Nee.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het is maar een spelletje
Voetbal "maar een spelletje".quote:Op maandag 21 juni 2010 12:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ga zoals gewoonlijk de tv uitzetten en naar dromenland als ze 's avonds moesten in ieder geval. Als het 's middags is dan doe ik ook de gewone dingen. Het is maar een spelletje ; geen zin om me daarvoor voor schut te zetten.
Maar dat is niet echt een uitdaging he..quote:
Misschien moet zij zich ook maar gewoon gaan scheren danquote:Op maandag 21 juni 2010 20:30 schreef MafLander het volgende:
[..]
Maar dat is niet echt een uitdaging he..
Bovendien heeft mijn vriendin dan het argument niet meer "dat ik niet moet zeggen dat ze zich niet zo moet aanstellen omdat ik niet weet hoe pijnlijk het is"
Das praten tegen dovemans-orenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Misschien moet zij zich ook maar gewoon gaan scheren dan
Dat vereist dan ook een foto.quote:
En als het eenmaal zover is zitten ze hier allemaal heel hard "jeej" te typenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:28 schreef Starman89 het volgende:Als ik alle posts lees, dan wordt het echt een gekkenhuis als NL wereldkampioen wordt!
De helft van alle Fokkers scheert zich kaal, en de andere helft is te vinden op de wallen, waar men zich tegoed doet aan de prostituerende foksters / shemales
Ninja-editquote:Op maandag 21 juni 2010 23:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
de coolsingel inspringen? Van de hoeveelste verdieping?
wel pics maken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |