Nee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:59 schreef VASND het volgende:
Ja fuck datgeen OP in de afgelopen 100 SC's?
Als het niet meer is, fuck de OPquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:59 schreef VASND het volgende:
Ja fuck datgeen OP in de afgelopen 100 SC's?
Fuck jou,quote:
Ja.quote:
Oh, bummerquote:
Zit er qua formaat nog verschil in de 3 en 4?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:05 schreef Hyman het volgende:
Nu nog een goedkope voor de ipwn 4. Maar daarvoor heb je alleen de dure versies van ZAGG
Heb je die faal van dat signaal al gezienquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:05 schreef Hyman het volgende:
Nu nog een goedkope voor de ipwn 4. Maar daarvoor heb je alleen de dure versies van ZAGG
Geniaal toch, en iedereen dat ding maar kopenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je die faal van dat signaal al gezien? Bedenken ze een teringgoed apparaat doen ze zoiets
.
Ja, kijk maarquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zit er qua formaat nog verschil in de 3 en 4?
Dat heeft de iphone 3g ook hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je die faal van dat signaal al gezien? Bedenken ze een teringgoed apparaat doen ze zoiets
.
Oh kan best. Maar ik zag het in het nieuws alleen over de 4quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat heeft de iphone 3g ook hoor, als ik mijn hand over de hele achterkant hou
Ja, sorry pindaquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef -SG- het volgende:
Ik wist niet dat je een iphone fanboy was heimen.
Je moet je telefoon ook niet bij de antenne vastpakken, telefoons hou ik toch met rechts vast, dus ik heb er geen last van. En we moeten nog maar zien hoe dat probleem zich in nederland uitpaktquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh kan best. Maar ik zag het in het nieuws alleen over de 4.
Zodat ze de randartikelen weer kunnen uitmelken natuurlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, kijk maar
[ afbeelding ]
en de ipwn 4
[ afbeelding ]
De iphone 4 is dus plat van achteren, en heeft geen gebogen randjes.
Het is niet verplicht hoor, je kan ook een rol plastic tape eroverheen doen, maar dat ziet er niet uitquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zodat ze de randartikelen weer kunnen uitmelken natuurlijk
Het zal wel weer eens nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:11 schreef Zeroku het volgende:
http://search.twitter.com/search?lang=nl&q=Volendam&result_type=recent
Alles van tape is epicquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het is niet verplicht hoor, je kan ook een rol plastic tape eroverheen doen, maar dat ziet er niet uit
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het zal wel weer eens niet, die mensen hebben iets met fik daarzo.
Vlammetjes.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het zal wel weer eens niet, die mensen hebben iets met fik daarzo.
Warm gebakken vis.quote:
Is ook gewoon een fijn toestelquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef -SG- het volgende:
Ik wist niet dat je een iphone fanboy was heimen.
en hij ziet er gewoon geweldig uitquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is ook gewoon een fijn toestelHeb al een hele resem toestellen versleten(van windows mobile tot simbian) en vind deze gewoon, ook qua app gebruik, het meest gebruiksvriendelijk.
Welke thread?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://images.4chan.org/b/src/1277979293067.jpg
Artistieke shit
Oh wacht linken kan niet
Ja alleen bij mij gooide eersgister een serveerster redbull over me telefoon en nu zitten er allemaal strepen door me beeldquote:
Heb je d'r geneukt?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja alleen bij mij gooide eersgister een serveerster redbull over me telefoon en nu zitten er allemaal strepen door me beeld
Nee maar wel aansprakelijk gesteldquote:
Wat voor een telefoon?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja alleen bij mij gooide eersgister een serveerster redbull over me telefoon en nu zitten er allemaal strepen door me beeld
Iphone 3gsquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat voor een telefoon?
De iphone kan je 10 seconden onder water houden voordat ie dood gaat, afspoelen onder de kraan kan ook wel eens
Dan had je zeker geen iPhone!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:33 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nee maar wel aansprakelijk gesteld
Oh, das gekquote:
Ze liet er ook nog van een beste hoogte een aantal flesjes en glazen opvallen dus misschien was dat hetquote:
WTF.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:35 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ze liet er ook nog van een beste hoogte een aantal flesjes en glazen opvallen dus misschien was dat het
Wat een dom wijfquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:35 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ze liet er ook nog van een beste hoogte een aantal flesjes en glazen opvallen dus misschien was dat het
Wist je niet dat ze nogal eigengeil is?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoevaak masturbeer jij?
AAAAH WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Ikke nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat een dom wijf. Heb je een verzekering? Anders gaat dat duur worden voor dr.
Viesbahquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoevaak masturbeer jij?
Wut?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoevaak masturbeer jij?
Iphone reparatie zonder verzekering kost al gauw €400quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:37 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ikke nietheb al gezegd dat ik hem laat reparen en dan de rekening naar hun stuur
Niet mijn probleem ik wil gewoon mijn iPhonequote:Op donderdag 1 juli 2010 12:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Iphone reparatie zonder verzekering kost al gauw €400kan je beter 2 2e handse van MP halen
Oh, ik dacht 15quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 06:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga zo effe aftrekken op foto's van 'ChipsZak.'
En dan douchen en slapen...
Nou euh doe dat dan maarquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nou euh ik ga weer de tuin in
http://nl.wikipedia.org/wiki/PPPquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Buiten een paar IT termen heb ik geen idee waar PPP voor staat
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:48 schreef MarkM het volgende:
Ik denk:# Latijnse grammatica - Participium Perfectum Passief.
3 fosfaatgroepen aan elkaarquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Buiten een paar IT termen heb ik geen idee waar PPP voor staat
Nee echt ontiegelijk lelijk, ik wil de oude terug.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:49 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Die nieuwe pasjes zijn best mooi
Ik moet nog 2 jaar met mijn pasje, maar hij begint te scheurenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:49 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
1 Steviequote:Op donderdag 1 juli 2010 12:53 schreef -SG- het volgende:
PEOPLE PLANET PROFIT MVO
WOEHOEHOEHOEHEOHEOEH
TS gebruikt kleurbriefjes.quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 12:49 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Mallerd. Dat is kei praktisch. Roze is de Algemene Wet Bestuursrecht, groen is Vreemdelingenbesluit, geel is belangrijk en oranje is de Vreemdelingenwet.quote:
Rechtquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mallerd. Dat is kei praktisch. Roze is de Algemene Wet Bestuursrecht, groen is Vreemdelingenbesluit, geel is belangrijk en oranje is de Vreemdelingenwet.
MVO, wat een kakvak was datquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:53 schreef -SG- het volgende:
PEOPLE PLANET PROFIT MVO
WOEHOEHOEHOEHEOHEOEH
Ik moet nog een cijfer terugquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Recht.
Had wel een 6.1 voor mijn her belastingrecht
Zonder te leren.
Giechel.quote:
TS doet beta studie en heeft dus geen leerboekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mallerd. Dat is kei praktisch. Roze is de Algemene Wet Bestuursrecht, groen is Vreemdelingenbesluit, geel is belangrijk en oranje is de Vreemdelingenwet.
Ja. Idee van mij was weggestemd, maand later stond het in de Spits omdat 2 Amerikanen er al 1.5 miljoen dollar aan verdiend hadden binnen een jaarquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maatschappelijk verantwoord ondernemen ja?
Wat een kutstudie doe je danquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:00 schreef VASND het volgende:
[..]
TS doet beta studie en heeft dus geen leerboeken.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Idee van mij was weggestemd, maand later stond het in de Spits omdat 2 Amerikanen er al 1.5 miljoen dollar aan verdiend hadden binnen een jaar
Systeem zodat je via GPS de dichtstbijzijnde taxi kon vinden en die gelijk kon contacten met 1 druk op de knopquote:
Hallo Rennie!quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoevaak masturbeer jij?
Nog steeds niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoi! Monteur geweest. M'n UPC doet het niet lekker
Jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:44 schreef Hyman het volgende:
hehe Do
http://www.rtl.nl/compone(...)ake_Me_Out_s2_a8.xml bij die 2e gast.
"Ja ligt er maar net aan wat er op de avond vrij is"
PIEPIPEEIEPEPPIEEPEPEEIEEP
Die Ymke ofzo, wat een topwijfquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:44 schreef Hyman het volgende:
hehe Do
http://www.rtl.nl/compone(...)ake_Me_Out_s2_a8.xml bij die 2e gast.
"Ja ligt er maar net aan wat er op de avond vrij is"
PIEPIPEEIEPEPPIEEPEPEEIEEP
Jajajajajajaja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kijk bart ik zei toch dat hij het zou snappen
Jajajajajajajaja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het met 1 ja het ook wel snapte.
WAS!!!!????quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
NEINNEINNEINNEINNEINNEINNEINNEINNEINNEIN
quote:
NEINquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:10 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Houd a.u.b. op met Duits. Ben heel blij dat ik het nooit meer heb op school dus dan wil ik het niet hier horen
Sowieso.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Deutsch ist eine Sprache fuer Uebermenschen.
Gewoon kratje koud bier mee!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
zo lekker een diploma-uitreiking in een snikhete aula_!
Schnautze!quote:
Wohin geht dem Zug? Nach Polen?quote:
ooglaserenquote:
Konnen sie das buchstabieren?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:23 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Of jullie houden op met duits >.<
NEIN, wir haben gesagt, wir sprechen Deutsch!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:23 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
NEIN!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:23 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
quote:
wait wut?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:33 schreef Bravebart het volgende:
Hij is bijna sigwaardigWare het niet dat ik alleen toffe dingen in m'n sig wil.
Paragraph.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef Renesite het volgende:
Hoe verander je dat ook al weer, dat een enter niet 2 maal naar beneden schiet maar 1 regel..
Maikuuul is nog steeds een baas :/quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bohhhhhhhhhhhhh wat een hendig sjieke slip![]()
haha dat was 2 jaar geleden nog cool
Had dan gezegdquote:
Ik werk ook soms met de Windows Word onder Mac hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat wist je toch wel godverrrrredomme
Ik alleen maar, kunnen tenminste windows users (de rest van de hele wereld) ook mee werken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik werk ook soms met de Windows Word onder Mac hoorVeel meer opties
Microsoft Word.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik werk ook soms met de Windows Word onder Mac hoorVeel meer opties
Ja maar ik bedoel dat ik dus ook onder XP werk op m'n Macquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik alleen maar, kunnen tenminste windows users (de rest van de hele wereld) ook mee werken.
Que?quote:
Notepad ftwquote:
Ja, om aan te geven dat ik Windows Word bedoelde en geen Microsoft Word for Macquote:
Euw.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, om aan te geven dat ik Windows Word bedoelde en geen Microsoft Word for Mac
Guest. VMWare Fusionquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:34 schreef Renesite het volgende:
Ik krijg bootcamp nog steeds niet aan de praat...
Hee schatquote:
Je moet ook niet rennenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:49 schreef mstr het volgende:
Ik ren 2 keer de trap op en af en ik zweet me kapot.
Daarom ren ik alleen wanneer het om een leven of dood situatie zou gaanquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:49 schreef mstr het volgende:
Ik ren ook het liefste niet, maar ik had iemand aan de deur staan die wat nodig had, dus even snel heen en weer. Vergat ik wat, weer terug.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daarom ren ik alleen wanneer het om een leven of dood situatie zou gaan
Ik HAAT het
Wil je harder gaan dan lopen? Fiets of auto
Met een ghettoblaster.quote:
En, nog gedroomd over PPP?quote:
Fokkers die 'sporten'quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:49 schreef mstr het volgende:
Heeeyyyyyyy, wie is t, tis Duvel op die mic altijd heet en altijd hypequote:Op donderdag 1 juli 2010 17:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Met dat bokito incident werdie opnieuw uitgebracht he
Die gastenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
GRR HAAT HAAT IK HAAT MEZELF IK HAAT HET BLOED IN MN ADERS
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
of is het haat en bloed in m'n aders?
Die tekst is wel vet hoor: "Ik haat je vriendinnetje behalve als ze haar kut laat zien. Want ik houd van Kut, wil er mijn hoofd in stoppen."quote:
Ik waardeer dat wel hoor die teksten van hunquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die tekst is wel vet hoor: "Ik haat je vriendinnetje behalve als ze haar kut laat zien. Want ik houd van Kut, wil er mijn hoofd in stoppen."
Onder andere ja, maar ik vind Steen wel 1000x vetter dan Spinalquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die tekst is wel vet hoor: "Ik haat je vriendinnetje behalve als ze haar kut laat zien. Want ik houd van Kut, wil er mijn hoofd in stoppen."
015 representquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
079 represeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
voor het boegbeeld van het erasmus college sta ik verdomd weinig in het examenjaarboek
anyhoe ik ga
wat aan doen?quote:
hm-mmquote:
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:23 schreef MarkM het volgende:
[..]
Omdat het geile mannetjes zijn die droog staan?
PECH.quote:
Oja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:23 schreef MarkM het volgende:
[..]
Omdat het geile mannetjes zijn die droog staan?
Omdat het kan.quote:
Ik ben 12 en wat is fok?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Je bent vandaag voor het eerst op FOK!?
Ja. ik ben een newbie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Je bent vandaag voor het eerst op FOK!?
quote:
Kijk jij nou maar uit dat je handtas niet wordt gestolen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij bent je hele leven al nat geweest.
Hij ís al gestolenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar uit dat je handtas niet wordt gestolen.
Serieus?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hij ís al gestolenIk heb inmiddels een andere tas. Heb al m'n passen opnieuw aan moeten vragen, die zaten erin
Hoezo, ik heb nu gewoon een Eastpakquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Serieus?
Ze probeerden je te redden, maar blijkbaar heeft ;t niet geholpen.
Lol. Ik niet. Grapje heeft me uiteindelijk 250 ekkies gekostquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh, ineens heb ik respect voor buitenlanders.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:45 schreef Crack_ het volgende:
JAPSNARS VROEG DER MEE UIT EN ZE ZEI JA.
Maar je bent wel verlost van je handtas.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lol. Ik niet. Grapje heeft me uiteindelijk 250 ekkies gekost
Hehe. Nee. Het was allemaal een grapje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar je bent wel verlost van je handtas.
Kevin heeft een handtasje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehe. Nee. Het was allemaal een grapje.
Wat kut zeg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Idd. Maar ik wilde 'm liever in roze. Was uitverkocht
Ik had zoiets van het is nu of nooit, en ik kwam zo op dat feest en ik had zoiets van ik kan het niet ik kan het niet, toen bleef ik gepushed worden door vrienden dus op een gegeven moment loopt zo'n vriend naar haar toe en ik maar mee gelopen; gaat die gast meteen weer weg dus toen wat gepraat en gevraagd of ze wat wilde afspreken. En vervolgens nummers uitgewisseld enzo.quote:
Een iPheun 4 shield?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:52 schreef Hyman het volgende:
kevin, ik heb net een 3g shield gekocht weer, en een iphone 4 shield
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had zoiets van het is nu of nooit, en ik kwam zo op dat feest en ik had zoiets van ik kan het niet ik kan het niet, toen bleef ik gepushed worden door vrienden dus op een gegeven moment loopt zo'n vriend naar haar toe en ik maar mee gelopen; gaat die gast meteen weer weg dus toen wat gepraat en gevraagd of ze wat wilde afspreken. En vervolgens nummers uitgewisseld enzo.
Over wie gaat het Japie? Namen, rugnummers.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had zoiets van het is nu of nooit, en ik kwam zo op dat feest en ik had zoiets van ik kan het niet ik kan het niet, toen bleef ik gepushed worden door vrienden dus op een gegeven moment loopt zo'n vriend naar haar toe en ik maar mee gelopen; gaat die gast meteen weer weg dus toen wat gepraat en gevraagd of ze wat wilde afspreken. En vervolgens nummers uitgewisseld enzo.
Ik dacht altijd dat jij de pimp van KLB was en PUB verachtte. Kom je met dit verhaalquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hej lekkertjoh, ik heb een flink kater die vraagt of je poesje komt spelen, deal?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef Japsnars het volgende:
En nu heb ik zoiets van ik moet haar sms'en en nu ga ik weer twijfelen over wat ik in vredesnaam moet sturen
Niet smsen dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef Japsnars het volgende:
En nu heb ik zoiets van ik moet haar sms'en en nu ga ik weer twijfelen over wat ik in vredesnaam moet sturen
Een redelijk goedkoop shield trouwens, ook met zijkantenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een iPheun 4 shield?Nice. Ik wil die unit godverdomme eens bestellen!
Dat zal sowieso toch wel moeten als ik nog iets concreets moet afspreken om te gaan doenquote:
Maar doe dat over paar dagen, niet meteen de dag erna.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zal sowieso toch wel moeten als ik nog iets concreets moet afspreken om te gaan doen
Ik stuur straks nog wel een foto door.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over wie gaat het Japie? Namen, rugnummers.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij de pimp van KLB was en PUB verachtte. Kom je met dit verhaal
"Hey zullen we een film pakken? "quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zal sowieso toch wel moeten als ik nog iets concreets moet afspreken om te gaan doen
Tof ouwe!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik stuur straks nog wel een foto door.
[..]
Over een week gaat ze weg en ik zou dus ook ergens begin volgende week ofzo wat gaan afspreken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar doe dat over paar dagen, niet meteen de dag erna.
Zit sinds dit jaar bij haar in de klas en vond haar de afgelopen tijd gewoon steeds leuker worden maar ik had de guts niet om haar mee uit te vragen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tof ouwe!
Maar ik heb blijkbaar het hele verhaal gemist, hoe ken je dr enzo?
Krijg je een smsje terug: hihi je zei pakken xDquote:
Weet je ook weer gelijk dat je rubbers moet halenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Krijg je een smsje terug: hihi je zei pakken xD
Okquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zit sinds dit jaar bij haar in de klas en vond haar de afgelopen tijd gewoon steeds leuker worden maar ik had de guts niet om haar mee uit te vragen.
Ik wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |