Weet ik veel waar we hier de grens ergens overgaan. Ik weet dat ik de A37 op duik en dan kom ik vanzelf in Duitslandquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
ugh. Ik zal eens kijken of ik vrienden uit emmen zo ver kan krijgen om het dan bij de grens van schoonebeek te doen.
Das bij zwartemeer idd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet ik veel waar we hier de grens ergens overgaan. Ik weet dat ik de A37 op duik en dan kom ik vanzelf in Duitsland
Zo erg is het ook weer niet. Heb nu al 2.5 jaar geen alcohol gedronken, echter heb nu wel als belofte dat ik weer een keer goed ga drinken als Nederland wereldkampioen word. De eerstvolgende keer dat ik daarna ga drinken is als Nederland Europees of weer wereldkampioen word. Lijkt me dan ook de enige geschikte reden.quote:
Goed excuusquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:14 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet. Heb nu al 2.5 jaar geen alcohol gedronken, echter heb nu wel als belofte dat ik weer een keer goed ga drinken als Nederland wereldkampioen word. De eerstvolgende keer dat ik daarna ga drinken is als Nederland Europees of weer wereldkampioen word. Lijkt me dan ook de enige geschikte reden.
Briljantquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:37 schreef fratsman het volgende:
Ik heb mijn belofte gewijzigd. Als we Wereldkampioen worden vertrek ik meteen hier uit het centrum (Venlo) richting de Duitse grens en ga ik persoonlijk meehelpen met het ophangen van het spandoek "JETZT SIND SIE IN DAS LAND DER WELTMEISTER!!!!!!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Kan er geen nationale actie van gemaakt worden. Vind het een briljant planquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, maak er een foto reportage van & ik zal kijken of we daar een FP item van kunnen maken...
Kunnen we veel PR mee genereren
Dan hang ik er wel eentje op bij Scheveningenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check! Die is tof. Die ga ik ook doen. Hier in Den Helder sterft het van de duitsers
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:37 schreef fratsman het volgende:
Ik heb mijn belofte gewijzigd. Als we Wereldkampioen worden vertrek ik meteen hier uit het centrum (Venlo) richting de Duitse grens en ga ik persoonlijk meehelpen met het ophangen van het spandoek "JETZT SIND SIE IN DAS LAND DER WELTMEISTER!!!!!!!"
Ik geloof dat er al veel mensen zijn die het bij "hun" grens willen doen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:06 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ja! Doen! Kunnen we dat niet langs de hele grens doen?
Ik ben benieuwd.quote:
quote:
Hier ook een tattoo overweging. Alleen een vriendin die het er niet mee eens is muhahahaquote:
Wie zegt dat hij WK-gerelateerd tatoo gaat zetten?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom zou je een WK tattoo zetten?Ben je te dom om zelf te onthouden in welk jaar we wereldkampioen werden?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij WK-gerelateerd tatoo gaat zetten?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom zou je een WK tattoo zetten?Ben je te dom om zelf te onthouden in welk jaar we wereldkampioen werden?
Ga je spijt van rkijgen denk ik.. Zeker gezien je nu (waarschijnlijk) nog maar 20 bent..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef Exentric90 het volgende:
Nah tattoo gaat zowiezo door als ze kampioen worden
Gewoon het wapenschild van oranje en dan WK 2010
Mooie herinnering. Waarom zou je geen tattoo zetten? Over 60 jaar is ie weg.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ga ik zeker geen spijt van krijgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ga je spijt van rkijgen denk ik.. Zeker gezien je nu (waarschijnlijk) nog maar 20 bent..
Gewoon bij de tattoo shop zeggen wat je ongeveer in gedachten hebtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die tattoo toch eigenlijk wel een goed idee. Gewoon een heel kleintje, op m'n enkel. Waarom zou je daar spijt van krijgen? Het is toch iets geweldigs om voorgoed te onthouden?
Weet alleen niet hoe ik aan een ontwerp kom, zelf kan ik dat niet.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:31 schreef Monco10 het volgende:
Hebben we ook al lekkere FOK dames die beloven de heren hier oraal te gaan bevredigen 4 weken lang?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:31 schreef Monco10 het volgende:
Hebben we ook al lekkere FOK dames die beloven de heren hier oraal te gaan bevredigen 4 weken lang?
Het is gewoon een tokkie-actie.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die tattoo toch eigenlijk wel een goed idee. Gewoon een heel kleintje, op m'n enkel. Waarom zou je daar spijt van krijgen? Het is toch iets geweldigs om voorgoed te onthouden?
Is goed, maar anderen hoeven dat niet te vinden.quote:
Ik had al aangeboden om 'm heerlijk te masseren, tja, wat daar uit voortkomtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:31 schreef Monco10 het volgende:
Verfoveralls van de praxis zijn fel oranje.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:54 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik had altijd als idee om dan een oranje pak te kopen en daarmee rond te lopen. Maar nu die titel heel dichtbij komt denk ik: dat is wel erg duur.
Ik bedoel een net pakquote:Op zondag 11 juli 2010 02:09 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Verfoveralls van de praxis zijn fel oranje.
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Nederland wereldkampioen wordt hef ik mijn Fok! account op.²
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:47 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ga ik zeker geen spijt van krijgen
Ik heb al wat tattoo's dat chowiso
En daarnaast is t gewoon een erg leuke herinnering als ze winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |