abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83485270
The Dutch Lions Will Eat The Brazilian Canaries For Breakfast!! Viva Hollandia!!!
pi_83485436
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:50 schreef jagunsu het volgende:

[..]
Het verbaast me dat verdedigers er nog steeds geen afdoende afweer tegen hebben, alhoewel ze allemaal weten wat er gaat komen als Robben op rechts de bal krijgt...
Messi doet ongeveer hetzelfde.
En het is niet zo dat de verdediging niet weet wat hij gaat doen, maar wanneer is de hamvraag.

Je moet gewoon mee rennen als verdediger, anders is het helemaal verloren zaak.
En mee rennen gaat niet met je benen dicht, en dat is juist waar Robben gebruik van maakt.
Kort samengevat kun je toch wel zeggen dat het gewoon amper te stoppen is.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:41:05 #3
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_83485515
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:39 schreef LePoo het volgende:

[..]

Messi doet ongeveer hetzelfde.
En het is niet zo dat de verdediging niet weet wat hij gaat doen, maar wanneer is de hamvraag.

Je moet gewoon mee rennen als verdediger, anders is het helemaal verloren zaak.
En mee rennen gaat niet met je benen dicht, en dat is juist waar Robben gebruik van maakt.
Kort samengevat kun je toch wel zeggen dat het gewoon amper te stoppen is.
Bovendien zag je Robben de paas wel geven op het moment dat ze zijn dribbel al te nadrukkelijk dicht zetten. Dat dat geen goal werd was een klein wonder.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:44:15 #4
128384 mcwops
gat in je glas
pi_83485664
als een wijf in de muur staan.

Zo hou je die ballen niet bij Stekelenburg weg

niet doen dus. NIet opspringen, niet wegkijken, vol op bal. dan maar een teelbal minder een kroon erbij of gebroken neus.
ALLES voor de winst op de Gelen !!
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_83485669
Shit moet nog #2 achter
pi_83485981
"Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen. Met het balbezit voor Johnny Heitinga. Johnny Heitinga speelt de bal. Heel goed naar Arjen Robben....Arjen Robben... Arjen Robben neemt de bal aan! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! WOAHOAHOAWOOH! JOHNNY HEITINGA SPEELT DE BAL NAAR ARJEN ROBBEN, DIE NEEMT DE BAL FEILLOOS AAN EN DIE SCHIET DE BAL ERIN! WE SPELEN NOG OFFICIEEL 20 SECONDEN! ARJEN ROBBBEEEEN...2-1!!!"
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83486318
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Shit moet nog #2 achter
Juin uit Eigen Tuin!
pi_83486369
Ik voorspel bij deze man of the match wesley sneijder
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:01:19 #9
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_83486430
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef marcodej het volgende:
"Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen. Met het balbezit voor Johnny Heitinga. Johnny Heitinga speelt de bal. Heel goed naar Arjen Robben....Arjen Robben... Arjen Robben neemt de bal aan! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! WOAHOAHOAWOOH! JOHNNY HEITINGA SPEELT DE BAL NAAR ARJEN ROBBEN, DIE NEEMT DE BAL FEILLOOS AAN EN DIE SCHIET DE BAL ERIN! WE SPELEN NOG OFFICIEEL 20 SECONDEN! ARJEN ROBBBEEEEN...2-1!!!"
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_83486513
quote:
-
pi_83486818
Kan niet wachten tot deze match gaan beginnen
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_83486830
Goed topic
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:12:28 #13
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_83486930
quote:
Hehe, heel goed. Achtundneunzig flashbacks
I spoke proper England since I was a children.
pi_83490391
quote:
Brazilië zonder Elano tegen Nederland
JOHANNESBURG - Het Nederlands elftal hoeft vrijdag in de kwartfinale van het WK tegen Brazilië in ieder geval geen rekening te houden met Elano. De middenvelder, die in Zuid-Afrika twee keer scoorde, heeft te veel last van een blessure aan zijn scheenbeen om in actie te komen. Dat vertelde teamarts José Luiz Runco woensdag.

„Ik zeg niet dat hij tijdens het WK niet meer in actie kan komen, maar hij speelt vrijdag in ieder geval niet”, zei Runco over Elano, die in de eerste twee groepswedstrijden in de basis stond en scoorde. De middenvelder van Galatasaray raakte tegen Ivoorkust echter geblesseerd bij een harde overtreding van Cheick Tioté (FC Twente). Hij ontbrak daardoor tegen Portugal en in de achtste finale tegen Chili (3-0).
ANP
pi_83490466
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:30 schreef Jojoke het volgende:

[..]

ANP
quote:
Ik zeg dat hij tijdens het WK niet meer in actie kan komen, want hij speelt vrijdag in ieder geval niet”, zei Runco over Elano
Even gefikst.
-
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:52:47 #16
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83491354
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:44 schreef mcwops het volgende:
als een wijf in de muur staan.

Zo hou je die ballen niet bij Stekelenburg weg
[ afbeelding ]

niet doen dus. NIet opspringen, niet wegkijken, vol op bal. dan maar een teelbal minder een kroon erbij of gebroken neus.
ALLES voor de winst op de Gelen !!
Vooral Bergkamp staat er nogal debiel bij.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_83491530
Wie doet het commentaar ?
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:00:05 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_83491635
quote:
Jack hoeft alleen maar te zeggen dat ie het gevoel heeft dat we in de halve finale gaan komen en het gebeurt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_83492203
Is al bekend wie we als scheidsrechter krijgen?
pi_83492962
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:15 schreef GlenSpey het volgende:
Is al bekend wie we als scheidsrechter krijgen?
Collina
effe normaal he
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:42:55 #21
300218 Zonnebloem12
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_83493309
wat kijk je? ga es koffie halen, kknerd
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:45:23 #22
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_83493406
quote:
Danku voor de glimlach
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_83493493
quote:

Of dat in de finale tegen Argentinië

alleen vrees ik dat Jackie dan ook de pijp uit gaat door een hartaanval (wel een gelukkige dood lijkt me voor zo'n voetbalgek als hij)
Neil LOVES Carrots!
pi_83493522
Ik moet werken.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:48:40 #25
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_83493535
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:33 schreef shayolo het volgende:

[..]

Collina
is hij beter dan de bleeckere?