Verfoveralls van de praxis zijn fel oranje.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:54 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik had altijd als idee om dan een oranje pak te kopen en daarmee rond te lopen. Maar nu die titel heel dichtbij komt denk ik: dat is wel erg duur.
Ik bedoel een net pakquote:Op zondag 11 juli 2010 02:09 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Verfoveralls van de praxis zijn fel oranje.
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Nederland wereldkampioen wordt hef ik mijn Fok! account op.˛
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:47 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ga ik zeker geen spijt van krijgen
Ik heb al wat tattoo's dat chowiso
En daarnaast is t gewoon een erg leuke herinnering als ze winnen
pfeeew!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:23 schreef Draai_kont het volgende:
Als nederland wereldkampioen (wat toch niet gaat gebeuren) wordt, laat ik mijn balzak harsen.
Toch jammer.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Dan laat ik me eerst oranje bodypainten, dan ga ik naar Amsterdam, door de Reguliersgracht, het Vondelpark en Museumplein enzeau rennen in mijn bikini, roepend: WE HEBBEN GEWONNEN HOERENZOON, GODVERDOMME, en dan ga ik voor een dag een hoer spelen op de wallen.
Enig voordeel aan het verliezen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:26 schreef Ezechielk het volgende:
Ik drink een maand geen alcohol.
Op vakantie is een uitzondering.
Nou, ik plaats dus nixquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:15 schreef Zorro het volgende:
Ok, ik plaats hier mijn belofte als Nederland wereldkampioen wordt.
Als Spanje wereldkampioen wordt plaats ik die dus niet.
OK?
Toch maar wachten op Feyenoord dan. Hopelijk kan ik tegen die tijd nog zelfstandig ademen.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:50 schreef MB23 het volgende:
Ik spring de fontein op de Coolsingel in, moet toch een keer gebeuren in m'n leven, en van Feyenoord moet ik het niet hebben.
Evil, heel evilquote:Op maandag 12 juli 2010 03:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik hoef niets op te biechten en vertellen![]()
Lekker mensen nieuwsgierig houden![]()
Ach gossie en het mooie is ook nog: als Nederland Wereldkampioen wordt, dus 4 jaar wachtenquote:
Er was iemand waarbij zijn bal was opengescheurt of iets, maar nu twijfel ik of dat met harsen was of iets anders....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |