Gewoon over niks, een grapje maken ofzo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dus geen idee waarover. Ja, morgen zal ik wel kunnen vragen waar ze voetbal gaat kijken en hoe het maar haar gaat enzo maar beter sms ik vandaag nog
Ik heb geen idee meer wat ze precies zei (de rest van de avond is ook een blurquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
'gezellig'. Een van de gevaarlijkste woorden.
Je moet niet naar onderwerpen zoeken. Je moet als je wilt op elk moment iets kunnen sms'en. Gewoon iets vanquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dus geen idee waarover. Ja, morgen zal ik wel kunnen vragen waar ze voetbal gaat kijken en hoe het maar haar gaat enzo maar beter sms ik vandaag nog
Is ze rijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou nou, dat soort dingen kan ik ook vragen. Ik doe het alleen niet omdat het niet altijd even verstandig is.
Zeg dat je aan het fappen ben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dies echt goed man. Jammer dat ik nooit mensen uit Hilversum meetquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
Als ze uit Hilversum komt sowieso vragen: "Ben ik nu op TV :$?"![]()
![]()
.
Ja, of dat ze ook wel eens een scheet laat op haar fiets en dan doet alsof ze turbo gaat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
![]()
.
Hou je bek eens, skeer ventje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
Kanker WD, bestel eens een gigolo ofzo.
Ik denk niet dat die grap in de smaak valt. Ik ken wel wat chicks uit die buurt, zal 'm eens makenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
![]()
.
:$ doen we Hilversum ook een keer aan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dies echt goed man. Jammer dat ik nooit mensen uit Hilversum meet
wat voor saaie chicks ken jij ='\quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die grap in de smaak valt. Ik ken wel wat chicks uit die buurt, zal 'm eens maken
Ja, ik ga wel even denkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je moet niet naar onderwerpen zoeken. Je moet als je wilt op elk moment iets kunnen sms'en. Gewoon iets van
"WHAT YA WEARING =$"
Nee maar gewoon ALLES kan. Zodat jullie alvast in die sms swing zitten.
Nee, dat gaat hem helaas niet wordenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |