*tring*quote:Op zondag 4 juli 2010 22:36 schreef vipeax het volgende:
[..]
Die doe ik wel bij 3 telefoonnummers van onze tegenstander (Duitsland of Spanje dus) dan. Uiteraard opgenomen (denk aan 1 service nummer, 1 pizzeria & 1 gewoon willekeurig gezin).
En die komt er dan ook echt.
Doorstuurt naar vrouwquote:Op maandag 5 juli 2010 11:53 schreef TamaravdS het volgende:
Dan maak ik voor mijn vriend een bonnenboekje.. Met 100 "gratis" pijpbeurten. Op elk moment inwisselbaar. Geldig tot de start van het volgende WK.
Voor volk en vaderland, zullen we maar zeggen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik doe oranje, rode, witte en blauwe extencions in mn haar als NL kampioen wordt
dus datquote:Op maandag 21 juni 2010 23:50 schreef MB23 het volgende:
Ik spring de fontein op de Coolsingel in, moet toch een keer gebeuren in m'n leven, en van Feyenoord moet ik het niet hebben.
Kleine toevoeging nog, ik doe het wel mét Feyenoordshirt. Om toch een beetje een mooi gevoel eraan over te houdenquote:
ik in mijn HonigOranje shirt denk ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:31 schreef MB23 het volgende:
[..]
Kleine toevoeging nog, ik doe het wel mét Feyenoordshirt. Om toch een beetje een mooi gevoel eraan over te houden
Ik ook , ik had het beloofd aan het begin van het wk , maar nu poep ik hem best wel.quote:
Dan ben je echt een zielquote:Op maandag 5 juli 2010 16:31 schreef MB23 het volgende:
[..]
Kleine toevoeging nog, ik doe het wel mét Feyenoordshirt. Om toch een beetje een mooi gevoel eraan over te houden
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:44 schreef G.R.S. het volgende:
Jullie hebben ook allemaal het telefoonnummer van een journalist van het AD gekregen?
Wel opnemen & uploadenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:34 schreef fratsman het volgende:
Ik bel de Duitse oom van mijn vriendin en lach hem kei en keihard uit!
'Du hast etwas verloren' bedoel je?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
*tring*
Duitser :"Hallo, mit gunther"
vipeax : "He, du hat was verloren...."
Weet je ook al wat?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:55 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga een WK2010 gerelateerde tatoeage laten zetten, foto report voor dit topic, alles.....
Wie?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef Flippiee het volgende:
Dan ga ik naar een jongen om iets te gaan doen. Oh en biecht ik meteen maar wat op ook
Als ik maar skik heb....quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:29 schreef Zero17 het volgende:
[..]
'Du hast etwas verloren' bedoel je?
Ik denk dat de Duitsers je niet eens zullen verstaan eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:37 schreef fratsman het volgende:
Ik heb mijn belofte gewijzigd. Als we Wereldkampioen worden vertrek ik meteen hier uit het centrum (Venlo) richting de Duitse grens en ga ik persoonlijk meehelpen met het ophangen van het spandoek "JETZT SIND SIE IN DAS LAND DER WELTMEISTER!!!!!!!"
Doe ik hetzelfde bij de grens hier bij Zwartemeer geloof ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:37 schreef fratsman het volgende:
Ik heb mijn belofte gewijzigd. Als we Wereldkampioen worden vertrek ik meteen hier uit het centrum (Venlo) richting de Duitse grens en ga ik persoonlijk meehelpen met het ophangen van het spandoek "JETZT SIND SIE IN DAS LAND DER WELTMEISTER!!!!!!!"
Ik ga dat doen bij de grens bij nijmegenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik hetzelfde bij de grens hier bij Zwartemeer geloof ik
Ik doe dan met je mee. Je herkent mij aan mijn Oranje shirtquote:Op maandag 21 juni 2010 23:50 schreef MB23 het volgende:
Ik spring de fontein op de Coolsingel in, moet toch een keer gebeuren in m'n leven, en van Feyenoord moet ik het niet hebben.
Nou poe poe.... dat is een belofte zegquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:28 schreef Louis22 het volgende:
Shiiiit, straks moet ik echt zout in m'n bed gaan strooien.
Stop dan meteen volledig.quote:
Toch maar even quotenquote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef sjaak182 het volgende:
dan neuk ik met een zwarte manhoer en daarna pleeg ik zelfmoord
Nah, ik wil op z'n tijd nog wel een biertje kunnen drinken.quote:
Die bewaren we even voor al je vrienden enz zodat die dat ook in de gaten kunnen houdenquote:
Heus welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |