quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:39 schreef ellevehC86 het volgende:
Hoe zien de Brazilianen de komende wedstrijd
Na 4 pagina's trollen is dit meer een veredeld wedtopic geworden, erg jammer, want met name de beginpagina's van ErwinRommel, die in het midden van de Brazilliaanse gekte zit, vind ik hartstikke leuk om te volgen.
Zou iemand misschien wat moeite kunnen doen aan een opschoningsactie?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:03 schreef _Isis_ het volgende:
waarom een slotje Happel? Is er al een topic over?
We gaan niet winnen vrijdag.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:39 schreef ellevehC86 het volgende:
Hoe zien de Brazilianen de komende wedstrijd
Na 4 pagina's trollen is dit meer een veredeld wedtopic geworden, erg jammer, want met name de beginpagina's van ErwinRommel, die in het midden van de Brazilliaanse gekte zit, vind ik hartstikke leuk om te volgen.
Zou iemand misschien wat moeite kunnen doen aan een opschoningsactie?
ik had vanmorgen ook al een hoop zooi en geruzie weggehaald.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb die bookmakers shit verwijderd. Verder heb ik niet echt de tijd om alles uit te pluizen, werk en zo. Zal er, mocht ik het niet vergeten, vanavond even verder naar kijken.
*komt net binnen van een terrasjequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:00 schreef Happel het volgende:
Het is lekker weer buiten, we zitten niet elke dag op het forum. Daarbij proberen we te doen wat we kunnen. Er zijn altijd topics of users die aan onze aandacht ontsnappen. Daarom is het fijn dat ook users middels TR's of Feedback problemen melden.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:41 schreef Olep het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/182664
Erg vervelende user.
Simpele troll, probeert steeds maar weer reacties uit te lokken bij andere users.
quote:Flammie blijft ook trollen in WK, je mag na het WK mailen.
Komt aandacht tekort. Gewoon verbannen, geen meerwaarde voor het forum.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan Kluivert_Vandervaart zijn oranjefan tag niet kwijt raken? Ik hoopt zelfs dan nederland verliest en basht het elftal al vanaf het begin van dit WK. Niet om te lopen zeiken, maar gewoon uit principe. Slaat nergens op dat hij oranje gekleurd is.
Dat is niet banbaarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Komt aandacht tekort. Gewoon verbannen, geen meerwaarde voor het forum.
Alsof dit zoveel haast heeft.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
![]()
Word dan geen mod als je er niks aan wil doen.
keb zijn posts gedelete, de rest is aan de hogere machtenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:09 schreef Olep het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/305134
Ik geef deze troll alvast door, hou 'm in de gaten.
Ze zijn wel erg makkelijk dit jaar.
kan je dat niet beter in spammersreport topic in FB doen ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
keb zijn posts gedelete, de rest is aan de hogere machten
Thanks!
huh?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:23 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
kan je dat niet beter in spammersreport topic in FB doen ?
Vind het wel erg ver gaan, naast het verwijderde met woorden als kankerkloon dit tyfuslijer dat blijft deze figuur maar doorgaan? Triest.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, dat is een prima beschrijving voor je. Een naar vies eng persoon ben je. Net als genoemde ziektes.
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
keb zijn posts gedelete, de rest is aan de hogere machten
Thanks!
als je dat nu nog wil kan je beter even een PM sturen naar forum@fok.nlquote:
was een lemming, is dichtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:34 schreef porsche1 het volgende:
Is Duitsland het oude Nederland?
Hij opent dat voor de 2e keer.
post dat ook in KLB. Stront irritant. Waarschuwing?quote:
die zit in de kliko, opgelostquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:05 schreef golfer het volgende:
Ik klaag niet gauw over een user, maar uit het toetsenbord van bamboe007 is werkelijk alleen maar getroll en gescheld gekomen tot nu toe.
Bedankt! Zoals je ziet heb ik mijn kleurtje gekregenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je dat nu nog wil kan je beter even een PM sturen naar forum@fok.nl
De topicreeks waarin dat kan is niet meer actueel, je bent wat aan de late kant
Maar beter laat dan nooit natuurlijk![]()
Je weet dat ik als ex-mod een gruwelijke hekel aan mods heb, maar voor jou maak ik een uitzondering.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
die zit in de kliko, opgelost
Ik heb me de tandjes gemod
ik had het te druk met het sluiten van jouw topicsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:48 schreef tong80 het volgende:
je postte al eerder dat je een wedstrijd van oranje niet had gezien.
Vandaag was je op tijd thuis postte je. En dan nog heb je het niet gezien.
Ken je Panenka ? Of was je niet geboren ?
Tong's dilemma topic over Nederland - uruquay
Ik keek in de stad. Het café naast ons was sneller dan wij. Dus hun allemaal juigen en wij zagen het pas na 10 seconde.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had het te druk met het sluiten van jouw topics
Weet je hoe kut het is om te kijken op een stream die bijna minuten achterloopt en dan ook nog jouw topics te moeten doorworstelen?
Ik heb alles van Nederland gezien hoor, ik heb dit hele toernooi misschien 3 wedstrijden gemist
En ja toen was ik al wel geboren, en keek ik met paps en mams op een zwart wit TV
dan zat je in het verkeerde cafequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik keek in de stad. Het café naast ons was sneller dan wij. Dus hun allemaal juigen en wij zagen het pas na 10 seconde.
tong80 op de vraag of hij ooit moderator zou willen zijn:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
Weet je hoe kut het is om te kijken op een stream die bijna minuten achterloopt en dan ook nog jouw topics te moeten doorworstelen?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zat je in het verkeerde cafe
Maar uh het begint een slowchat te worden hier
Bij de 2-1 was ik in je armen gevlogenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb alles van Nederland gezien hoor, ik heb dit hele toernooi misschien 3 wedstrijden gemist
En ja toen was ik al wel geboren, en keek ik met paps en mams op een zwart wit TV
ik had hem gezien, maar er kwam weer ff wat tussendoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
tong80 op de vraag of hij ooit moderator zou willen zijn:
'Nee. Ik zou er al een dagtaak aan hebben mijn eigen topics te sluiten.'
we nemen het op in de notulen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:56 schreef Stranger het volgende:
ik wil graag iedere doemdenker die al dagen loopt te zeiken dat Nederland verliest doodwensen.
Kuttrollen.
Jij en Happel doen het ehel goed.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we nemen het op in de notulen.
Maar als je in je eentje zo'n heksenketel moet modden is het niet te doen om daar echt iets aan te doen. Er zijn er al een paar met terugwerkende kracht vanaf, dus er wordt aan gewerkt .
Ik meld me aan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we nemen het op in de notulen.
Maar als je in je eentje zo'n heksenketel moet modden is het niet te doen om daar echt iets aan te doen. Er zijn er al een paar met terugwerkende kracht vanaf, dus er wordt aan gewerkt .
Vies.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:26 schreef timkoenderink het volgende:
--------------> LINK NAAR GIFJE <------------------
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jij en Happel doen het ehel goed.
Of is dat de euforie die praat
ik was zo bekaf dat ik daar helemaal overheen lasquote:
En vervolgens ook nog eens een note, zonder dat ik iets verkeerds zei. Was een normale reactie op:quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:15 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik snap echter niet dat je mijn normale reactie op een post van Koenitjuh die vroeg waar de afkorting BSB voor stond, en ik daarop BansheeBoy zei, je dit hebt weggehaald?Wat is dat voor een rare actie? Was toch niets raars aan?
Wil Symphonic eens ophouden mij ongevraagd en zonder aanleiding notes te geven?quote:
Ik wacht nog op een uitleg eigenlijk, voor deze naaistreek...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:18 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
En vervolgens ook nog eens een note, zonder dat ik iets verkeerds zei. Was een normale reactie op:
[..]
Wil Symphonic eens ophouden mij ongevraagd en zonder aanleiding notes te geven?
ik zal voortaan eerst toestemming vragen voor ik een note zet, sorry....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:04 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een uitleg eigenlijk, voor deze naaistreek...
Oh, en waar was die wel voor dan? Beetje vreemd dat die note nét na die opmerking kwam (wat een normale reactie was op een vraag van iemand waar een afkorting voor stond)... Toeval zeker. En ja, het is zeker wel belangrijk, want notes tellen nou eenmaal mee in een overweging iemand een ban te geven. Het kan net genoeg zijn voor de welbekende druppel. Anders was dat systeem allang opgeheven.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal voortaan eerst toestemming vragen voor ik een note zet, sorry....
En die note was niet voor die opmerking, en voor de rest ook niet zo belangrijk.
Notes zijn overrated...
Sowieso ga ik echt niet voor elke note een ban aanvragen hoor, nergens voor nodig.
Ik weet niet of je een idee hebt hoeveel posts er tijdens een wedstrijd voorbij komen vliegen, maar dat zijn er echt megaveel, en wat jij net aanhaalt heb ik niet eens gezien.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:16 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Oh, en waar was die wel voor dan? Beetje vreemd dat die note nét na die opmerking kwam (wat een normale reactie was op een vraag van iemand waar een afkorting voor stond)... Toeval zeker. En ja, het is zeker wel belangrijk, want notes tellen nou eenmaal mee in een overweging iemand een ban te geven. Het kan net genoeg zijn voor de welbekende druppel. Anders was dat systeem allang opgeheven.
Nee, ik heb het idee dat dit wat anders ligt en je er nu probeert onderuit te lullen.
Dus graag even die notes terugdraaien als het dan toch overrated is volgens jou.
Ik vind dat je er wat snel overheen loopt. Je zegt eerst dat het niet belangrijk was. Dat zeg je dus als je het hebt gelezen maar je het blijkbaar niet belangrijk genoeg vond. Dan zeg je dat je het niet hebt gezien, terwijl je het zelf hebt weggehaald, incl. nog wat andere posts en er vlak onder dit er neer hebt gezet:quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een idee hebt hoeveel posts er tijdens een wedstrijd voorbij komen vliegen, maar dat zijn er echt megaveel, en wat jij net aanhaalt heb ik niet eens gezien.
Een note is niet meer dan een aantekening en heeft op zich weinig met het bepalen van een ban te maken. Ik zie ook FA en A's regelmatig notes zetten die echt niet tot een ban leiden.
Je moet er gewoon niet zo zwaar aan tillen. Tijdens het Wk wordt er nu eenmaal wat meer genote omdat het zo snel gaat.
Waarmee je mijn post heel suggestief aan hebt gemerkt als een flame, en hiervoor een note hebt uitgedeeld terwijl er met mijn post niets mis was. Dat weet jij héél goed, maar je houdt nu de schone schijn op en doet alsof je neus bloedt. Maar je komt hier niet mee weg.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef Symphonic het volgende:
Oke.,de kutpolls, kutplaatjes, kankermeldingen en flames zijn weg.
En nu kappen ermee
kom op zeg, je blaast de boel nu wel heel erg op. Je was de zoveelste met die achterlijke tia maria pic. En ja, dan ga je mee in de hoos van opruimen. Daarbij zegt Sym niet dat het een flame was, hij verwees ook naar het begrip 'kutplaatjes'.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:28 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik vind dat je er wat snel overheen loopt. Je zegt eerst dat het niet belangrijk was. Dat zeg je dus als je het hebt gelezen maar je het blijkbaar niet belangrijk genoeg vond. Dan zeg je dat je het niet hebt gezien, terwijl je het zelf hebt weggehaald, incl. nog wat andere posts en er vlak onder dit er neer hebt gezet:
[..]
Waarmee je mijn post heel suggestief aan hebt gemerkt als een flame, en hiervoor een note hebt uitgedeeld terwijl er met mijn post niets mis was. Dat weet jij héél goed, maar je houdt nu de schone schijn op en doet alsof je neus bloedt. Maar je komt hier niet mee weg.
Ik heb anderen niet die plaatjes zien posten, ik geloof dat ik de enige was. Daarnaast zag ik genoeg mensen cokeplaatjes posten en coke opmerkingen waarbij diezelfde mod dan vrolijk mee zat te lachen, maar blijkbaar selectief is om wie het doet. Dat vind ik gewoon niet consequent en objectief meer, dus ik heb zo mijn bedenkingen ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
kom op zeg, je blaast de boel nu wel heel erg op. Je was de zoveelste met die achterlijke tia maria pic. En ja, dan ga je mee in de hoos van opruimen. Daarbij zegt Sym niet dat het een flame was, hij verwees ook naar het begrip 'kutplaatjes'.
Je had ook gewoon de naam van de speler kunnen noemen, die toch net effies anders is.
helaas was je iets van nummer 4 ofzoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:48 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik heb anderen niet die plaatjes zien posten, ik geloof dat ik de enige was. Daarnaast zag ik genoeg mensen cokeplaatjes posten en coke opmerkingen waarbij diezelfde mod dan vrolijk mee zat te lachen, maar blijkbaar selectief is om wie het doet. Dat vind ik gewoon niet consequent en objectief meer, dus ik heb zo mijn bedenkingen ja.
Hm, dan zal dat wel een andere dag zijn geweest dan, want zo vaak heb ik die Tia Mariafles niet voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas was je iets van nummer 4 ofzo
Je ging gewoon mee in de reeks baggeraars, that's all. Niet te zwaar aan tillen, en verder gewoon leuk meeposten.
Je hebt heul geen note voor de BSB vraagquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:00 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hm, dan zal dat wel een andere dag zijn geweest dan, want zo vaak heb ik die Tia Mariafles niet voorbij zien komen.![]()
En echt bagger kan ik het niet noemen als velen over het cokegebruik hebben van Maradona waar ik zelf ook wel een opmerking over plaatste. Maar waarom wordt dan dan weer om gelachen als dit ook onder bagger valt en het opmerking 200 is? Dat bedoel ik dan met consequent zijn.
Ik begrijp gewoon niet dat een uitleg over een afkorting wordt weggehaald, er een note volgt die dan zogenaamd betrekking zou hebben op iets anders. Dat is dus niet zo, als ik dan om uitleg vraag wordt er omheen gedraaid. Het gaat me om de transparantie en duidelijkheid. Die is er nu niet, en helemaal als je een post gaat weghalen waar niets mis mee was zoals gewoon zeggen waar BSB voor staat. Daar vroeg Koenitjuh enkel om.
niet alle humor hoeft weg hoor, sterker nog absoluut niet. Het was gewoon een leuke opmerking over Maradonaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:00 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hm, dan zal dat wel een andere dag zijn geweest dan, want zo vaak heb ik die Tia Mariafles niet voorbij zien komen.![]()
En echt bagger kan ik het niet noemen als velen over het cokegebruik hebben van Maradona waar ik zelf ook wel een opmerking over plaatste. Maar waarom wordt dan dan weer om gelachen als dit ook onder bagger valt en het opmerking 200 is? Dat bedoel ik dan met consequent zijn.
Ik begrijp gewoon niet dat een uitleg over een afkorting wordt weggehaald, er een note volgt die dan zogenaamd betrekking zou hebben op iets anders. Dat is dus niet zo, als ik dan om uitleg vraag wordt er omheen gedraaid. Het gaat me om de transparantie en duidelijkheid. Die is er nu niet, en helemaal als je een post gaat weghalen waar niets mis mee was zoals gewoon zeggen waar BSB voor staat. Daar vroeg Koenitjuh enkel om.
Oke, toch blijf ik erbij dat het onnodig was. Want als het allemaal zo snel gaat en ging heb je geen tijd om een note uit te delen. Slaat echt helemaal nergens op. Vooral om een post weg te halen waar niets mis mee was. Daar heb ik nog steeds geen antwoord op gehad.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je hebt heul geen note voor de BSB vraag
Ok.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik haal tientallen posts weg op zp'n dag, echt geen idee meer waar het over ging.
Shit happens
game on![]()
donequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
Deze mag dicht
[Poll] Wie haalt de finale?
Dubbel, en gun het Jojoke
je weet dat hier maar een reactie op mogelijk is he?quote:Op zondag 4 juli 2010 03:18 schreef DrDentz het volgende:
Mogen bamboe007, Flammie en Kekster misschien terug? Het begint een beetje saai te worden nu iedereen het met elkaar eens is dat Nederland wereldkampioen wordt. Ik wil discussies zien.
bij voetbal horen sentimenten, en bij sentinemten hoort premature optimismequote:Op zondag 4 juli 2010 09:52 schreef Karrs het volgende:
Nou ben ik slechts een simpele frontpage-moderateur maar ik had me toch al die Nederland-Duitsland topics dichtgegooid en verwezen naar Voorspel de WK-finale.
Your call, natuurlijk, maar ik erger me DOOD aan dat premature optimisme.
dat heet: gevoel hebben voor emotiequote:Op zondag 4 juli 2010 09:52 schreef Karrs het volgende:
Nou ben ik slechts een simpele frontpage-moderateur maar ik had me toch al die Nederland-Duitsland topics dichtgegooid en verwezen naar Voorspel de WK-finale.
Your call, natuurlijk, maar ik erger me DOOD aan dat premature optimisme.
Alsjeblieft niet zeg. Trollen is geen discussie.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:18 schreef DrDentz het volgende:
Mogen bamboe007, Flammie en Kekster misschien terug? Het begint een beetje saai te worden nu iedereen het met elkaar eens is dat Nederland wereldkampioen wordt. Ik wil discussies zien.
Jij bent niet goed wijsquote:Op zondag 4 juli 2010 03:18 schreef DrDentz het volgende:
Maar is een voetbalforum horen opstootjes aan de orde van de dag te zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Trollen is geen discussie.
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar is een voetbalforum horen opstootjes aan de orde van de dag te zijn.
Plaats hier je belofte als Nederland wereld kampioen wordtquote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef PiRANiA het volgende:
Plaats hier je belofte als Nederland wereld kampioen wordt
-> wordT ?
die andere is bijn vol, dan kan die van jou weer openquote:Op maandag 5 juli 2010 11:41 schreef Nielsch het volgende:
Poll: de WK-finale
Waarom dicht? Ja er is al een ander topic, maar deze is veel overzichtelijker en heeft een poll!
spanx man!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die andere is bijn vol, dan kan die van jou weer open
andere is dicht, maggie weer open? thanxquote:Op maandag 5 juli 2010 11:41 schreef Nielsch het volgende:
Poll: de WK-finale
Waarom dicht? Ja er is al een ander topic, maar deze is veel overzichtelijker en heeft een poll!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |