Nee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:59 schreef VASND het volgende:
Ja fuck datgeen OP in de afgelopen 100 SC's?
Als het niet meer is, fuck de OPquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:59 schreef VASND het volgende:
Ja fuck datgeen OP in de afgelopen 100 SC's?
Fuck jou,quote:
Ja.quote:
Oh, bummerquote:
Zit er qua formaat nog verschil in de 3 en 4?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:05 schreef Hyman het volgende:
Nu nog een goedkope voor de ipwn 4. Maar daarvoor heb je alleen de dure versies van ZAGG
Heb je die faal van dat signaal al gezienquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:05 schreef Hyman het volgende:
Nu nog een goedkope voor de ipwn 4. Maar daarvoor heb je alleen de dure versies van ZAGG
Geniaal toch, en iedereen dat ding maar kopenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je die faal van dat signaal al gezien? Bedenken ze een teringgoed apparaat doen ze zoiets
.
Ja, kijk maarquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zit er qua formaat nog verschil in de 3 en 4?
Dat heeft de iphone 3g ook hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je die faal van dat signaal al gezien? Bedenken ze een teringgoed apparaat doen ze zoiets
.
Oh kan best. Maar ik zag het in het nieuws alleen over de 4quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat heeft de iphone 3g ook hoor, als ik mijn hand over de hele achterkant hou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |