abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83479247
Heb er zin in!
pi_83479322
Ole Brasil
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:22:10 #278
133369 Jivis
Critikut
pi_83479978
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:03 schreef Ebbao het volgende:
Ole Brasil
Mooie oranje tag.
Amen.
pi_83479990
Dit moet lukken
pi_83479995
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:22 schreef Jivis het volgende:

[..]

Mooie oranje tag.
Thanks. Die van jou mag er ook wezen.
pi_83480020
Waarschijnlijk wordt tijdens de besloten training vandaag meer duidelijk, maar ik denk dat Bert begint met:

----------------------Stekelenburg
Van der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Van Bronckhorst
----------------Van Bommel - De Jong
---------------Robben - Sneijder - Kuyt
-----------------------Van Persie

Kuyt voornamelijk om Maicon in bedwang te houden. Bert wil de wedstrijd hoe dan ook winnen, dus als in de eerste helft duidelijk wordt dat Van Persie weer niet in vorm is dan gaat hij eruit. Ik denk dat hij dan begin tweede helft Huntelaar laat invallen. Volgens een journalist ter plekke:
quote:
Van Persie gaat trouwens gewoon spelen hoor, vrijdag. Logisch ook wel. Maar als je Huntelaar de laatste dagen bezig ziet, dan maak ik me over het alternatief geen zorgen. Echt alles vloog erin vandaag bij hem, op de training.

Klaas-Jan is misschien geen natuurtalent zoals Van Persie, maar een geboren spits is hij wel. Vlijmscherp, hongerig. En hij klaagt nooit hè.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-beter-gedaan.dhtml
pi_83480212
Deze keer mogen ze ook wel wat meer naar de corner vlag toe en voorzetten geven, dan heb je tenminste wat aan van Persie
pi_83480235
We gaan winnen.
-
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:40:21 #284
58560 Oksel
Gezellig.
pi_83480735
We gaan inderdaad winnen.
pi_83481264
Vind dat de achterin met Ooijer/Heitinga/Boularouz/Bronck moeten beginnen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_83481300
Ooijer?
pi_83481333
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:54 schreef JohnDDD het volgende:
-
pi_83481459
quote:
'Cruciaal wordt het duel Bastos met Robben'

JOHANNESBURG - Heel Brazilië rekent op een nieuwe wereldtitel voor de Goddelijke Kanaries. Dus over Oranje maakt geen Braziliaan zich echt zorgen. Toch boezemt het Nederlands elftal bij veel Braziliaanse journalisten ontzag in.

,,Het wordt de eerste echte test voor Dunga en de Seleçao,'' zegt Thiago Arantes, internetjournalist van ESPN Brasil.

De Braziliaanse media verwachten dat het de strijd in de kwartfinale van het WK zich zal toespitsen tussen de Brazilaanse linksback Michel Bastos en Oranje-rechtsbuiten Arjen Robben. ,,Algemeen wordt in Brazilië dat als het cruciale duel gezien. Wie die onderlinge strijd wint, wint de wedstrijd voor zijn land.''

En daar zit hem de kneep, zegt Arantes. ,,Na Roberto Carlos, die vijf jaar geleden afzwaaide, hebben we geen linksback van allure meer gehad. Het is toch onze achilleshiel. Nu is Bastos eerste keus, maar bij zijn club Olympique Lyon staat hij vaker rechtshalf dan op de linkerflank. Dat zegt genoeg. En tweede man als linksback is Gilberto Melo, maar die is bij zijn club Cruzeiro aanvallende middenvelder. Dus veel zal vrijdag afhangen van Bastos, want Robben is toch ook in Brazilië iemand die veel respect afdwingt.'' (MC)
Zit wat in.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:59:32 #289
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_83481476
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:54 schreef JohnDDD het volgende:
Nee man, Matthijssen is de stabielste factor des defends acherin. Boel de Roes mag wat mij betreft edele van der Wiel vervangen.

Nee me aub niet kwalijk, maar zo denk ik er echt over. Boel de Roes is één van de weinigen die echt op vertrouwensbasis een pot kan uitspelen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_83481537
Robben vs Bastos gaat mooi worden
pi_83481794
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:01 schreef Scorpie het volgende:
Robben vs Bastos gaat mooi worden
Ja

Nigel vs Kaka ook
-
pi_83482413
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:59 schreef marcodej het volgende:

De Braziliaanse media verwachten dat het de strijd in de kwartfinale van het WK zich zal toespitsen tussen de Brazilaanse linksback Michel Bastos en Oranje-rechtsbuiten Arjen Robben. ,,Algemeen wordt in Brazilië dat als het cruciale duel gezien. Wie die onderlinge strijd wint, wint de wedstrijd voor zijn land.''

Zit wat in.
Zit inderdaad wat in, maar zeker niet cruciaal. Bastos zal zeker rugdekking krijgen van het centrale verdedigingsduo.

Als Dunga clever is, zet hij een rechtsbenige back op links om Robben af te dekken, dan zal het voor 'one-trick pony' Robben een stuk moeilijker worden om naar binnen te trekken en af te drukken.
pi_83482574
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:22 schreef jagunsu het volgende:

[..]

Zit inderdaad wat in, maar zeker niet cruciaal. Bastos zal zeker rugdekking krijgen van het centrale verdedigingsduo.
Juan en Lucio eet hij ook op.
quote:
Als Dunga clever is, zet hij een rechtsbenige back op links om Robben af te dekken, dan zal het voor 'one-trick pony' Robben een stuk moeilijker worden om naar binnen te trekken en af te drukken.
-
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:27:53 #294
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_83482595
Een pony heeft over het algemeen iets meer haar dan Jason Robben.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_83482766
Wat zou het gaaf zijn als we winnen... zijn we er in ieder geval tot het laatste weekend bij
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:41:14 #296
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_83483070
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:59 schreef marcodej het volgende:

[..]

Zit wat in.
flauwekul, voetbal is een teamsport
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_83483469
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:27 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ik geef toe, dat trucje van naar binnen trekken en afdrukken kan hij extreem goed , maar op rechts is dat ongeveer wel zijn standaard actie

Interessant was de analyse op ARD na de wedstrijd tegen Slowakije, waarbij de commentator opmerkte dat Robben enorm vaak door de benen van verdedigers schiet (zoals het doelpunt en de assist voor Mathijsen, en ook bij Bayern). Hij heeft zo zeker al een goal of 15 gemaakt dit seizoen. Het verbaast me dat verdedigers er nog steeds geen afdoende afweer tegen hebben, alhoewel ze allemaal weten wat er gaat komen als Robben op rechts de bal krijgt...
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:50:46 #298
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83483478
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Deze keer mogen ze ook wel wat meer naar de corner vlag toe en voorzetten geven, dan heb je tenminste wat aan van Persie
Robben moet gewoon naar binnen trekken en voor zijn eigen kans gaan. Meer rendement dan van Persie het weer laten verklooien.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_83483798
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Nederland wint in de lucht niets tegen de Brazilianen.

De enige standaardsituaties die gevaarlijk zijn bij Nederland zijn de indirecte indraaiende vrije trappen vanaf het middenveld van Van der Vaart waar iemand het laatste zetje moet geven (helaas tot nu toe vaak buitenspel) en potentieel natuurlijk de direkte vrije trappen van Sneijder

uit NL corners komt per definitie weinig gevaar
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:17:00 #300
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_83484506
Ik hoop dat van Marwijk gelijk krijgt, anders ben ik bang dat ik het boe-roep vak ga bijstaan dat ons voetbal ook plezierig moet zijn om te zien. Om eerlijk te zijn denk ik dat er ook nog eens een monetaire waarde vast zit aan het respect dat Nederland afdwong (en het medelijden voor het steeds net niet halen ) met haar spel.

Als we winnen vrijdag heeft van Marwijk gelijk en zal ik niet klagen, wat er ook gebeurt daarna
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')