Veel plezier in de winterquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Dan betaal ik 1 jaar lang mijn energie rekening niet
Ditquote:
quote:
held !quote:Op maandag 21 juni 2010 23:55 schreef kalinhos het volgende:
Dan moet ik werken maar zou ik toch serieus overwegen niet te gaan, het risico van ontslag op de koop toe te nemen en 4 dagen dronken te zijn. Ik denk dat het 't laatste word. Baantjes zat, dit maak je maar 1x mee
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:09 schreef Louis22 het volgende:
Ik vind jullie beloften maar makjes, kijk, ik doe tenminste echt iets als Nederland kampioen wordt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:44 schreef Louis22 het volgende:
Als dát gebeurt strooi ik zout in mijn bed.
Even quotenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik zet mn vriendin een oranje pruik op, neuk haar anaal met een Oranje dildo en twee vlaggetjes van de verliezend finalist op haar billen en zet het filmpje op FOK (buiten KPD)
Als het peper was geweest had ik je gelijk gegeven.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:09 schreef Louis22 het volgende:
Ik vind jullie beloften maar makjes, kijk, ik doe tenminste echt iets als Nederland kampioen wordt.
Tattoo?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
"Ik geef mijn arm voor de wereldbeker"
Maradona: "Ik geef mijn arm voor de wereldbeker"quote:
Neequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maradona: "Ik geef mijn arm voor de wereldbeker"
Wat nee?quote:
En ik antwoorde nee op die vraag, vandaar.. Maar bedankt voor het linkje, die ik niet had gelezen dusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat nee?![]()
Ik heb die vraag of jij de interview niet had gelezen weggehaald (dat het ff duidelijk is voor andere mensen).
HAHAHAHAHHAHAHA , nou laten we maar zeggen dat Nederland wel écht kampioen wordT en dat zowel nuchter als dronken voetbalfan dit weet!!!!quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:28 schreef silence_s het volgende:
Ik pijp dan degene die naast mij zit met een kaalgeschoren hoofd en ballen.
Dutroux-style?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:37 schreef Seven. het volgende:
Hou het Belgische nieuws maar in de gaten want ik ben van plan om de voorpagina te halen.
Die doe ik wel bij 3 telefoonnummers van onze tegenstander (Duitsland of Spanje dus) dan. Uiteraard opgenomen (denk aan 1 service nummer, 1 pizzeria & 1 gewoon willekeurig gezin).quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dan bel ik een willekeurig telefoonnummer uit Brazilië
Moet wel toevoegen dat ik de 11e op vakantie ga en dus vanuit daar bel OF als ik terug ben.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:36 schreef vipeax het volgende:
[..]
Die doe ik wel bij 3 telefoonnummers van onze tegenstander (Duitsland of Spanje dus) dan. Uiteraard opgenomen (denk aan 1 service nummer, 1 pizzeria & 1 gewoon willekeurig gezin).
En die komt er dan ook echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |