wantquote:Op zondag 20 juni 2010 20:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat, ja.
Scheelt, want het gebeurd toch niet.
ik ga je bericht opslaanquote:
Even goed quoten.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:09 schreef Flammie het volgende:
Dan stop ik met trollen op het WK Fok! forum
uhm okquote:Op zondag 20 juni 2010 20:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is Nederland, die kunnen nooit iets afmaken.
Foto's uiteraardquote:Op zondag 20 juni 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
In mijn blote kont, bij de eiffeltoren het Wilhelmus zingen
Hou ik je aan.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Dan laat ik me eerst oranje bodypainten, dan ga ik naar Amsterdam, door de Reguliersgracht, het Vondelpark en Museumplein enzeau rennen in mijn bikini, roepend: WE HEBBEN GEWONNEN HOERENZOON, GODVERDOMME, en dan ga ik voor een dag een hoer spelen op de wallen.
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Killders het volgende:
Dan ga ik eindelijk eens al die 14 jarige boerentrutjes een beurt geven die er zo om smeken, die gevangenisstraf neem ik dan op de koop toe!![]()
![]()
houd ik je ook aan hequote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Dan laat ik me eerst oranje bodypainten, dan ga ik naar Amsterdam, door de Reguliersgracht, het Vondelpark en Museumplein enzeau rennen in mijn bikini, roepend: WE HEBBEN GEWONNEN HOERENZOON, GODVERDOMME, en dan ga ik voor een dag een hoer spelen op de wallen.
Gelijk heb je!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Killders het volgende:
Dan ga ik eindelijk eens al die 14 jarige boerentrutjes een beurt geven die er zo om smeken, die gevangenisstraf neem ik dan op de koop toe!![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou je doenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou je doen
Ik ben misschien wat later... moet helemaal vanuit Parijs komen
jij geeft zeker geen les op een provinciaal 3 gymnasium? Het is echt saai daar, hoor!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |