wantquote:Op zondag 20 juni 2010 20:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat, ja.
Scheelt, want het gebeurd toch niet.
ik ga je bericht opslaanquote:
Even goed quoten.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:09 schreef Flammie het volgende:
Dan stop ik met trollen op het WK Fok! forum
uhm okquote:Op zondag 20 juni 2010 20:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is Nederland, die kunnen nooit iets afmaken.
Foto's uiteraardquote:Op zondag 20 juni 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
In mijn blote kont, bij de eiffeltoren het Wilhelmus zingen
Hou ik je aan.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Dan laat ik me eerst oranje bodypainten, dan ga ik naar Amsterdam, door de Reguliersgracht, het Vondelpark en Museumplein enzeau rennen in mijn bikini, roepend: WE HEBBEN GEWONNEN HOERENZOON, GODVERDOMME, en dan ga ik voor een dag een hoer spelen op de wallen.
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Killders het volgende:
Dan ga ik eindelijk eens al die 14 jarige boerentrutjes een beurt geven die er zo om smeken, die gevangenisstraf neem ik dan op de koop toe!![]()
![]()
houd ik je ook aan hequote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Dan laat ik me eerst oranje bodypainten, dan ga ik naar Amsterdam, door de Reguliersgracht, het Vondelpark en Museumplein enzeau rennen in mijn bikini, roepend: WE HEBBEN GEWONNEN HOERENZOON, GODVERDOMME, en dan ga ik voor een dag een hoer spelen op de wallen.
Gelijk heb je!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Killders het volgende:
Dan ga ik eindelijk eens al die 14 jarige boerentrutjes een beurt geven die er zo om smeken, die gevangenisstraf neem ik dan op de koop toe!![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou je doenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou je doen
Ik ben misschien wat later... moet helemaal vanuit Parijs komen
jij geeft zeker geen les op een provinciaal 3 gymnasium? Het is echt saai daar, hoor!quote:
Ik schrijf de laatste tijd heel veel Engels, ik let er inderdaad niet goed op.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik geef Bolkesteijn bijles Nederlands over wanneer iets met een d of met dt moet worden geschreven.
Dit vind ik ook wel een goeie!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Deze vind ik heel schattigquote:Op zondag 20 juni 2010 19:55 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Dan trakteer ik mezelf op een patatje oorlog
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:23 schreef Draai_kont het volgende:
Als nederland wereldkampioen (wat toch niet gaat gebeuren) wordt, laat ik mijn balzak harsen.
hoppaquote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef sjaak182 het volgende:
dan neuk ik met een zwarte manhoer en daarna pleeg ik zelfmoord
Hopelijk wint Nederlandquote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef sjaak182 het volgende:
hup holland hupquote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef sjaak182 het volgende:
En dat in een kloon posten.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef sjaak182 het volgende:
Nee.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het is maar een spelletje
Voetbal "maar een spelletje".quote:Op maandag 21 juni 2010 12:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ga zoals gewoonlijk de tv uitzetten en naar dromenland als ze 's avonds moesten in ieder geval. Als het 's middags is dan doe ik ook de gewone dingen. Het is maar een spelletje ; geen zin om me daarvoor voor schut te zetten.
Maar dat is niet echt een uitdaging he..quote:
Misschien moet zij zich ook maar gewoon gaan scheren danquote:Op maandag 21 juni 2010 20:30 schreef MafLander het volgende:
[..]
Maar dat is niet echt een uitdaging he..
Bovendien heeft mijn vriendin dan het argument niet meer "dat ik niet moet zeggen dat ze zich niet zo moet aanstellen omdat ik niet weet hoe pijnlijk het is"
Das praten tegen dovemans-orenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Misschien moet zij zich ook maar gewoon gaan scheren dan
Dat vereist dan ook een foto.quote:
En als het eenmaal zover is zitten ze hier allemaal heel hard "jeej" te typenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:28 schreef Starman89 het volgende:Als ik alle posts lees, dan wordt het echt een gekkenhuis als NL wereldkampioen wordt!
De helft van alle Fokkers scheert zich kaal, en de andere helft is te vinden op de wallen, waar men zich tegoed doet aan de prostituerende foksters / shemales
Ninja-editquote:Op maandag 21 juni 2010 23:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
de coolsingel inspringen? Van de hoeveelste verdieping?
wel pics maken?quote:
Veel plezier in de winterquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Dan betaal ik 1 jaar lang mijn energie rekening niet
Ditquote:
quote:
held !quote:Op maandag 21 juni 2010 23:55 schreef kalinhos het volgende:
Dan moet ik werken maar zou ik toch serieus overwegen niet te gaan, het risico van ontslag op de koop toe te nemen en 4 dagen dronken te zijn. Ik denk dat het 't laatste word. Baantjes zat, dit maak je maar 1x mee
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:09 schreef Louis22 het volgende:
Ik vind jullie beloften maar makjes, kijk, ik doe tenminste echt iets als Nederland kampioen wordt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:44 schreef Louis22 het volgende:
Als dát gebeurt strooi ik zout in mijn bed.
Even quotenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik zet mn vriendin een oranje pruik op, neuk haar anaal met een Oranje dildo en twee vlaggetjes van de verliezend finalist op haar billen en zet het filmpje op FOK (buiten KPD)
Als het peper was geweest had ik je gelijk gegeven.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:09 schreef Louis22 het volgende:
Ik vind jullie beloften maar makjes, kijk, ik doe tenminste echt iets als Nederland kampioen wordt.
Tattoo?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
"Ik geef mijn arm voor de wereldbeker"
Maradona: "Ik geef mijn arm voor de wereldbeker"quote:
Neequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maradona: "Ik geef mijn arm voor de wereldbeker"
Wat nee?quote:
En ik antwoorde nee op die vraag, vandaar.. Maar bedankt voor het linkje, die ik niet had gelezen dusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat nee?![]()
Ik heb die vraag of jij de interview niet had gelezen weggehaald (dat het ff duidelijk is voor andere mensen).
HAHAHAHAHHAHAHA , nou laten we maar zeggen dat Nederland wel écht kampioen wordT en dat zowel nuchter als dronken voetbalfan dit weet!!!!quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:28 schreef silence_s het volgende:
Ik pijp dan degene die naast mij zit met een kaalgeschoren hoofd en ballen.
Dutroux-style?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:37 schreef Seven. het volgende:
Hou het Belgische nieuws maar in de gaten want ik ben van plan om de voorpagina te halen.
Die doe ik wel bij 3 telefoonnummers van onze tegenstander (Duitsland of Spanje dus) dan. Uiteraard opgenomen (denk aan 1 service nummer, 1 pizzeria & 1 gewoon willekeurig gezin).quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dan bel ik een willekeurig telefoonnummer uit Brazilië
Moet wel toevoegen dat ik de 11e op vakantie ga en dus vanuit daar bel OF als ik terug ben.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:36 schreef vipeax het volgende:
[..]
Die doe ik wel bij 3 telefoonnummers van onze tegenstander (Duitsland of Spanje dus) dan. Uiteraard opgenomen (denk aan 1 service nummer, 1 pizzeria & 1 gewoon willekeurig gezin).
En die komt er dan ook echt.
*tring*quote:Op zondag 4 juli 2010 22:36 schreef vipeax het volgende:
[..]
Die doe ik wel bij 3 telefoonnummers van onze tegenstander (Duitsland of Spanje dus) dan. Uiteraard opgenomen (denk aan 1 service nummer, 1 pizzeria & 1 gewoon willekeurig gezin).
Doorstuurt naar vrouwquote:Op maandag 5 juli 2010 11:53 schreef TamaravdS het volgende:
Dan maak ik voor mijn vriend een bonnenboekje.. Met 100 "gratis" pijpbeurten. Op elk moment inwisselbaar. Geldig tot de start van het volgende WK.
Voor volk en vaderland, zullen we maar zeggen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik doe oranje, rode, witte en blauwe extencions in mn haar als NL kampioen wordt
dus datquote:Op maandag 21 juni 2010 23:50 schreef MB23 het volgende:
Ik spring de fontein op de Coolsingel in, moet toch een keer gebeuren in m'n leven, en van Feyenoord moet ik het niet hebben.
Kleine toevoeging nog, ik doe het wel mét Feyenoordshirt. Om toch een beetje een mooi gevoel eraan over te houdenquote:
ik in mijn HonigOranje shirt denk ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:31 schreef MB23 het volgende:
[..]
Kleine toevoeging nog, ik doe het wel mét Feyenoordshirt. Om toch een beetje een mooi gevoel eraan over te houden
Ik ook , ik had het beloofd aan het begin van het wk , maar nu poep ik hem best wel.quote:
Dan ben je echt een zielquote:Op maandag 5 juli 2010 16:31 schreef MB23 het volgende:
[..]
Kleine toevoeging nog, ik doe het wel mét Feyenoordshirt. Om toch een beetje een mooi gevoel eraan over te houden
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:44 schreef G.R.S. het volgende:
Jullie hebben ook allemaal het telefoonnummer van een journalist van het AD gekregen?
Wel opnemen & uploadenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:34 schreef fratsman het volgende:
Ik bel de Duitse oom van mijn vriendin en lach hem kei en keihard uit!
'Du hast etwas verloren' bedoel je?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
*tring*
Duitser :"Hallo, mit gunther"
vipeax : "He, du hat was verloren...."
Weet je ook al wat?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:55 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga een WK2010 gerelateerde tatoeage laten zetten, foto report voor dit topic, alles.....
Wie?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef Flippiee het volgende:
Dan ga ik naar een jongen om iets te gaan doen. Oh en biecht ik meteen maar wat op ook
Als ik maar skik heb....quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:29 schreef Zero17 het volgende:
[..]
'Du hast etwas verloren' bedoel je?
Ik denk dat de Duitsers je niet eens zullen verstaan eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:37 schreef fratsman het volgende:
Ik heb mijn belofte gewijzigd. Als we Wereldkampioen worden vertrek ik meteen hier uit het centrum (Venlo) richting de Duitse grens en ga ik persoonlijk meehelpen met het ophangen van het spandoek "JETZT SIND SIE IN DAS LAND DER WELTMEISTER!!!!!!!"
Doe ik hetzelfde bij de grens hier bij Zwartemeer geloof ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:37 schreef fratsman het volgende:
Ik heb mijn belofte gewijzigd. Als we Wereldkampioen worden vertrek ik meteen hier uit het centrum (Venlo) richting de Duitse grens en ga ik persoonlijk meehelpen met het ophangen van het spandoek "JETZT SIND SIE IN DAS LAND DER WELTMEISTER!!!!!!!"
Ik ga dat doen bij de grens bij nijmegenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik hetzelfde bij de grens hier bij Zwartemeer geloof ik
Ik doe dan met je mee. Je herkent mij aan mijn Oranje shirtquote:Op maandag 21 juni 2010 23:50 schreef MB23 het volgende:
Ik spring de fontein op de Coolsingel in, moet toch een keer gebeuren in m'n leven, en van Feyenoord moet ik het niet hebben.
Nou poe poe.... dat is een belofte zegquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:28 schreef Louis22 het volgende:
Shiiiit, straks moet ik echt zout in m'n bed gaan strooien.
Stop dan meteen volledig.quote:
Toch maar even quotenquote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef sjaak182 het volgende:
Nah, ik wil op z'n tijd nog wel een biertje kunnen drinken.quote:
Die bewaren we even voor al je vrienden enz zodat die dat ook in de gaten kunnen houdenquote:
Heus welquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:36 schreef vipeax het volgende:
[..]
Check! Die is tof. Die ga ik ook doen. Hier in Den Helder sterft het van de duitsersquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:37 schreef fratsman het volgende:
ugh. Ik zal eens kijken of ik vrienden uit emmen zo ver kan krijgen om het dan bij de grens van schoonebeek te doen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik hetzelfde bij de grens hier bij Zwartemeer geloof ik
Weet ik veel waar we hier de grens ergens overgaan. Ik weet dat ik de A37 op duik en dan kom ik vanzelf in Duitslandquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
ugh. Ik zal eens kijken of ik vrienden uit emmen zo ver kan krijgen om het dan bij de grens van schoonebeek te doen.
Das bij zwartemeer idd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet ik veel waar we hier de grens ergens overgaan. Ik weet dat ik de A37 op duik en dan kom ik vanzelf in Duitsland
Zo erg is het ook weer niet. Heb nu al 2.5 jaar geen alcohol gedronken, echter heb nu wel als belofte dat ik weer een keer goed ga drinken als Nederland wereldkampioen word. De eerstvolgende keer dat ik daarna ga drinken is als Nederland Europees of weer wereldkampioen word. Lijkt me dan ook de enige geschikte reden.quote:
Goed excuusquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:14 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet. Heb nu al 2.5 jaar geen alcohol gedronken, echter heb nu wel als belofte dat ik weer een keer goed ga drinken als Nederland wereldkampioen word. De eerstvolgende keer dat ik daarna ga drinken is als Nederland Europees of weer wereldkampioen word. Lijkt me dan ook de enige geschikte reden.
Briljantquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:37 schreef fratsman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Kan er geen nationale actie van gemaakt worden. Vind het een briljant planquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, maak er een foto reportage van & ik zal kijken of we daar een FP item van kunnen maken...
Kunnen we veel PR mee genereren
Dan hang ik er wel eentje op bij Scheveningenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check! Die is tof. Die ga ik ook doen. Hier in Den Helder sterft het van de duitsers
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:37 schreef fratsman het volgende:
Ik geloof dat er al veel mensen zijn die het bij "hun" grens willen doen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:06 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ja! Doen! Kunnen we dat niet langs de hele grens doen?
Ik ben benieuwd.quote:
quote:
Hier ook een tattoo overweging. Alleen een vriendin die het er niet mee eens is muhahahaquote:
Wie zegt dat hij WK-gerelateerd tatoo gaat zetten?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom zou je een WK tattoo zetten?Ben je te dom om zelf te onthouden in welk jaar we wereldkampioen werden?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij WK-gerelateerd tatoo gaat zetten?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom zou je een WK tattoo zetten?Ben je te dom om zelf te onthouden in welk jaar we wereldkampioen werden?
Ga je spijt van rkijgen denk ik.. Zeker gezien je nu (waarschijnlijk) nog maar 20 bent..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef Exentric90 het volgende:
Nah tattoo gaat zowiezo door als ze kampioen worden
Gewoon het wapenschild van oranje en dan WK 2010
Mooie herinnering. Waarom zou je geen tattoo zetten? Over 60 jaar is ie weg.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ga ik zeker geen spijt van krijgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ga je spijt van rkijgen denk ik.. Zeker gezien je nu (waarschijnlijk) nog maar 20 bent..
Gewoon bij de tattoo shop zeggen wat je ongeveer in gedachten hebtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die tattoo toch eigenlijk wel een goed idee. Gewoon een heel kleintje, op m'n enkel. Waarom zou je daar spijt van krijgen? Het is toch iets geweldigs om voorgoed te onthouden?
Weet alleen niet hoe ik aan een ontwerp kom, zelf kan ik dat niet.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:31 schreef Monco10 het volgende:
Hebben we ook al lekkere FOK dames die beloven de heren hier oraal te gaan bevredigen 4 weken lang?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:31 schreef Monco10 het volgende:
Hebben we ook al lekkere FOK dames die beloven de heren hier oraal te gaan bevredigen 4 weken lang?
Het is gewoon een tokkie-actie.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die tattoo toch eigenlijk wel een goed idee. Gewoon een heel kleintje, op m'n enkel. Waarom zou je daar spijt van krijgen? Het is toch iets geweldigs om voorgoed te onthouden?
Is goed, maar anderen hoeven dat niet te vinden.quote:
Ik had al aangeboden om 'm heerlijk te masseren, tja, wat daar uit voortkomtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:31 schreef Monco10 het volgende:
Verfoveralls van de praxis zijn fel oranje.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:54 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik had altijd als idee om dan een oranje pak te kopen en daarmee rond te lopen. Maar nu die titel heel dichtbij komt denk ik: dat is wel erg duur.
Ik bedoel een net pakquote:Op zondag 11 juli 2010 02:09 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Verfoveralls van de praxis zijn fel oranje.
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Nederland wereldkampioen wordt hef ik mijn Fok! account op.²
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:47 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ga ik zeker geen spijt van krijgen
Ik heb al wat tattoo's dat chowiso
En daarnaast is t gewoon een erg leuke herinnering als ze winnen
pfeeew!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:23 schreef Draai_kont het volgende:
Als nederland wereldkampioen (wat toch niet gaat gebeuren) wordt, laat ik mijn balzak harsen.
Toch jammer.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Enig voordeel aan het verliezen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:26 schreef Ezechielk het volgende:
Ik drink een maand geen alcohol.
Op vakantie is een uitzondering.
Nou, ik plaats dus nixquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:15 schreef Zorro het volgende:
Ok, ik plaats hier mijn belofte als Nederland wereldkampioen wordt.
Als Spanje wereldkampioen wordt plaats ik die dus niet.
OK?
Toch maar wachten op Feyenoord dan. Hopelijk kan ik tegen die tijd nog zelfstandig ademen.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:50 schreef MB23 het volgende:
Evil, heel evilquote:Op maandag 12 juli 2010 03:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik hoef niets op te biechten en vertellen![]()
Lekker mensen nieuwsgierig houden![]()
Ach gossie en het mooie is ook nog: als Nederland Wereldkampioen wordt, dus 4 jaar wachtenquote:
Er was iemand waarbij zijn bal was opengescheurt of iets, maar nu twijfel ik of dat met harsen was of iets anders....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |