Nee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:59 schreef VASND het volgende:
Ja fuck datgeen OP in de afgelopen 100 SC's?
Als het niet meer is, fuck de OPquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:59 schreef VASND het volgende:
Ja fuck datgeen OP in de afgelopen 100 SC's?
Fuck jou,quote:
Ja.quote:
Oh, bummerquote:
Zit er qua formaat nog verschil in de 3 en 4?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:05 schreef Hyman het volgende:
Nu nog een goedkope voor de ipwn 4. Maar daarvoor heb je alleen de dure versies van ZAGG
Heb je die faal van dat signaal al gezienquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:05 schreef Hyman het volgende:
Nu nog een goedkope voor de ipwn 4. Maar daarvoor heb je alleen de dure versies van ZAGG
Geniaal toch, en iedereen dat ding maar kopenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je die faal van dat signaal al gezien? Bedenken ze een teringgoed apparaat doen ze zoiets
.
Ja, kijk maarquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zit er qua formaat nog verschil in de 3 en 4?
Dat heeft de iphone 3g ook hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je die faal van dat signaal al gezien? Bedenken ze een teringgoed apparaat doen ze zoiets
.
Oh kan best. Maar ik zag het in het nieuws alleen over de 4quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat heeft de iphone 3g ook hoor, als ik mijn hand over de hele achterkant hou
Ja, sorry pindaquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef -SG- het volgende:
Ik wist niet dat je een iphone fanboy was heimen.
Je moet je telefoon ook niet bij de antenne vastpakken, telefoons hou ik toch met rechts vast, dus ik heb er geen last van. En we moeten nog maar zien hoe dat probleem zich in nederland uitpaktquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh kan best. Maar ik zag het in het nieuws alleen over de 4.
Zodat ze de randartikelen weer kunnen uitmelken natuurlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, kijk maar
[ afbeelding ]
en de ipwn 4
[ afbeelding ]
De iphone 4 is dus plat van achteren, en heeft geen gebogen randjes.
Het is niet verplicht hoor, je kan ook een rol plastic tape eroverheen doen, maar dat ziet er niet uitquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zodat ze de randartikelen weer kunnen uitmelken natuurlijk
Het zal wel weer eens nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:11 schreef Zeroku het volgende:
http://search.twitter.com/search?lang=nl&q=Volendam&result_type=recent
Alles van tape is epicquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het is niet verplicht hoor, je kan ook een rol plastic tape eroverheen doen, maar dat ziet er niet uit
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het zal wel weer eens niet, die mensen hebben iets met fik daarzo.
Vlammetjes.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het zal wel weer eens niet, die mensen hebben iets met fik daarzo.
Warm gebakken vis.quote:
Is ook gewoon een fijn toestelquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef -SG- het volgende:
Ik wist niet dat je een iphone fanboy was heimen.
en hij ziet er gewoon geweldig uitquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is ook gewoon een fijn toestelHeb al een hele resem toestellen versleten(van windows mobile tot simbian) en vind deze gewoon, ook qua app gebruik, het meest gebruiksvriendelijk.
Welke thread?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://images.4chan.org/b/src/1277979293067.jpg
Artistieke shit
Oh wacht linken kan niet
Ja alleen bij mij gooide eersgister een serveerster redbull over me telefoon en nu zitten er allemaal strepen door me beeldquote:
Heb je d'r geneukt?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja alleen bij mij gooide eersgister een serveerster redbull over me telefoon en nu zitten er allemaal strepen door me beeld
Nee maar wel aansprakelijk gesteldquote:
Wat voor een telefoon?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja alleen bij mij gooide eersgister een serveerster redbull over me telefoon en nu zitten er allemaal strepen door me beeld
Iphone 3gsquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat voor een telefoon?
De iphone kan je 10 seconden onder water houden voordat ie dood gaat, afspoelen onder de kraan kan ook wel eens
Dan had je zeker geen iPhone!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:33 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nee maar wel aansprakelijk gesteld
Oh, das gekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |