BSB?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:06 schreef Koenitjuh het volgende:
flikker eens op met die poll en met die Tia Maria![]()
²
ga wegquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk toch dat het Nederland - Duitsland gaat worden
Tia ja....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zegt ie steeds die Maria. Is er nog een Maria ?
amenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:06 schreef Koenitjuh het volgende:
flikker eens op met die poll en met die Tia Maria![]()
²
wie?quote:
ik zie Argentinië niet winnen vandaag, of het moet net zo'n pot worden als gisteren.quote:
jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:08 schreef tong80 het volgende:
Als je in de halve finale de tweede gele kaart van het toernooi krijgt mis je dan de finale ?
die kaarten van nu vallen toch weg?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:08 schreef tong80 het volgende:
Als je in de halve finale de tweede gele kaart van het toernooi krijgt mis je dan de finale ?
Kaarten worden na vandaag kwijtgescholden.. Juist om dat te voorkomen..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:08 schreef tong80 het volgende:
het wordt zo'n ghana uruguay momentjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie Argentinië niet winnen vandaag, of het moet net zo'n pot worden als gisteren.
Neequote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:08 schreef tong80 het volgende:
Nee. Vanaf de halve finale worden alle behaalde gele kaarten kwijtgescholden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:08 schreef tong80 het volgende:
ik zie maradona zo het veld oprennen om de hand van god weer te gebruikenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:08 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
het wordt zo'n ghana uruguay momentje
Mooi klote met dus. Met bv Robben die er aléén heeft. Belachelijk natuurlijk.quote:
oh haha, nee, zat wel op fok tijdens die wedstrijd waar iedereen ineens zo begon te pratenquote:
Ok je stelt me gerustquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kaarten worden na vandaag kwijtgescholden.. Juist om dat te voorkomen..
ze worden nu wel kwijtgescholden,quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi klote met dus. Met bv Robben die er aléén heeft. Belachelijk natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |